Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97a57n 48M39e14r73t11a 3872180601688

Tady předvádíte ukázkovou demagogii. Píšete "Dalším problémem Slováků je sexuální a etická výchova - rodiče protestují proti tomu, aby se děti ve školách navzdory vůli rodičů učily věci a infikovaly hodnotami, se kterými jejich rodiny bytostně nesouhlasí. To, že tady musíme hlasovat o takové samozřejmosti jako je manželství či rodina a zda děti učit či neučit sexuální nevázanosti, je důkaz, že tu máme opravdový problém." Snad všechny aspoň trochu seriózní koncepce sexuální výchovy, se kterými jsem se setkal, zdůrazňovaly potřebu zodpovědnosti v sexu. Utočíte na slaměného panáka, kterého jste si sám postavil.

Děti mají právo na informace o tom, jak jejich těla fungují, co je sex, jaké může mít následky, jak se dají minimalizovat rizika sexuálních kontaktů apod. Faktuální informace nezávisí na hodnotách a přesvědčeních rodičů. Co se týče pohledů na sex, opět je možné tyto pohledy prezentovat faktuálně a celkově by školy měly vést děti ke zdravému kritickému myšlení. Děti nejsou majetkem rodičů, rodiče by neměli mít právo izolovat děti před světem a indoktrinovat je vlastními přesvědčeními.

Při srovnávání manželství osob stejného pohlaví a manželství lidí se zvířaty pácháte klam šikmé plochy. V zákoně o manželství v podstatě stačí přepsat svazek muže a ženy na svazek dvou dospělých osob a ten zákon může fungovat víceméně jak je. Zvíře má velice odlišné právní postavení než dospělá osoba a mentální i komunikační schopnosti zvířat jsou velmi odlišné od schopností lidských. Snad pomůže kouknout se na http://www.buzzfeed.com/donnad/how-gay-rights-is-nothing-like-legalizing-beastali

0/0
24.3.2015 10:46

J34o14z52e53f 35K49o31s43t94e54l10a47n75s31k29ý 8625532589306

Ešte aj tí komunisti mali toľko rozumu, že rodinu považovali "za základnú bunku spoločnosti". Aspoň tak sme sme sa to učili na občianskej náuke.

A o západnej spoločnosti sa často vyjadrovali ako zvrátenej, bezhodnotovej. Vtedy som sa z týchto "komunistických" názorov smial, dnes to vidím bohužiaľ úplne inak.

Takže tí komunisti netláchali len samé nezmysly. Občas v tom bolo aj nejaké to rácio...

0/0
11.2.2015 0:50

V78a30š71e51k 31S22m84é94k73a80l 7728543257593

Člověk, který vydržel v manželství sotva 3 roky, aby tradiční rodinu záhy vyměnil za o 20 let mladší přítelkyni, poučuje o hodnotě tradiční rodiny, může ten člověk být ještě o něco víc absurdní?;-D

+4/−1
10.2.2015 16:30

F17r63a55n39t81i48š61e93k 74P56i40l60l80m26a20n50n 6290515660385

a) Ano, může být něco ještě absurdnější. Člověk, který smejká lidskými právy. Člověk, který upírá jinému, který neměl to štěstí mít trvalou rodinu, aby si uvědomoval její hodnoty a aby si jich vážil. Člověk, který ví, u koho byla vina při rozvodu lidí, které vůbec nezná. Člověk, který bych chtěl cenzurovat politiky a určovat jim, co který z nich smí hlásat a co už nesmí. Člověk, který uznává jen zcela andělské politiky, kteří neudělali nikdy žádnou chybu - čili člověk, který sám žádnou chybu nikdy neudělal, takže totéž požaduje po druhých. 

b) Koho jste volil Vy? Jistě stranu, která nemá mezi svými současnými i minulými ministry, poslanci a členy ani jediného rozvedeného. Můžete svoji morálně vzornou jmenovat, abych si ji mohl prokádrovat?

0/−1
11.2.2015 0:30

F39r95a82n81t40i67š40e74k 49P70i50l39l50m39a22n74n 6890795150965

Opravuji překlep: Můžete svoji morálně vzornou partaj jmenovat, abych si ji mohl prokádrovat?

