Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26i54r94o32s94l49a54v 64K78u33l33h14a54v45ý 5469982541

Váš postoj, pane Okamuro, je zřejmý, ale (teď lehce odběhnu od tématu) když jste byl v televizním Ringu, tak jste udělal spíše medvědí službu. Jak můžete přijít k takové příležitosti, veřejně odhalit pokrytectví českých muslimů, tak nepřipraven? Dvě, tři  správně mířené otázky mohou veřejnosti ukázat o muslimech v Česku více než pracné psaní na různých portálech.

+1/0
16.1.2015 11:24
Foto

J75a53n 45B34u57r38i55á42n63e91k 9679645863911

"neměním populisticky názory podle toho, co je zrovna populární." ;-D

Základ je si hned na začítku vybrat ty nejpopulističtější názory a pak už stačí je neměnit. Dojala mě i následující věta: "Prosím Vás o veřejnou podporu. Dřív než bude úplně pozdě." To skoro zní, jako by těch pár desítek milionů státního příspěvku, kterej si po volbách mezi sebe rozdělilo devět členů strany Úsvit, už bylo utraceno a u Okamurových na dveře klepali exekutoři ;-D

+2/−2
14.1.2015 14:36
Foto

L54i98b86o73r 13B44e88c43k 5443738814219

Váš článek je velice zajímavý , ale trošku zcestný . Píšete , že se v Evropě vzedme projev solidárnosti vůči utiskování a narušení klidného a pohodlného demokratického života , ale neregistrujete reakce muslimů proti jednání jejich soukmenovců  . Avšak opomíjíte fakt , že pokud se to týká přímo demokracie vůči jiným systémům jako je vyslání vojenských sborů OSN do Afriky tak vesměs žádná demonstrace milionů občanů Evropy neprobíhala . Je jasné , že pokud se jedná o název jakéhokoliv vojenského aktu spojeného s mírem nebo pod záštitou míru a demokracie moc emocí v  Evropanech nevyvolává . Ale nedej bože , když se někdo dotkne práv demokracie kterou tak vehementně bráníme . Pokud se podíváme zpět , tak se musíme podivit nad tím , proč evropané schválili založení Izraele na právoplatném území muslimských národů i přes jejich protesty které trvají dodnes . Co takhle se podívat na tuto problematiku z druhého pohledu ?! Co by se asi stalo , kdyby všechna média začali označovat radikální muslimy, bojovníky za mír ? Jaká by byla asi reakce Evropanů , kdyby BBC začala vysílat dokumentární seriály o mírovém poslání Muslimů v Evropě a jejich mírových krocích za obrození víry svých křesťanských bratří v boha kterou evropané již ztratily ? Do jaké míry se toto dá akceptovat , když bychom použily slova extrémistický a teroristický v souladu s jednáním Evropy a USA ?? Jak by Vám znělo , že USA začalo s teroristickými útoky proti mírumilovným Afgáncům a Íráncům ? Nebo že OSN vyslala extrémistické jednotky fanatických křesťanů do Afriky ?? Je možná načase se zastavit , zamyslet a začít nazývat věci pravými názvy a začít ukazovat na pravé viníky této zkázy naší lidské kultury .

0/−3
14.1.2015 14:35

D42a49n30i55e80l 16U52r21b25á50n93e88k 6687258499898

Vy jste si ráno nevzal prášky, že?

+1/−1
16.1.2015 7:35

Č41e56s85t98m90í40r 78K15u67b70á42č63e64k 2423180

Nelíbí se mi Islám, ale celkově se mi nelíbí jakékoliv náboženství, v co se dá věřit je příroda sama. Ale tvrdit, že islám patří do islámských zemí a zde v křesťanských nemá co dělat je sra*í si na chleba, který chci jíst. Copak Velká Morava nebyla pohanská (keltská)? Nevysídlilo křesťanství násilnou cestou pohany a nepřevedlo je na víru ve starého dobrého Ježíše Krista ?, Lidi, než prosím něco pustíte do světa, podívejte se kolem sebe, jak co s čím souvísí. Diskuze na Idnes mi poslední dobou připomínají poslaneckou sněmovnu. Každý jen populistický názor, aby zůstal u koryta, ale myšlenka a vědění žádné. A obviňovat bandu kreténských islamistických fanatiků, kteří netvoří ani 1% v Alláha věřících, a tím obviňovat celý Islám :) Křesťani jsou stejná pakáž, viz křížové výpravy. A přesto se bráníte, bráníte zemi stejnou pakáží, která jde proti ní, a ještě je velebíte :D

