Diskuse

Konec lžím

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

S mírným zpožděním, ale dávámR^

0 0
možnosti
PN

Dobrý den, k médiím mají výhrady všichni, věřit se jim opravdu na 100% nedá, ověření informací ale zakoplo i Vám.

Pan Bárta na 9. schůzi PS 10.12.2010 ve 137 hlasování o návrhu zákona o zrušení listinných akcií na majitele hlasoval pro návrh o ZAMÍTNUTÍ této normy. Z toho vyplývá, že bohužel TI měla pravdu ať jsou placeni okudkoliv.

M.j. Váš blog čtu pravidelně a s 99% názorů v něm souhlasím a právě tento blog mne navedl k tomu obětovat cca 10 min a jednu informaci z něj si ověřit.

Držím Vám pěsti.

1 0
možnosti
Foto

Mně se hodně líbí myšlenka ve vládě ják Úsvit, tak Ano. Myslím si, že vaše společná koalice, pokud by byla potřebná mohla pomoci [>-] jít novým směrem.

0 0
možnosti
Foto

Je jen na lidech čemu věří... Je to otazka inteligence... Media si můžou psát co chtějí a nedokazu si predstavit,aby byli odpovědný za pravdivost toho,co píšou. Mimochodem,politici také lžou a to,ze pan Okamura tvrdí,ze tomu zabrani mi prijde dost naivní... Kvuli tomu přece byt zvolen nechce. Uz jen to,že se chová povýšeně je pro mě důvod,proč ho nenechat ovlivňovat dění v ústavě Čr.

0 0
možnosti
VM

Pokud pan Okamura řekl, že zabrání, aby média nepsala lži, (a já nevěřím, že to řekl takhle přímo) tak určitě myslel, že zabrání tomu, aby nařčený člověk nebyl takřka bezbranný, jak tomu je dnes. Můžete prosím napsat konkrétně, co Vás vede k závěru, že se chová povýšeně?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, skvělé vyjádření k tomu, jaká je realita v podání médií!! Na tuto problematiku již poukazuji delší dobu, jenže mě skoro vůbec nikdo neposlouchá... :-/ Média mají v dnešní době obrovskou moc a jak jste psal - moc pomáhat, ale i škodit... A problém je ten, že volba, komu budou pomáhat a komu škodit, není na samotných novinářích, ale většinou na těch, co je platí a na jejich kamarádíčkách, kteří velice rádi manipulují s veřejným míněním podle svých představ. Je to smutné, ale tak to bohužel tady momentálně funguje a pokud lidé chtějí znát pravdu, tak se prostě přístup k médiím a samotný přístup médií musí změnit! Takže moc děkuji za článek! A přeji příjemný den... :-)

4 0
možnosti
VM

Obyčejného člověka média ale i politici ignorují a právě proto přeci vstupuje pan Okamura do politiky. Aby dal slovo taky obyčejným lidem v referendu. Aby dal lidem právo politiky kontrolovat a chtít po nich aby byli dobrými hospodáři. Aby tady bylo normální prostředí, jak v politice, tak ve vzájemných lidkých vztazích a ve vztazích exekutivy vůči lidem.

3 0
možnosti
PF

P54a93v71e81l 52F

14. 10. 2013 15:14

Nebyli jste schopni ani zařídit účast zástupců Hnutí úsvit .... ve volebních komisích (já třeba v Havířově). Marně jsem se snažil tuto skutečnost již 14 dní urgovat. Nyní je již pozdě. Taková triviální věc. Jak potom chcete řídit tuto zemi, když se obklopujete neschopnými lidmi??? Samé hesla a skutek utek!! ;-O;-O;-O Měl jsem jasno jak budu volit, ale už ho zase nemám! Jak mi to vysvětlíte, nebo ty Vaše spolupracovníky odvoláte??

0 2
možnosti
Foto

Dobrý den, pokud jste měl zájem být ve volební komisi, tak jste také kontaktoval samostatně radnici nebo jste se jen spoléhal na to, jaká reakce Vám přijde od zástupců hnutí Úsvit? Děkuji za odpověď a přeji příjemný zbytek dne :-)

2 0
možnosti
JL

Váhal jsem, ale dám hlas Úsvitu, když ve sněmovně bude Babiš, nevím, proč by tam neměl být Okamura.

5 0
možnosti
VM

Sleduji názory pana Okamury dlohodobě, ještě z doby, kdy ani nekandidoval do senátu. A tedy vím, že to nejsou názory narychlo, jenom pro volby. Vím že se nebojí nazvat problém pravým jménem a že problémy konzultuje s odborníky. Nikdo nemůže vědět všechno. Vím, že se v něčem může i zmýlit. Nikdo není neomylný.  Taky vím, že pokaždé, když nazval problém, nebo řekl veřejně svůj názor, začala ho média, a nejen ona, systematicky umlčovat. Asi se ho bojí a vědí proč. On každý neříká pravdu nahlas. To samé s volbou prezidenta. Dodnes nebylo MV schopné vrátit hlasovací archy, aby si mohl jména a hlasy ověřit. Asi vědí proč. Pan Okamura a Úsvit je můj jediný kandidát v nadcházejících volbách. A to proto, že mi není lhostejné, v jakém prostředí budou žít moje děti.

5 0
možnosti
Foto

Pokud se vam to podari, muzete tim zmenit dejiny Cech. Takze i kdyz jsem vas v minulosti nic moc nemusel, jedno je jiste, ze to umite rict a tentokrat verim, ze to neni kvuli popularite, ale kvuli lidem. Nekdo ty stare vlky musi vyhlat z lesa ven.

6 0
možnosti
Foto

Není jasně zakázáno na blogu psát o své straně?? Admini opět vykládají pravidla jak se jim zlíbí

0 6
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/