0/0
11.2.2015 5:07
Foto

P36e14t73r 40H89a50n94n73i53g 5546394155254

Je dobře, že se Tomio Okamura opět ozval. Právě je veden na jeho stranu a to, co prosazuje hrubý útok zevnitř, po vzoru diskreditace V.Bárty, ústící do následného konce VV.  Bylo velkým úspěchem, že se T.O. dostal do parlamentu. Neříkám Úsvit, protože ten na tom, kromě přídomku Tomia Okamury (bez personifikace by se Úsvit do PS nedostal) na tom, kromě odstaveného "Večerníčka" neměl tu nejmenší zásluhu. Je prostě potřeba naplnit kandidátní listiny a proto tam pánové jsou. Kromě mladého pana Černocha, a pánů Kádnera z VV, který má pozici v Ústeckém kraji a snad pana Fialy původně z ODS, nikdo nic významného pro úspěch nepřinesl. T.O. se zřejmě bál útoku zvenčí, proto nechtěl rozšiřovat členskou základnu a dostalo se mu útoku zevnitř. Jinak článek je Okamurova klasika. Vždy tam musí být něco na hraně, aby to upoutalo. Prostě, pánové kritici, tak to je. Pokud se píší pouze suchá fakta, nikdo po tom ani neštěkne. Kolik z vás, Okamurových kritiků zná skvělého Petra Robejška? Je skvělý a vědecký, ale bez skandálů, takže vás asi mnoho nebude, že?

+1/0
10.2.2015 12:20

Z84d62e34n80ě25k 70B51á72r22t33a 5333271897318

Okamurovská klasika,blog plný demagogie.Slováci referendum ignorovali a tím rozhodli o tom,že cesta do středověku pod taktovkou církve,není ten správný směr.Referendum bylo nesmyslné,vítězství by rodinu neposílilo,nebo si snad někdo myslí,že by vítězství v nesmyslném referendu snížilo rozvodovost a situaci,kdy dítě vychovává jen jeden rodič...?

+4/−6
10.2.2015 10:44
Foto

M67a51r29t70i23n 54P40i34n65c 8651912414453

Demagogicky reagujete vy - nenapsal jste ani jeden věcný argument. Jak má být např. podle vás definovaná rodina?

+6/0
10.2.2015 11:07

Z92d85e30n19ě64k 35B53á86r14t41a 5593291377418

To je přece zcela bezvýznamné, jak se rodina definuje,stejně jako celé referendum.Důležité je,aby rodina skutečně fungovala a to už referendum neřeší a přínos podobných akcí je pro rodinu nulový.Proč se lidé rozvádějí?Mohou za to homosexuálové a jejich vztahy...?

+4/−1
10.2.2015 11:15

M83a12r79i55a50n 68B81l53a54ž82k40o 8844747907

Myslím že není normální pokud táta děcka zavolá do kuchyně Zdeňku už si navařila?8-o Navíc i kdyby jsi se jak snažil porodit mohl akorát Šwancrberg ve filmu.A i pokud by jste si přibrali lesby jako inkubátory tak stejně na oplodnění je třeba chlapa. Neosuzuji vás ale je si třeba přiznat že je to vrozená nemoc tak jako mnohé jiné.Akorát jiní nemocní nechodí z holým zadkem po trotuáru.

+1/−3
10.2.2015 13:02

T29o96m42á48š 78D76v65o52ř12á68k 6977725123267

1. To byl Schwarzenegger, ne "Šwancrberg" :-)

2. Proč by měl chlap oslovovat chlapa ženským rodem? Navíc např. v angličtině se ani rod tímto způsobem poznat nedá. Znamená to, že anglicky hovořící homosexuálové jsou v pohodě a problém mají jen Češi?

3. U homosexuálních adopcí jde ve většině případů o to, že jedna z partnerek má v péči vlastní dítě, biologický otec je "neznámý" a v případě její smrti nebo nemohoucnosti musí ta druhá o dítě složitě a zdlouhavě usilovat, přičemž v nejhorším případě dítě může skončit i v ústavu. Tohle zase nepřijde normální mně.

+3/0
10.2.2015 17:18

Z36d90e10n42ě81k 69B37á53r19t24a 5323591917488

Děkuji,že jste odpověděl za mě, jen se obávám,že primitivům jako pan diskutující Blažko toho moc nevysvětlíte...

0/0
10.2.2015 18:16
Foto

P12e88t34r 88H43a33n89n71i92g 5796524705874

Neignorovali. Přišlo 21 % a to je dost. Kolik chodí na referenda u nás?

+3/0
10.2.2015 12:22

T81o43m81á81š 48D51v55o61ř53á50k 6587245463467

V jediném českém celostátním referendu (o vstupu do EU) byla účast 55 %.

