Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Jsem vinen

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M12i68r46o81s65l61a13v 17Š80e71j13n33a 2381757498222

Pane Okamuro,

jako poslanec zákonodárného sboru byste měl umět rozlišovat mezi "nenávistí" a "šířením nenávisti". On je v tom z hlediska pravní definice dost velký rozdíl.

Takže pokud je někdo nacista z přesvědčení, není to trestný čin. Pokud ale někdo šíří nacismus, pak se dopouští trestného činu. To samé platí pro ty, kteří nenávidí Židy, černochy apod. Samotná nenávist není trestná. Jestlíže ale budete šířit nenávist vůči Židům a černochům, pak se doupouštíte trestného činu.

Každopádně sdělení ministra spravedlnosti se netýkalo Vás, protože Vy nešíříte nenávist vůči islámu. Pokud se ale k tomuto šíření nenávisti sám dobrovolně hlásíte, pak by měla poslanecká sněmovna začít jednat o tom, že Vás zbaví imunity pro tresrní stíhání.

+8/−10
22.11.2015 12:09

D57a88n43i14e84l 78K71r53o72n59e64r 7854854266907

Muslimove siri nenavist.

+6/−2
22.11.2015 12:18

M25i45r18o35s47l37a35v 46Š92e42j70n10a 2181857738272

Okamura je muslim?

+3/0
22.11.2015 12:27

R86a98d87o65v66a96n 52K89r15á53l 1451212628343

Není, jen říká pravdu o stavu věcí, jaké nás čekají. Co je na tom nepochopitelného? KDE vidíte přínos Islámu pro ČR? 95% lidí ČR vidí "přínos" v podobě no-gone zón, pouličních gangů, ghet, mešit, kde se hlásají nenávistné věci a tlak na veřejnost, aby se muslimům podrobila. Tohle všechno se děje v západní humanistické Evropě a je to prostý fakt. KDE tedy vy vydíte přínos, když je tak obhajujete??

+3/−2
22.11.2015 13:09

M15i97r70o67s56l52a84v 50Š40e32j57n62a 2921307848512

pane Králi,

já píšu o něčem úplně jiném. Píšu o tom, že je rozdíl mezi nenávistí a šířením nenávisti.

Netuším tedy, proč se pod mým textem tak rozčilujete.:-P

+5/−3
22.11.2015 14:01

D79a26n33i94e56l 75K61r95o57n82e85r 7674834476367

Nenavist siri kdekdo...treba ti, kteri vystupuji proti Okamurovi...Nemeli by byt trestani?

+2/−2
22.11.2015 16:20
Foto

R84a87d30e73k 48P26o43l36i74c27k67ý 6391603601204

Trestné je šíření nenávisti proti skuoině osob-to Okamura není.

Trestné je šíření nenávisti na základě víry, etnika, národnosti....

nenávidět někoho za konkrétní věc je legitimní

+1/−1
22.11.2015 17:16

D31a24n57i69e92l 96K76r69o76n81e81r 7554654116877

To mate pravdu, nicmene jsou lide, kteri siri nenavist vuci IvCRN (vcetne vas) a to skupina je...Jinak ac se snazite svou demagogii, jak chcete, muslimove opravdu nenavist siri, s tim nic nenadelate. Dokonce i vy jste pro ne podradny tvor, ac se snazite je hajit. A mimochodem, nejak vam kulha ta vase teorie "dejte muslimum vzdelani a oni se prizpusobi". Vsiml jste si, kolik z tech teorristu studovalo prestizni skoly a financne byli dobre situovani? Chapu, ze svuj nazor nikdy nezmenite, ale vase teorie proste nevychazeji, protoze vychazi pouze z vasich prani a predstav. Mimochodem sam jste v jednom ze svych clanku priznal, ze se v Islamu nevyznate...jak tedy muzete tvrdit, ze je neskodny, kdyz mu sam nerozumite?

+3/−2
22.11.2015 20:32

J37a52r75a 24R44a36n43k 1911626879981

Takze tech par, kteri varovali v 39. pred Hitlerem a skoncili v koncentracich to delali z nenavisti?8-o

0/0
22.11.2015 22:30

V66i61c 36S16k11a72l64i64c38k95y 2769196456975

Ti co varuji pred islamem ma skoncit kde?

0/0
28.11.2015 2:14

M72i86l93o31š 53F54i98a32l28a 2920671757332

Tak při čtení toho, v jakém rodinném zázemí pan Pelikán vyrůstal, se není třeba divit jeho nesmyslným názorům. A k Vám se Tomio hlásím - i já jsem vinen nenávistí k islámu.

+8/−3
22.11.2015 12:03

M97i13r22o49s98l27a18v 91Š51e12j54n65a 2891977278862

Kádrovák Fiala kádruje rodinné zázemí ministra Pelikána. Bolševici a nacisté musí tleskat nadšením, jaká bolševická zvěrstva se Fialové a spol. od nich naučili.