+1/−4
13.1.2015 20:11

D71a52n46i95e16l 21U17r21b61á22n75e76k 6137148979158

Jmenujte mi nějakou křížovou výpravu za posledních třeba 50 let, vy "souvislosti".

0/0
16.1.2015 7:37
Foto

L86i94b97o11r 87B86e81c30k 5123698254879

Podle tvrzení, že současná Velká Británie a USA touží získat moc nad zeměmi Blízkého východu, bývá někdy jejich tažení označováno jako „desátá křížová výprava“. Ta prý začala roku 1983, kdy americký prezident  Ronald Reagan vyslal jednotky do Libanonu na podporu izraelské armády , která tam provedla invazi . Je to dostačující ?? A  je to i méně jak padesát let ;-D . A krom toho já si prášky beru zásadně v noci ;-D .

0/−2
19.1.2015 12:52

I20n72k87a 55M81a41n32k46a 4329299430771

Berte jich víc.

+1/−1
19.1.2015 21:54

J34i45ř34í 86K24o63n75r10á69d 8652543689

Samurajové taktéž ne.

+1/−4
12.1.2015 17:37

K66a40r30e83l 69J26a93n45d95a 3293111870339

Jistě pane Okamuro, od začátku máte konzistentní postoje. Zejména potom v srpnu a září. Pouhé 4 měsíce jste potřeboval na to, abyste názorově otočil o 180°. Jste jen další (ještě ke všěemu nahnědlý) populista, chytající se aktuálních témat, bez ohledu na vlastní postoje - pokud jste kdy nějaké měl. Fischer hadr.

“My nebudeme nikoho rozlišovat podle náboženství. Rozhodně nechceme omezovat svobodu kohokoliv, v tomto případě žen, co si na sebe vezmou. To ať si rozhodnou samy."

+4/−7
12.1.2015 13:33

K30a93r70e81l 60H81a67v61l29í76n 7516625931157

Děkuji pane Okamuro tento blog byl prvnim vašim vystoupenim během posledních dnu, kdy jste se vyjádřil jako dospělý člověk a ne jako puberťák. Viz. Váš napad s venčením psu a prasátek. Jen doufám že tak budete činit častěji. Jinak s tím co jste napsal zde se plně ztotožňuji a je mi líto, že naši a evropští činitele nejsou schopni postavit se problemu čelem.

+5/0
12.1.2015 13:10

Z47d93e24n28ě53k 28B29á87r51t21a 5473751167358

Myslíte si,že pubertální Tomio během pár dní dospěl?Pokud by byl Tomio dospělý inteligentní člověk, nikdy by podobnou hloupost o venčení prasátek nepustil do světa.Dnes si jen nechal poradit od někoho chytřejšího, to není žádná změna...

+4/−5
12.1.2015 14:03

M96i81r14o44s45l63a92v 68K15u28l18h82a86v17ý 5469622781

Rv Proč záměrně lžete? Všichni vědí, že to nepsal on a je dost laciné mu to stále podsouvat.

+1/−1
16.1.2015 9:05

M31i74l20o55s51l80a10v 56K69a14n41t52o59r44e83k 1759417631479

Islám je pro křesťanskou Evropu nepřijatelná ideologie (nebo náboženství). Já osobně tvrdím, že islám má zůstat v islámských (třeba v arabských) zemích. A nám být zcela jedno, jaké mají či nemají muslimové "lidská" práva. Ale my to se zásadně staráme o lidská práva v arabských zemích a importujeme jim tam přímo, či nepřímo naši "demokracii" pomocí ozbrojených intervencí. Ale v Evropě maj tyto fanatici zcela volnou ruku a pokud něco vyvedou, tak se to všemožně omlouvá, maximálně se udělá nějaká exhibiční "milionová"  manifestace. Nejvíce rozesmál Hollande, když mluvil spokojeném multikulti  soužití. To asi mu neslouží paměť, když si nevzpomněl na vlnu násilí, co se strhla v Paříži, když policajti honili ty Arabi, co pak nepřežili pobyt v trafačce, kam se ve své blbosti schovali.   ;-O

