Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J86i56r21i 82M59a79l47i43n87a

20. 6. 2014 22:19

Opravdu nevim, k cemu by bylo referendum o zvyseni dani ? Obcane by rozhodli, ze dane se zvysovat nebudou. Na to nemusi byt zadny referendum. Potom by rozhodli, ze chteji lepsi skoly, nemocnice a silnice. Vetsi vyplaty, delsi dovolenou a kazdej na ruku milion dolaru.

Ze jdou refenda o kazde blbosti delat ve Svycarsku ? No jo, tam zijou Svycari. Ti nedavno odmitli napriklad delsi dovolenou. Udelali by to Cesi ?  No vidite.

Okamura je obycejny populista a demagog.

0 3
možnosti
MB

P Malino. Velice by jste se divil.Teď jsem na důchodu ale předtím jsem podnikal a vím že některé zaměstnance jsem musil doslovna nutit k dovolené.Pokud dostanou dobře zaplacené-budou rádi pracovat.To souvisí s tím druhým tj.školami, silnicemi,i nemocnicí pokud by ve vládě byli zodpovědní lidé a né tuneláři a zloději tak by to šlo jak ve Švýcarsku.Zatím nás tihle vaši "zodpovědní" politici zdlužili,lidé jsou vyháněni z bytů (králikáren) které si postavili a z podniků v kterých pracovali.Jestli je Tomio populista nebo demagog co jsou oni? Byl snad lepší lhář Havel  ekonom Špídla nebo Zeman z Kalouskem? Kam jste to dovedli? Republiku jste rozprodali, zničili školství, z pojištoven a nemocnic jste udělali fabriky na peníze směrující do cizích rukou,lidé musí žrát žrádlo plné chémie které by ti co jej k nám dovážejí nedali ani svému psu za celoživotní práci dostanou žebračenku zatímco miliardy tečou do daňových rájů.Takhle bych tu mohl psát celé hodiny a mladí lidé jako jste vy tu budou vykládat o populizmu. Co jste dokázali vy?Mladí kteří mají rozum utečou a blbci poučují i když sami nic nedokázali.tak nenadávejte populistům a chytněte to pořádně do rukou Pokud se nebojíte tak vám maličkost jako je referendum nebo trestní odpovědnost vadit nemůže vy jste předce křištálově čistí. A demokrástům odkazuji že jsem až do "revoluce" pracoval u pecí, a na obráběcích strojích a nikdy jsem nebyl komunista naopak komunisté mě nepustili studovat jako mnohé jiné demokraty protože jsem neměl ten správný původ.Nebudu se omlouvat za pravopisné chyby je mi už 67let.

2 1
možnosti
JM

Napred se pane Blazko uklidnete…….. ano, asi tak…….

A ted prestante nadavat. Cely zivot jste nadaval, nic jineho nez nadavani neznate, prece se nechcete unadavat k smrti ?

Ja vydelavam velice slusne, (v prepoctu zhruba 600 Kc/hod.) ale delsi dovolenou bych nepohrdl. Ani ja, ani nikdo z mych kolegu. 

Havla neurazejte, vazi si ho cely svet a byl v dobe zlocinne komunisticke diktatury mnohem statecnejsi, nez my dva dohromady.

Republiku znicili komousi. V zemich kde nevladli se zije mnohem lepe. Ale ani to Cesko na tom neni tak spatne, neni o nic rozprodanejsi nez za komundiru.

Jak rikam, chtelo by to prestat s nadavanim. To by byl dobry zacatek.  :-)

0 2
možnosti
JP

Životní úroveň v Česku je natolik vysoko, že na ni téměř nikdo nedosáhne.

0 0
možnosti
JM

No, je jeste co dohanet, ale je mnohem vyssi nez za te vasi diktatury. O lidskych pravech a osobnich svobodach nemluve.

0 0
možnosti
MV

Bojíte se referenda....?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/