+1/0
10.2.2015 12:36
Foto

P20e81t19r 87H86a37n63n63i76g 5786634495214

Ale to bylo i na Slovensku jako v jediném referendu přesáhla účast 50 %. Čili přímá demokracie se bohužel neosvědčuje.

0/0
10.2.2015 13:00

M53a42r20i57a70n 92B87l93a71ž36k75o 8804147397

Nemají na to vliv dobře zaplacené média? Proč to jde ve Švícarsku?

0/0
10.2.2015 13:06

F94r61a39n19t52i96š23e18k 62P14i92l24l17m34a14n63n 6270425360975

Nikoliv, neosvědčuje se omezovací klauzule. Proč nejsou platné jen ty volby, včetně senátních, kdy přijde aspoň 50% ?

0/0
11.2.2015 0:51

F22r51a95n78t65i36š51e73k 82P16i38l83l56m41a12n34n 6670355660355

a) Protiokamurovská klasika, reakce na blog plná demagogie.Pan Bárta je xenofob, okamurofob. Je plný nenávisti k tomu, co nezná - Okamurovy myšlenky očividně nezná.

b) Kdyby Slováci referendum ignorovali, tak by k němu nepřišel ani jeden. Takže pan Bárta ignoruje fakta.

c) Středověk? Ona snad byla v referendu položena otázka, zda se má Slovensko vrátit do středověku? 

d) Vy si myslíte, že manželstvím se má nazývat svazek dvou mužů? Tohle není cesta do středověku, ale cesta zdravého rozumu, navzdory politikům těch zemí, kteří si pletou zákaz diskriminace homosexuálů s tím, že podle nich homosexualita by měla být společensky stejně žádoucí, stejně prospěšná a stejně podporovaná, jako nad heterosexualita. Nikoliv. Homosexualitu lze tolerovat, ale nelze být na ni hrdý a podporovat ji.

e) Nesmyslné není žádné referendum, ale podmínka 50% účasti.  Proč nejsou platné jen takové volby, včetně senátních, k nimž přijde aspoň 50% ? Každé referendum má smysl, protože je projevem občanské aktivity a vzdorem řadových lidí proti hroší kůži politiků.

0/0
11.2.2015 5:22
Foto

O13l89d38ř27i42c63h 67M82a39z54a92l 3493819912877

Bourání společenských tabu je naprosto v pořádku, na tom stojí celý pokrok lidské civilizace. Zaměňovat sexuální výchovu se sexuální nevázaností je opravdu směšné. Včera jsme se opět mohli dočíst, že rozvodovost se blíží 50%. Pokud chce někdo chránit tradiční rodinu, měl by něco nejdřív udělat s tímhle.

+9/−3
10.2.2015 9:30
Foto

M97a81r72t82i10n 32P39i11n34c 8301452824143

Jak jste na to přišel? Zřejmě jste se nikdy historií nezabýval. jinak byste takovou hloupost nemohl napsat. Ve skutečnosti se každá civilizace začala hroutit ve chvíli, kdy upadla její morálka. Pokud ale úpadek nenazýváte pokrokem.

+7/−1
10.2.2015 10:56
Foto

O10l46d37ř59i17c32h 17M82a34z63a24l 3963529212297

To je samozřejmě nesmysl. Civilizace se začaly hroutit ve chvíli, kdy upadla jejich vojenská resp. hospodářská moc.

Morálka je naprosto gumový pojem, pod který se schová cokoli. V principu je rozdíl mezi "trestní" a "společenskou" morálkou. Pokud je vám vzorem viktoriánská doba, tak jste bohužel zaspal století.

Rozpad tradiční rodiny zapříčinila především emancipace žen. Jakmile přestalo být manželství společensky povinné, byl jeho ústup ze scény jen otázka času. Nevím, co byste s tím chtěl dělat. Na tom nic nezmění referendum o čemkoliv.

+5/−2
10.2.2015 11:41
Foto

M89a65r55t90i68n 42P29i60n83c 8351442944113

Zajímavé je, co si o rodině a vztazích muže a ženy myslel ve své době velmi pokrokový člověk, T.G.Masaryk - v úvaze na téma „Pohlavní komunizmus“ v Otázce sociální píše: „Jako koneckonců nesouhlasím s komunismem vůbec, odmítám také jakýkoli pohlavní komunismus, ať už se vyskytuje v jakékoli formě (jako prostituce, mnohoženství a mnohomužství, jako více manželství po sobě, jako volná láska atd.). Celý dosavadní vývoj, učení největších mravních zákonodárců, předpisy křesťanských církví a ideály největších mužů a žen nové doby ukazují všechny jedním směrem: že lidstvo spěje k absolutnímu jednoženství. Aby to bylo možné, je vedle nutných reforem hospodářských zapotřebí mravní a duchovní reformy na celé čáře.“... Asi by se divil, čemu nakonec moderní civilizace dospěla a co vy pokládáte za pokrok.