+9/0
12.1.2015 12:57

O71n17d27ř40e21j 78K88o95l19á70ř 1403225513871

S vlnou násilí začali v mnohých muslimských zemích Evropané, když se je rozhodli kolonizovat stůj co stůj. My se cpali tam, oni se dnes cpou sem.

+2/−2
12.1.2015 13:04

M41i26l10o95s78l55a11v 14K87a75n58t61o25r54e83k 1339177541529

No jenže oni proti "pokřtění" bojovali, my dnes je v islamizaci Evropy  podporujemRv

+2/0
12.1.2015 14:16

O98n89d71ř14e44j 97K75o62l84á89ř 1853385913891

Kolonizace a misie nebylo totéž.

+2/−1
12.1.2015 14:45

M63i27l27o83s78l61a18v 46K67a28n50t80o59r62e43k 1219857621849

No dobře, tak se opravím. Oni proti křesťanství i proti své kolonizaci aktivně bojovali. My dnes islamizaci v Evropě vítáme jako multi-kulti obohacení a místo kolonizace Evropy jim poskytujeme štědré sociální zázemí ba i do řídících orgánů států ke dosazujeme a říkáme tomu že jsou demokraticky zvoleni, na rozdíl od kolonizátorů, kteří se jednoduše dosazovali silou

+1/0
12.1.2015 15:01

O68n52d96ř69e22j 65K96o13l92á25ř 1233125463661

Pokud ctíme křesťanské tradice, nepovažujeme islám za vlastní, ale zároveň nedokážeme zavřít dveře tomu, kdo sem utíká přežít - je to totiž také člověk. Pokud se ovšem řídíme dogmatickým pseudonáboženstvím multikulturalismu, nejen že otvíráme dveře automaticky, ale ještě potlačujeme vlastní tradice, abychom se nedotkli tradic nově příchozích.

Samotný islámský radikalismus však můžeme (byť je to nesmírně trýznivé) považovat, alespoň do jisté míry, za plody necitlivé sobecké a politiky Evropy podmanit si méně vyspělé kouty světa.

Ono se o tom ani dnes moc nemluví, ale třeba taková kolonizace Afriky před pouhými 130 lety tam přinesla kromě určitých vzácných civilizačních vymožeností také dost nestoudný teror. Podmanění obyvatelé byli nuceni pracovat pro kolonizátory, při neposlušnosti se běžně sekali končetiny nebo se zabíjelo rovnou, vypalovaly se i vesnice.

V Belgii koncem devadesátých let autor knihy o kolonizaci Konga Belgií dlouho marně hledal vydavatele, přestože vycházel z historicky podložených fakt. Bodejť by to nechtěli vydat, když se zde viní Belgie z vyvraždění desítek milionů domorodců!!!

+2/−1
12.1.2015 15:19

M70i61l37o65s49l37a92v 44K62a31n52t62o62r48e22k 1289727141329

R^

0/0
12.1.2015 15:34

E53v32ž47e65n 57P15o27l81á58k 3258308541263

Co konkrétně Češi kolonizovali, že se za to mají sami potrestat?

+2/−1
13.1.2015 0:56

I14n23k87a 11M16a55n46k34a 4919349890741

Klasický syndrom sebemrskačství  Evropanů. Jděte s tím do háje a nebuďte srabi. Islám v Česku nechceme.

+2/0
19.1.2015 21:57

Z26d58e12n58ě89k 73B51á18r78t91a 5443331947788

Jistě,Úsvit se pohybuje dlouhodobě kolem 2,5 procent, je třeba udělat vše proto aby Tomio a jeho devítičlená parta zůstali u státního cecku i v dalším volebním období.To je jediný boj,který Tomio bojuje.Sám jsem zvědav kolik voličů mu na "boj proti islámu" skočí.Konkurence je dost velká, Vandas a jeho "dělníci" mluví podobně jako Tomio....

