Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý večer, pane Okamuro, hezky jste to napsal.

Mám ráda citáty a sem se jeden hodí... :-)

„Příroda nám přikazuje lidem prospívat; kdekoliv je člověk, tam je i příležitost pro dobrý skutek.“ (Lucius Annaeus Seneca)

3 1
možnosti

J63a19n 24J90a49r32o80s

27. 12. 2013 0:06

V CR zije bez domova 30tis lidi, pricemz presna cisla neexistuji. Zhruba 25% z nich jsou cizinci.

To jenom na okraj k tem vasim statistikam.

0 1
možnosti

Tomio. máte pravdu. Vaše zamyšlení se mi líbí. Ovšem k takovémupoznání přijde pouze člověk velice chytrý. Nebo takový, kteří se dostanou došpatné životní situace. Jen ten čas, jenž člověk věnuje svým dětem, bezmocným,nemocným a všem potřebný je správně využitý.

VVVVVV

3 0
možnosti

P.Milane Stehlíku,p.Mika,p.Odračenková a pod. Můžete mi říct co nabízí politici kteří do teď byli u moci oproti těm co se k moci dostali teď po volbách? Vždyť jediné co chtějí je to aby se nic nezměnilo? Proč potom je mezi lidmi tolik nespokojenosti? Proč nejde vyhodit lidi kteří jenom lžou ,kradou jsou zkorumpovaní z jejich koryt?Stát byl okradený o miliardy,kolik se z toho vrátilo zpět?Proč nejde potrestat soudce,politiky kteří se nepostarali o potrestání zlodějů?Proč je nejde odvolat a brát k odpovědnosti? A vy vyčítáte Okamurovi že chce aby tahle možnost byla v zákoně?Potom se divíte že vám lidé nevěří?! Vždyť Zeman ČSSD vyhrál jenom proto že lidé tam nechtěli Kníže a jeho ODSTOP -volili menší zlo. Pokud je populizmus "PŘÍMA DEMOKRACIE" která je npř. ve Švýcarsku!!,tak já se hrdě hlásím k populistům, a je nás čím dál víc[>-]!!

3 0
možnosti
Foto

Tak nevím, zda jste četl článek od p.Okamury. Máte snad pocit, že jsem někde psala o politice???..... Nicméně Vám iluze neberu, ani nikomu nic nevyčítám. Navíc jsem celou politickou scénou za celý ty roky pouze zhnusená. Toť vše. Takže se nedivte, že nevěřím ani p.Okamurovi. A pokud se stane zázrak a p.Okamura cokoliv změní v tomhle státě k lepšímu, budu na jeho straně.Zatím jsem si ničeho podobnýho nevšimla.;-)

2 0
možnosti
Foto

Já jen číhám na chvíli, kdy některý z politiků, co sem na blog "píše", vstoupí do diskuze a vyjádří se k některým příspěvkům. Ještě se tak nikdy nestalo, neb blogy za ně píší jiní (za Babiše zřejmě Komárek, za Okamuru zřejmě Jan Večerníček, za Paroubka zřejmě jeho druhá paní). Dumám, proč tedy ty texty vlastně zveřejňují, když v diskuzi nikdy nereagují. Ale i to je vlastně politika - být viděn, ale raději se nevyjadřovat k názorům prostého, pro ně "sprostého" lidu voličského...

3 0
možnosti

p.Presler? Já jsem člověk který nejlepší roky stratil u pece a volil jsem Okamuru!! a co vy?

1 0
možnosti

No, rozhodně je to lepší než ono vánoční poselství Miloše I. von Zemana...

4 0
možnosti
Foto

Děkuji za projev a přeji mnoho úspěchů v novém roce R^

5 0
možnosti

Tomio Okamura - ochránce dětí bez domava a babiček a dědečků...to jste chtěl svým projevem říci?Ten Tomio je taková moudrá a citlivá duše.Ne jako ti ostatní,příště mu určitě hodím svůj hlas...;-)

3 0
možnosti

Krásná slova. Avšak ten nadpis to kazí......... :-(

4 0
možnosti

protože jsou ta slova opsaná ..

3 1
možnosti
Foto

Čím to, že takovým slovům lidí s "plným žaludkem" nevěřím.:-/

5 3
možnosti
Foto

Ne všichni s plným žaludkem jsou lháři ...faktem je, že spíše konají, než řeční...tady u tohoto blogera se spolu shodneme.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS