Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB
ZK

Přivedl jste s Úsvitem do nejvyšší politiky třetí ligu (to v případě těch nejzdatnějších) a na kvalitě sněmovny je to vidět. Bohužel cca těch 10% absolutních hlupáků vám to příště hodí znova. A budeme tady mít ligu ne třetí, ale čtvrtou nebo pátou. Gratuluji.

3 7
možnosti
PM

Třetí ligu politiky z toho vynechte. Tento názor pana Okamury vyjadřuje - troufám si tvrdit - názor většiny obyvatel této jinak banánové republiky.

11 2
možnosti
MD

Obcas vaham, ale vasi predkove me dost casto presvedci o tom, ze vite o cem mluvite. Karma.

3 1
možnosti
RK

Pane Okamuro, co presne si predstavujete pod pojmem "zneužívat naši ústavu, naše zákony, naše zvyklosti nebo náš životní styl" ?

3 3
možnosti
MR

" kritizovat, nebo zneužívat" Nevytrhavejte z kontextu.

6 1
možnosti
MB

M63i18l33o44š 48B38é54m

3. 8. 2015 9:36

A který jiný kout světa byste mi ještě tak doporučil?

1 0
možnosti
SB

Kterýkoli kout světa, kde je budou ochotni přijmout a kde budou tolerovat jejich styl života. Když najdou tu ochotu v Hondurasu, tak ten Honduras. Když na Madagaskaru, tak ten Madagaskar. Když v Bělorusku, tak to Bělorusko. To jsou pouze tři příklady a nechytejte mě za slovo a nepište mi nic konkrétního o těchto zemích (opakuji, jsou to jen hypotetické příklady).

My je tady prostě nechceme. Tím to pro nás končí.

Příměr: Když se budu chovat tak, že mě nebudete chtít přijmout ve svém bytě, tak otázka, co jiného mi doporučujete, je též mimo mísu. Správná odpověď by z Vaší strany byla:

"Nedoporučuji vám nic, jděte si kamkoli, kde budou ochotni vás přijmout. Já mám jen jeden byt, a tak vám žádný jiný byt na této planetě než tento nemám právo zakázat. Je pouze vaše věc, kam jdete, a věc těch lidí, že vás k sobě pustí. Tohle je však můj byt, jediný byt na celé planetě, kam vám mohu zakázat vstup, a také vám ho zakazuji. Běžte jinam!"

10 0
možnosti
Foto

obávám se, že Váš blog se zde mine imigrantům a nepřizpůsobivým, jelikož toto nečtou, ba troufám si říct, snad ani neví, že něco takového existuje... ale jinak líbivé tlachání ;-D;-D;-D

7 9
možnosti

I kdyby chtěli, tak si ho přečíst nemohou. První, co jim policie zabaví, jsou jejich prachy a mobilní zařízení, na kterém by mohli číst internetové diskuze.

6 0
možnosti
VV

Dobrý den , držím palce .

9 1
možnosti

- Nepřizpůsobiví jsou většinou občany Česka. A jeden český nepřizpůsobivý stojí českého daňového poplatníka několikanásobně méně, než plat přizpusobeného poslance Okamury.

- Imigrantů, co chtějí do Česka, aby člověk na prstech spočítal. Je jich minimum a většina se chce přizpůsobit. Proto sem k nám imigrují a žije jich tu u nás asi 450 tisíc, včetně otce pana Okamury.

- Problémy jsou s běženci, kteří přes naše území pouze cestují do jiné cílové země. A pokud by je policie nechytala jak lovnou zvěř, ani bychom o nich nevěděli. Jenže naše policie je horlivě chytá, aby plnila příkazy z Brusele. Zabavuje jim veškerou hotovost a mobilní telefony a zavírá je do koncentráku jménem Bělá. A my se pak divíme, že se to těm běžencům nelíbí.

4 13
možnosti
TB

Běženci se na našem území pohybují nelegálně. To má jako policie je ještě vozit ze slovenských hranic na německé ?8-o

5 1
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/