+6/−11
12.1.2015 12:07

J59a31r55o43s28l41a76v 35K58u49c59h21a22r27s66k97i 1615965560902

No pak bych ocekaval ,ze se budete angazovat vy sam .pokud tedy budete mit odvahu .navrhnete reseni a nebo si jako ustrasenej pes uchcavejte v predsini

+1/0
12.1.2015 13:24

Z56d25e33n67ě50k 77B45á47r21t78a 5643161367948

Proč bych se měl schovávat? Já tu hru na muslimského strašáka,před kterým nás Tomio zachrání nehraju...

+4/−1
12.1.2015 13:58

J24a78r57m15i57l97a 89V10a62v97r78o61c34h50o79v40á 8468755146480

R^

+5/0
12.1.2015 11:00

O13n16d31ř74e77j 62K40o87l46á69ř 1933145853311

Je pravdou, že krutosti muslimů a zvláště Islámského státu jsou naší civilizaci nesmírně vzdáleny, něčeho podobného dnes nejsme v Evropě už dávno schopni. 

Vždyť středověkými krutostmi obou stran oplývající konflikt pravoslavných Srbů a (sic!) muslimských kosovských Albánců se udál v dávných devadesátých letech dvacátého století.

+3/0
12.1.2015 10:43

M52a28r13t91i98n 91P49ě55n62i34č88k88a 8536936665797

Deportovat muslimy a bude pokoj.

+6/0
12.1.2015 10:04

J42i87n12d86ř91i18c56h 81T37ů93m67a 1124622917148

Pak ještě Srby, Chorvaty, Albánce, Rusy a Ukrajince (viz mafie), cikány a politiky.

+6/−1
12.1.2015 11:23

J73i74ř12í 97K61o37n53r76á21d 8972563539

Japonce jste zapomněl.;-D

+1/0
12.1.2015 17:39
Foto

P95a85v88e19l 45M30a66c37h16a12č97e39k 5431702303

Já se pod tohle nemůžu podepsat.

Nikoliv proto, že by mi nevadil radikální islamismus a terorismus a jejich nebezpečí, také mám obavy z jejich latence mezi lavinou přistěhovalců.

Vadí mi to od člověka, který se dokáže brilantně otáčet po větru a pro své osobní zájmy se spojit s kýmkoliv a vždy jede na vlně populismu.

Nemohu tím podpořit Tomia Okamuru.

+7/−9
12.1.2015 9:55

L64u14d34ě47k 92P69o30k24o23r51n95ý 9158528879216

Podepisovat zajisté  nic nemusíte, ale Vaše konstatování "Vadí mi to od člověka, který dokáže brilantně otáčet po větru ..." přesně vyjadřuje postoje a obavy ostatních politiků z T. Okamury - proto to také u nás vypadá tak jak vypadá. Vás už totálně zblbli. Přesně jste ukázal jak to v ČR funguje. Někdo může mít správný názor, postoj, ale když je někomu nesympatický, tak ať řekne (udělá) správnou myšlenku (věc) bude pro někoho navždy blb.

T.O. dokáže pojmenovat jasně problém; v některé problematice se s ním nedá ve všech směrech souhlasit. (to je přeci přirozené, každý můžeme mít na různé téma jiné názory). Kvůli tomu ho nelze zatracovat a odepisovat. Nemálo ovcí se ho snaží zdiskreditovat a zesměšnit, poukazovat na jeho původ ad.

Pan Okamura má za svůj psotoj a výborně sepsaný blog ode mě R^

+8/0
12.1.2015 12:04
Foto

P89a88v44e64l 60M95a48c84h31a80č95e64k 5961712763

Obávám se, že zblblý jste vy. Rád děláte rychle soudy, co? To zastánci TO dělají.

Já totiž nedám na populistická a krátkodobá stanoviska, ale sleduji každého dlouhodobě. A proto je u mne Okamura absolutně nepřijatelný a jeho názory nedůležité, protože je za chvíli může zcela otočit.