+4/0
22.11.2015 12:13

R55a10d37o62v77a29n 74K70r50á86l 1211522718103

Ale pan Fiala má pravdu. Jak může ministr Pelikán stranit středověké fašistické ideologii?

+2/−1
22.11.2015 13:05

M97i21r15o64s29l51a93v 58Š14e71j97n97a 2801127418782

Opět píšete o něčem úplně jiném.:-P

Pelikán píše o tom, že je trestné šířit nenávist. Okamura se sám dobrovolně přihlásil, že je vinen. Jenže Okamura žádnou nenávist nešíří, takže netuším, k čemu se vlastně chce přiznávat. Pelikán svým výrokem vůbec nemířil na Okamuru.

+2/−1
22.11.2015 14:04

M47i34l32o95š 72F89i62a75l66a 2590681327982

Vy ubožáku Šejno, moji předci strávili v nacistickejch i komunistickejch koncentrácích léta a někteří tam i zůstali. Můj táta se jenom vyjádřil veřejně proti okupaci a měl jsem z toho problémy i já a to takový, že si je dneska nedovedete představit. A jestliže Pelikánův otec byl léta docent vědeckého komunismu na fakultě marxismu leninismu, tak to ukazuje na to, že výchova syna se mu opravdu povedla. Jen jsem si dovolil napsat, že se není třeba divit. Ale možná, že jsme to v roce 89 měli vzít za jinej konec. Ale pamatujete : Nejsme jako oni. Tolik k Vašemu kádrovákovi. Jsem už dost starej, ale do očí byste mi to neřekl, co? Idnes snese všechno.

+1/−2
22.11.2015 15:17
Foto

K30a69r31e89l 63B54o56h52á59č33e54k 1831477546614

Dokud sis kecal nesmysly za svoje, bylo to vcelku jedno...ale teď kecáš i z poslaneckého platu, barde :)

+6/−5
22.11.2015 11:54

D26a93n68i26e79l 70K78r76o77n83e72r 7314174986157

a v cem je problem? Politici jsou voleni pro sve nazory...a pan Okamura zustal nazorove konzistentni, nebo ne?

+7/−1
22.11.2015 11:59

M42i24l45o92š 76F86i29a49l15a 2330121457462

Myslím Karle, že byl Tomio zvolen právě kvůli svým názorům, ať už politickým, tak ekonomickým. Já jsem ho sice nevolil ale sleduji je a pokud vím, zůstaly více méně stejné, na rozdíl od mnoha jiných. Takže v tom problém nevidím. Vy ano?

+6/−1
22.11.2015 12:05

M11i90r34o84s75l35a56v 57Š97e84j35n86a 2431247568402

Každopádně Okamura nebyl zvolen za to, že by šířil nenávist. Takže dost dobře netuším, proč se dnes Okamura sám hlasí k tomu, aby byl trestně stíhán. Leda, že by se tím sám příznal, že tu nenávist šíří.

On je totiž velký rozdíl mezi tím, když "nenávidím" a tím, když "šířím nenávist"

+4/0
22.11.2015 12:11

R20a16d43o71v72a18n 82K28r78á69l 1121322708583

Takže když poslanec řekne veřejně na rovinu, jaký je problém s jistou ideologií a jejím zavlékáním sem, tak už je to najednou šíření nenávisti? Ale ale... To jsme to teda pokročili "daleko" od totality! V tom případě jakýkoliv humanista, hatefree byznysmen z neziskovek + další - jsou zrádci národa, protože tak to zase vidí ta druhá strana. Jak se vám líbí taková druhá strana mince?

+1/−3
22.11.2015 13:13

M90i65r29o21s60l33a44v 79Š73e97j64n39a 2511257108382

Přečtěte si znovu o čem píšu. Okamura žádnou nenávist nešíří. Pokud totiž nenávidí, není to trestné.

Pokud ale Okamura tvrdí, že je vinen, pak mám pocit, že Okamura má problém s chápaním pojmu trestného činu "šíření nenávisti.

+2/−2
22.11.2015 14:06

R32a78d91o52v98a45n 61K53r41á33l 1121362488673

Jak vás tak čtu, tak vy umíte nádherně kličkovat, jako politici :o) Ale v pořádku. Jen se zeptám - nějaký argument na moje dotazy i ty předešlé by nebyl, nebo si budeme jen hrát a slovíčkařit? Inu-proč by ne, když je to mnohem jednodušší, že? :-)

0/0
22.11.2015 15:20

T37o46m24á87š 78T91r39u20s50i35n68a 6649283596952

Pane Okamuro, pokud se cítíte vinen, tak snad jenom tím, že dva roky jen tlučete prázdnou slámu. Jste poslancem parlamentu, takže předkládat zákony, které odporují ústavě je celkem k ničemu. Že byste předložil návrh na změnu ústavy, aby bylo možné islám odmítnout (či zakázat) jsem si nevšiml. Minimálně byste rozpoutal debatu na oficiální půdě. Zatím rozpoutáváte debatu akorát na internetových fórech, za nic neodpovídat je pohodlnější. nebo je to jinak.