+3/0
10.2.2015 11:59
Foto

O65l17d80ř59i58c67h 46M12a93z85a26l 3743189632447

Masaryk, jakožto věřící člověk, uvažoval v intencích své víry. Morálka a víra pro něj byly spojené nádoby. A aniž bych ho chtěl nějakým způsobem znevažovat, v tomto mu vývoj za pravdu nedal. Víra pro mne nepředstavuje monopol na "správnou morálku". A kazatelství pro mne cestou k "duchovní reformě" rozhodne není.

+3/−1
10.2.2015 12:24

T66o74m39á88š 12D49v44o78ř38á76k 6497835483617

No, on Masaryk si na stará kolena to "absolutní jednoženství" také poněkud zpestřil (snad) platonickým vztahem s Oldrou Sedlmayerovou, takže by možná byl v hodnocení poněkud smířlivější :-)

0/0
10.2.2015 12:45

F12r25a21n31t50i74š52e13k 65P39i15l19l35m13a49n79n 6810145960625

a) Morálka není naprosto gumová. Morálka se mění v závislosti na společenském konsensu či konsensu skupinovém, nikoliv na libovůli kohokoliv. Existuje tedy i něco tak specifického, jako morálka vrahů. Je to otázka definice. Pokud Vám definice umožní, aby každé individuum mělo právo na vlastní morálku, tak to ale neznamená, že tato individuální morálka je totéž, jako celospolečenský morální konsensus.

b) Ústup manželství vůči volným vztahům je něco úplně jiného, než tvrdit, že homosexualita je stejně prospěšná a hodná společenské¨podpory, jako heterosexualita. To první je proměna celospolečenské morálky, kdežto to druhé znamená, že zákon má popírat většinovou morálku ve prospěch morálky menšiny, která není schopna reprodukovat sama sebe a proto je neživotaschopná.

0/0
11.2.2015 5:34

I84g54o45r 41H54r65u85s77o13v20s73k28y 2849989773730

zrusenie otroctva, volebne pravo pre zeny je upadok moralky?

+1/0
10.2.2015 11:42
Foto

M94a33r42t20i41n 11P45i33n78c 8761452944983

Zopakuji celkem známá fakta o úpadku a pádu římské cicilizace dle britského historika Gibbona, jak je shromáždil ve své knize Úpadek a pád Římské říše: 1. Valná většina obyvatel preferuje zábavu před prací. 2. Tradiční role otců jako živitelů rodiny je zpochybňována, množí se rozvrácené vztahy a svobodně žijící matky bez otců. 3. Senioři jsou zanedbávání. Lidé více pečují o domácí mazlíčky. 4. Literatura a umění se stávají bezduchými. Vytváří se planá zábava za každou cenu. 5. Čestná vojenská služba vlasti je odmítána, zpochybňována, vysmívána a posléze zákonem zrušena. Armádu tvoří nájemní žoldnéři. 6.     Lidé pilně pracující jsou zesměšňováni a jako vzor se staví prázdní pokrytci, populisté, pochybní umělci a takzvané celebrity. 7. Daňové zatížení obyvatelstva stále roste a stát přerozděluje neúměrně vysoké částky. Lidé se nebojí nepracovat, protože stát se o ně vždy nějak postará. 8. Úroveň vzdělání rapidně klesá. 9. Státní dluh roste do nikdy nesplatitelné výše. 10. Přestává se vyrábět a pěstovat, protože výroba doma je moc drahá a potraviny a výrobky se dovážejí ze satelitních zemí. 11. Kdo se dostal do pozice, kde může ze státního krást, většinou tak činí. Postižitelnost těchto zločinů je velmi malá.

12. Početí a výchova dětí je vnímáno jako obtěžující a dětí se rodí stále méně.

13. Léty osvědčené mechanizmy, chránící poctivé před podvodníky, náhle selhávají. 14. Veřejné funkce se stávají předmětem kořisti, zisku, udělují se za úplatky. 15. Staletími předků prověřené hodnoty - jako je čest, smysl pro povinnost, zodpovědnost, nadšení pro práci, pro dobročinnost, zápal pro věci veřejné, jsou vysmívány a zesměšňovány. 16. Šíří se cynismus.