Až bude TO dlouhodobě držet svou linii a nebude kam vítr, tam plášť, tak ho teprve budu považovat za vhodného zájmu.

0/−1
12.1.2015 12:40

M71i64r89o16s88l71a86v 60K63u82l75h70a74v66ý 5499252231

Tentokrát s Vámi nemohu souhlasit; dá se napsat : s tímto článkem mohu souhlasit, ale s celkovým postojem autora ne.

0/0
12.1.2015 12:39
Foto

P49a94v21e18l 94M77a20c34h25a29č12e65k 5951152323

Tak to tak napište, já vám nebráním. ;-)

0/0
12.1.2015 12:55
Foto

V51í45t 78H40a25s46s97a48n 2134380791807

A co kebaby, ty do Evropy patří, nebo také ne? ;-) - Víte, právě jsem si chtěl jeden koupit k svačině a nevím.

http://hassan.blog.idnes.cz/c/442295/Tomio-Okamura-je-prachsprosty-manipulator-a-populista.html

+3/−8
12.1.2015 9:21

A83n34n72a 27V81e65s81e24l12á 3609670751850

Problém není ve vás jako muslimech , ale v bezvýchodné situaci chudých , která se jen prohlubuje. Velkokapitál odebírá velké peníze z oběhu na úkor všech , vzniká množství chudých , kteří jsou flastrováni . Mnoho mladých pravděpodobně nikdy nezaloží rodinu , nebudou na to mít peníze .  Lidé co sem přichází do Evropy nemají práci , pravděpodobně jí nebudou  mít a když budou , neuživí sebe ani rodinu , protože práce bude mizerně placená .

0/−2
12.1.2015 10:51

A78n80n72a 52V83e93s67e77l52á 3289380861180

frustrováni

0/0
12.1.2015 10:52

M10i76l50o55s18l79a24v 95K35a98n52t11o30r98e23k 1899307901779

Hassane Kebab stejně Hamburger do Evropy nepatří, ale pokud někomu chutná, ať si ho dá. Já tyto jídla beru jako národní kuchyně, nikoliv jako politické.  ;-D

0/0
12.1.2015 13:01

J13i54n45d64ř34i94c28h 43T22ů13m41a 1154432397728

Islám do ČR jistě nepatří. Tomio také ne!

+3/−17
12.1.2015 9:10

D65r15.73J55a52k86u61b 88M52a81c30h 8512635940535

Pane Tůmo,Vaše poznámka na pana Okamuru byla tzv. podpásovka. Pan Okamura

žije,pracuje a platí daně v Čechách. Má určitě právo jako my se k nečinnosti našich druhořadých politiků vyjaďrovat a tlačit na nápravu. Většina ostatních jen kouká na svůj talíř a"drží hubu".

+18/0
12.1.2015 9:27

J87i31n37d60ř83i63c63h 22T26ů60m88a 1464122927938

Pan Okamura ovšem chce vyhánět z ČR i lidi, kteří také pracují a platí zde daně. Jen jsou jiného náboženského vyznání, což jim naše ústava zaručuje. Takže v podstatě jako aktivní politik popírá ústavu této republiky.

+7/−4
12.1.2015 9:39
Foto

V92í18t 70H56a43s18s26a73n 2474890501647

Citace z článku: 

"Co se týče mne osobně, již velmi dlouho upozorňuji na reálné nebezpečí a snažím se přes trvalý odpor ostatních prosadit 

legislativní změny vedoucí k větší bezpečnosti nás všech." 

4. Můžeme chovat pejsky a prasátka jako domácí mazlíčky a chodit je venčit do okolí jejich center, mešit a oblíbených piknikovišť, dávat podnikům v okolí jména jako U hodného pejska, U veselého prasátka a podobně.