+7/0
22.11.2015 11:44
Foto

L31u17d41ě15k 70M27a25z63u46r17e98k 7220376661839

Jak to kdysi zaznělo ve filmu "Vyšší princip":

"Vražda na tyranu není vraždou" a v tomto smyslu dnes tedy ani "nenávist vůči nenávisti není nenávistí" a nemůže proto být ani jakkoli trestná.

Ano, takto "viných" je nás víc. 

A pokud jde o Eurosnahy kriminalizovat kritiku islámu, tak se domnívám, že spolu s tím ruku v ruce půjdou i snahy naopak o odměňování různými vyznamenáními a případně koryty těch, kdo budou islám adorovat.

+14/−2
22.11.2015 11:29

M44i27r11o57s69l36a57v 55Š42e40j63n16a 2801527328882

Nenávist není a nikdy nebyla v demokratickém státě trestným činem.

Trestným činem je šíření nenávisti.

Chápete ten rozdíl?

+4/0
22.11.2015 12:15
Foto

L25u44d72ě59k 11M38a11z27u19r10e73k 7610976741169

Já velmi dobře a Vy?

A jak se Vám líbí třeba šíření nenávisti proti jednotlivcům? Např. zrovna proti panu Okamurovi či panu Konvičkovi?

+6/−4
22.11.2015 12:36

M21i44r21o23s28l44a80v 23Š62e32j21n14a 2221787238932

Kdo šíří nenávist proti Okamurovi a Konvičkovi?

+2/0
22.11.2015 12:47

J49o80s36e25f 29L42e30i50n93e86r 8467319227402

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ministr-Pelikan-varuje-Sirit-nenavist-proti-islamu-je-trestne-A-Zeman-408824

0/0
22.11.2015 11:27

P11e65t60r 35K91ř43í77ž 1535172772

Tak to bude velká legrace. Jak hodlá pan ministr trestat citování Koránu? Tedy slova Mohameda, údajně Božího Proroka? Výňatky z Koránu - ovšem jen příklady, lze uvést další. Zcela jasné výroky o nevěřících:

4:89: "A přáli by si, abyste se stali nevěřícími, jako jsou oni, a abyste byli stejní.(...) A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete! A neberte si z nich ani přátele, ani pomocníky".

8:55: "Nejhoršími tvory před Bohem jsou ti, kdo byli zatvrzele nevěřící a stále ještě nevěří."

9:123: "Vy, kteří věříte! Bojujte proti těm z nevěřících, kteří jsou poblíže! Nechť ve vás naleznou tvrdost a vězte, že Bůh je na straně bohabojných"

2:161: "Nad těmi, kdož jsou nevěřící a jako nevěřící zemřou, bude vyneseno prokletí Boha, andělů i lidí všech"

25:52: "Neposlouchej nevěřící, ale pusť se proti nim do boje úporného"

+3/0
22.11.2015 11:06

R22a79d22o89v94a77n 43K89r59á14l 1461722438713

Asi takhle - na nějaké kecy v koránu a bibli - tak na to kašle Šaryk. Důležité je, JAK se ta skupina lidí chová. Pokud ve 21 století, v době, co lítáme do vesmíru, máme počítače - jsou lidi, co kamenujou, považujou ženu za něco rovného hovězí slečně z pastvin, podřezávají lidi a sekají jim hlavy a nebo se jdou odpálit mezi  lidi - tak takové skupiny lidí a jejich ideologie prostě nemají co dělat v tomto století! a pokud se takovým otevřou dveře, tak máme jasně nastartováno "vzhůru do temnoty"! Neexistují nějací umírnění a neumírnění muslimové a to potvrdil iTurecký prezident. Jsou prostě muslimové! A bohužel se blíží doba, kdy nemá smysl rozlišovat a je lepší sem nikoho nepouštět, dokud ještě máme jakž takž svůj klid!

0/0
22.11.2015 13:18

P37e73t54r 19K18ř41í77ž 1515262802

S názorem na muslimy jednoznačně souhlasím. Korán je však velký problém, neboť své činy muslimové opírají právě o něj. Bohužel neexistuje nějaká modernější "soft verze" jako Nový zákon pro původní židovskou Bibli.