17.   Šíří se plýtvání, nestřídmost, znevažování znalostí, dovednosti a poctivé práce. 18. Do země přichází velké množství cizinců. 19.Politikové nadbíhají iluzi, která si vynucuje zábavu a státní podpory (chléb a hry) 20. Občané stále na všechno nadávají.

+4/0
10.2.2015 12:20

M56a72r51i31a63n 17B66l83a65ž64k64o 8964497927

Chcete říct že zrušení otroctví a volebné právo žen nastartovalo prostituci zoofili lesbickou nebo homo lásku? Pokud neumíte rozlíšit co je pokrok a co úpadek morálky-je mi vás líto.Bohužel je to nemoc kterou neumíme léčit;-(

+1/0
10.2.2015 13:17

T90o20m30á20š 56D39v54o55ř48á92k 6657605483307

Morálka v Evropě upadá celý novověk, tedy alespoň podle katolíků, viz rozhořčené encykliky toho kterého papeže. Kdysi se nelíbilo volnomyšlenkářství, později stejná práva můžů a žen nebo nestoudné filmy (rozumějte komedie), dnes je to sex a rozmnožování na všechny způsoby (orientace, antikoncepce, interupce). Celou tu dobu západní civilizace rostla, sílila a stala se tahounem světového pokroku.

Asi nejlépe jsou na tom s morálkou ortodoxní židé. Ti jsou tak morální, že si na pindíka nesahají ani při močení :-)

+2/−1
10.2.2015 11:44

J65a63n 19M70e86r31t40a 3682520641768

A co se považuje za hroucení. Jen jestli podle toho za úpadek Říma nemůže nástup křesťanství. A co je vlastně ta morálka? Jak se pozná, že upadá morálka? A mimochodem, nějaká velká živelní pohroma, velká epidemie, útoky nepřátel apod. úpadek způsobit nemohou?

0/0
24.3.2015 10:54

F42r93a17n40t68i45š69e47k 19P35i12l68l29m16a50n52n 6170785840695

a) Zaměňovat sexuální výchovu se sexuální nevázaností je omyl, nikoliv směšnost. Takže třetí otázka v slovenském referendu byla špatně formulovaná. Ale první dvě byly OK.

b) Píšete: "rozvodovost se blíží 50%. Pokud chce někdo chránit tradiční rodinu, měl by něco nejdřív udělat s tímhle" Máte pravdu, že s tímto by se mělo něco dělat. Ale Vaše implicitní tvrzení, že dokud se s tím něco neudělá, tak by se nemělo dělat nic jiného, je už logický zkrat. Navíc - ochrana tradiční rodiny jistě rozvodovost nezvýší. O opaku lze diskutovat.

0/0
11.2.2015 5:41

F24r85a10n29t56i92š76e74k 19P34i48l55l52m77a62n31n 6240855120325

Chtěl jste snad říci, že tradiční rodina je společenské tabu a proto je třeba tradiční rodinu rozbourat ?Pokud ne, tak to tak ale vyznívá.

0/0
11.2.2015 5:44
Foto

F28r50a23n27t96i44š12e30k 43M24a60t82ě81j49k90a 8427734609467

Zapomenu na chvíli na řadu negativ, jistě z mého osobního pohledu, které na Vás vidím od doby vstupu do politiky, a napíšu, protože si to myslím: Tohle je Váš nejlepší text. R^

+11/−1
10.2.2015 8:44

Z90d70e60n22ě70k 79D58a90v66i84d 6360657141559

R^

+1/0
10.2.2015 11:16

F65r28a11n67t12i84š54e72k 42P60i57l50l66m15a61n44n 6880695760935

Mě se tento Okamurův text také líbí. Na Okamurovi se mi pár věcí nelíbí (například jeho plán umožnit Rómům dobrovolný návrat do Indie je nesmysl - ne že by to nebylo príma, kdyby odešli, ale Indové by je nechtěli a Romům se v ČR líbí a do Indie nepůjdou, protože v Indii by bez práce umřeli hlady, kdežto u nás se jim dobře daří i bez práce, uživí je jen boj proti dyškriminácii), ale na drtivé většině ostatních politiků se mi nelíbí podstatně více věcí. Včetně takového Macha, kterého řadím sice také mezi ty lepší politiky, ale přece jen až za Okamuru.

Takže by mě zajímalo, co konkrétně vidíte na Okamurovi negativnějšího, než na Machovi nebo na jakémkoliv jiném Vašem favoritovi.

0/0
11.2.2015 5:58

BLOGER ROKU 2016

Petice

Hlasujte, kdo má být blogerem roku, a vyhrajte!

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.