Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

magdik

27. 3. 2012 9:23
Důchodci

Jako vždy super příspěvek, ještě mi vždycky nadchne pan Robejšek. Jako důchodkyně celý život pracující, od státu nic nepobírající za nemoci atd., mám 9 tisíc důchod. Tak jsem napsala Kalouskovi, jestli mně se svou sekretářkou a svými poradci nechce sponzorovat, stačilo by 5 tisíc měsíčně. Chápu, že tolik sponzorovaný kolibřík v ZOO nesežere,  ale na rozdíl od něj musím platit činži a státem určené poplatky, takže když to odečtu, tak mám vlastně na jídlo míň než ten malý prcek kolibřík. No a pyl z rostlin jsem se zatím nenaučila vyssávat, natož abych při tom tam kmitala. Je to hrůza.

0 0
možnosti
M

megasema

7. 3. 2012 0:06
0 0
možnosti
N

Nalim88

8. 2. 2012 10:50
Děkuji, pane Okamuro !!!

K tomu není co dodat, snad jen to, že si Vás neobyčejně vážím. Vaše slova ladí s mým smýšlením již delší dobu a když si čtu Vaše příspěvky, doslova mne to pohladí na duši. Ano, jen takto smýšlející lidé mají podle mne šanci na úspěch v té nekonečně těžké práci na opravě v lidských srdcích napáchaných škod.....!!! Máte velký dar.V

0 0
možnosti
R

Raddess

31. 1. 2012 11:48
Přijdte za nami pomahat

http://novystat.webnode.cz

0 0
možnosti
DH

bloghavranek

29. 1. 2012 20:30
Novoroční projevy mě příliš neoslovují

Vážený pane Okamuro, Váš "Novoroční Projev" je chválihodný, zajímavý a za srdce chytající. Problémem není obsah, ale účel tohoto projevu. Lidem se projev líbí, o čemž svědčí Vaše Karma, projev lidi oslovuje. Co však bylo smyslem tohoto projevu? Chtěl jste aktivizovat lidi a jejich konání? Obávám se, že k aktivizaci Váš článek nevede. Chtěl jste Čechům pochlebovat? Asi ano, z toho co jste napsal vyplývá, že Češi jsou fajn, ale bohužel mají špatné vůdce. To není pravda. Základním problémem ČR je naprostý úpadek cti, odpopvědnosti a lásky k ostatním lidem.

Osobně se domnívám, že máte schopnosti oslovit lidi a osobně Vám fandím, ale projev je pouze projev, nedá se k ničemu použít, slouží pouze k Vaší prezentaci, což Vás v mých očích bohužel snižuje. Projev je samoúčelný. Jestliže chcete něco měnit, tak se to snažte změnit. Alespoň já to tak cítím. Přeji Vám hodně zdaru, pohody a štěstí. Hav.

0 0
možnosti
Q

quadro

23. 1. 2012 15:07
Hezke.. ale do politiky slusnej clovek neleze

0 0
možnosti
TJ

iElEn

25. 1. 2012 13:09
Re: Hezke.. ale do politiky slusnej clovek neleze

No, a to je právě chyba, ne?

0 0
možnosti
JU

m.bizon

17. 1. 2012 12:13
Hezké

Ale hodně mně to připadá rok 1989,pravda a láska zvítězíVVV,dnes máme důsledky i tento projev.Chytrý se učí z chyb druhých,ti ostatní je musí prožít.!!!!!!

0 0
možnosti
JP

Papez

15. 1. 2012 9:52
Celý projev je jen jedním velkým klamem

Jako většina blogů pana Okamury, je i tento projev jen jedním velkým klamáním tělem. Součástí business plánu s cílem stát se senátorem, či dokonce kandidátem na prezidenta. Když jsem si na svém blogu dovolil zpochybnit některé mýty spojené s panem Okamurou :

http://janpapez.blog.idnes.cz/c/239013/Tomio-Rocky-Okamura-chranenec-kmotru-nebo-uzitecny-pitomec.html

odpověděl mi pan Okamura v diskusi takto : "A závěrem bych chtěl panu Papežovi vzkázat, že se tedy asi "budu muset stát" tím neúspěšným chudáčkem a neúspěšným podnikatelem, kterého ze mne udělal, takže prodám svého nového Aston Martina a vezmu si místo něj jedno z několika dalších svých firemních aut nebo možná raději prodám jednu ze svých nemovitostí s výhledem na Pražský hrad." (pokračování níže)

0 0
možnosti
JP

Papez

15. 1. 2012 9:56
Re: Celý projev je jen jedním velkým klamem

Ale ve svém Novoročním projevu píše : "Kvalita života se rozhodně neodvíjí od výše státního HDP anebo příjmu jednotlivce. Závisí hlavně na hodnotách daného člověka nebo společnosti."

Před národem voličů chce ted vypadat jako ten vzor, kterému jde hlavně o duchovno, o hodnoty jako je rodina apod., ale sám měří úspěch zcela materiálními hodnotami, tedy nemovitostmi s výhledem na Pražský hrad a Astonem Martinem.

Tak jak lže o svém působení ve společnosti MIKI Travel, kterou dlouhá léta vydával za svou a přitom byl a je zaměstnancem a ne majitelem, tak lže i tehdy, kdy představuje hodnoty, kterých si váží a které chce prosazovat. Na to by si všichni jeho případní voliči měli dát pozor.

0 0
možnosti
OK

obr Kolodej

15. 1. 2012 7:48
jo, jo

Ano pane Okamuro, poctiva prace mizi. Ale ne poslednich par let, ale uz od roku 1948.

Vas sice omlouva, ze jste byl v te dobe jeste na houbach, ale dekuji - populistickeho presidenta ktery vi prdlajs nebrat !!!!!!!!!

2 0
možnosti
V

VerčaN

12. 1. 2012 9:30
Dotaz

Co se, pane Okamuro, na nějakou delší chvíli mediálně odmlčet. To by zase mohlo být originální.

0 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/