5. Pokud někde již stojí a funguje taková stavba (a pokud počasí dovolí), nic nezakazuje chodit kolem ní střídmě oblečení, muži i ženy, se psy na procházku, nasměrovat k ní místní bezdomovce ať si tam popíjejí svůj krabicový elixír

6. Můžeme svůj nesouhlas vyjádřit i obchodně, nekupovat si v jejich krámech kebaby ani mobily, prostě vůbec nic a neměnit u nich peníze, je to vedlejší zdroj financování rozmachu islámu. Každý zakoupený kebab je jen další jeden krok k burkám. Jak bude chutnat vaší ženě, až jej bude jíst se šátkem na obličeji?" ;-D

+4/−1
12.1.2015 9:47

M91i81r13o53s63l48a68v 24K19u77l81h54a19v11ý 5919562941

RvRv... ale ne  z jeho... Jen připustil, že to bylo na jeho stránkách uveřejněno.

0/−1
12.1.2015 12:35

D62r50.58J95a58k87u21b 79M17a60c44h 8712565880705

Myslím,že se trochu mýlíte- jedno jaká barva pleti,jedno odkud přichází a jaké má náboženství. Může být můj a myslím že i pana Okamurovo kamarád. Musí akceptovat naši kulturu,naše zvyky a hlavně musí repektovat a ctít naše zákony a ústavu. Jestli ne, můžeme využít právo hostitele  vyhostit ho. Ať jde tam,kde mu nic nebrání k praktikování jeho náboženství. U nás žijí a pracují tisíce Vietnamců. Jsou pilní, děti se dobře učí( příklad pro cikány a bez pomoci zbytečných neziskovek ), integrují se rychle. To že občas podvádí- to je povinnost státu a zákonů jim v tom zabránit. Ale jako se sousedy s nimi vycházím skvěle. Na arabský svět se jděte podívat do parků v Teplicích.

+10/0
12.1.2015 9:50

D42r98.71J39a22k17u35b 97M43a78c83h 8252355250465

Moje poznámka byla určena panu Tůmovi

0/0
12.1.2015 9:52

J41i25n68d78ř83i49c91h 67T42ů93m91a 1724552867338

Víte, jsem člověk pochybující. Málokdy tvrdím, že jsem si něčím úplně jistý. Ale v případě T. Okamury jsem si hodně jistý. Je to člověk, který si založil politickou kariéru na čirém populismu. Pokud budou lidi mít obavu z mimozemšťanů, bude nejvášnivějším bojovníkem proti nim. Teď se zrovna hodí muslimové.

S druhou částí Vašeho příspěvku souhlasím téměř do písmene. Snad jen to, že určitá část Vietnamců se také neintegruje a určitá část se zapojuje do zločineckých struktur, nebo je přímo vytváří. Jednostranné zaměření obrany naší kultury je velmi nebezpečné. Ročně máme v republice na sto vražd. Muslimové se na nich podílejí (pokud vůbec) zanedbatelnou částí.

Přesto jsem zastáncem  omezení jejich migrace do Evropy. Přemíra jiných kultur vždy znamenala zánik kultury původní. Dělat to ale prostředky navrhovanými T.O. je absurdní.

+2/−1
12.1.2015 10:12

L52i61b87o21r 21R20a39š62t43i87c37a 2521256275749

Co je to, dle Vás, vlastně ten "populismus"?

0/0
12.1.2015 10:42

J71i84n63d69ř29i28c12h 77T15ů31m50a 1404382447308

Teoretická definice populismu je poměrně složitá a nejednotná. V praxi je tento termín používán jako získávání politické popularity propagováním politických postojů na které bude určitá skupina obyvatelstva pozitivně reagovat. A to bez ohledu na to, zda tyto postoje jsou racionální či nikoli. Z důvodu zmíněné irracionality je populismus většinou úspěšný, pokud je zaměřen na "jeddnodušší" skupinu obyvatelstva nebo proti obecně neoblíbeným tématům či sociálním skupinám. V tomto případě politikům a muslimům.

+1/0
12.1.2015 11:20

J43i78ř20í 19C35h31u37d24ý 5148360113615

To je právě ten případ, kdy demokracie toleruje něco, co ji chce naprosto zničit. Pan Okamura to vidí a snaží se to řešit, na rozdíl od jiných.

0/−1
12.1.2015 12:57



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.