+1/0
22.11.2015 20:51

B19e22d39ř57i53c95h 34L86e32b87e40d80a 9694323918354

DoktorC.Hoschl o islámu a "uprchlících" , dne 19.11.2015

http://www.hoschl.cz/?text=5385&lang=cz

+3/0
22.11.2015 11:01
Foto

M70i62r40o23s41l53a70v 90M83a27c27e70k 5551515380422

Samozřejmě je to středověký režim, ale na temperametní jedince z Orientu přísnost být musí. Pokud jejich počet takovýchto jedinců v Evropě přesáhne kritickou mez, pak je šaríja nevyhnutelnou volbou, jinak se budoucí euvropský sultanát řídit nedá.

+3/−1
22.11.2015 10:56
Foto

L37i36b98o28r 48S92y72n84e51k 5751114838673

Ještě bych podotkl, že je škoda, že si málokdo vzpomene, že jsi před tímto neřádem varoval a brojil proti němu, již před 3 roky.

+5/−2
22.11.2015 10:54

R98a28d45o16v87a44n 31K34r70á51l 1821722458753

Pokud vím, tak už jsou státy, kde je islám zakázán zákonem. Víte o tom?

+3/0
22.11.2015 10:54

B45e27d58ř25i26c20h 46L86e93b10e31d22a 9824423208594

Ano, třeba Japonsko...

+1/−1
22.11.2015 11:02

J43a88r96a 33R85a93n56k 1211896749741

Nemate pravdu, priste si zjistete, nez neco zacnete psat, v Japonsku jsem byla:

Islam in Japan - Wikipedia, the free encyclopedia

https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Japan

+1/0
22.11.2015 22:35

J37a86r44a 81R48a44n38k 1201296929111

List of mosques in Japan - Wikipedia, the free encyclopedia

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mosques_in_Japan

+1/0
22.11.2015 22:36
Foto

L62i10b73o66r 46S36y12n79e26k 5661834188673

Tomio, já zase doufám, a už se mi to nechce moc opakovat, že stojí-li média, vláda a Akademici na straně teroru, jako jeden muž, že budou v budoucnosti také, jako jeden muž souzeni.

+8/−1
22.11.2015 10:46

V75á66c89l13a32v 13V22a63n82ě40k 3892785772607

Dobrý den , pane Okamuro moc vám děkuji za vaše vystupování , držte se .

P.S nemá on pan Pelikán v rodině muslima ?

+4/−1
22.11.2015 10:26

E41v28ž67e86n 94P10o85l35á88k 3618808851583

Absolutní souhlas. Jen máte překlep v roku, opravte si to na 2001, než s tím nějaký sluníčkář přijde jako s důkazem nevzdělanosti veškerých kritiků islamizace...

+5/−1
22.11.2015 10:24

M71a67r57t94i16n79a 51M95o87u89d52r69á 7210523916499

Pelikán může být nebezpečný, dostane-li se k ještě větší moci

+10/0
22.11.2015 10:18

L76u38k31a45s 54S34u43c76h65a86n38e66k 5506137343590

Nenávist není emoce, která by vedla ke klidu, míru a prosperitě. Pokud jste svým voličům chtěl říct, že na míru, klidu a prosperitě vám nezáleží, tak minimálně v mém případě se vám to povedlo. 

Pokud vám ale na těchto atributech života záleží, zkuste najít jinou cestu, která bude v souladu s vaším nesouhlasem s násilnými ideologiemi a přitom se nestane jen další násilnou formou řešení problému. Z historie všichni víme, že násilí plodí jen další násilí.

+4/−3
22.11.2015 10:05

V27á69c60l64a85v 69Š23o46b33r 5803382287510

To je nesmysl. nenávist - stejně jako všechny ostatní emoce - jsou základní funkcí mozku která je do něj vložená na genetické úrovni. 

Je to nástroj pro osobní přežití je stejně jako třeba strach. Osvědčené miliardou let evoluce.  je sebevražedné se vzdávat tak osvědčeného nástroje kvůli nějakým jiným nápadům.

A ano samozřejmě že násilí plodí jenom další násilí - a řeknu vám - vždy se budu snažit aby ho plodilo - protože pokud se agresor nebude bát rázné odpovědi veškerou dostupnou silou tak nic jiného než násilí používat nebude.

na každý násilný útok je třeba vždy odpovědět ještě násilněji. 

Vždycky platilo a bude platilo a bude platit - že ten kdo překová meče na motyky bude navždy otročit na polích pro toho kdo takovou pitomost neudělá.

Jediný způsob jak mít jitý mír, klid a prosperitu je mít dostatečnou sílu a být ochoten použít veškeré prostředky na jejich udržení a dát to všem potencionálním nepřátelům a uzurpátorům jasně vidět.

Všichni kdo se v historii pokusili najít "jinou cestu" skončili na smetišti ději pod nohami těch kteří takovou blbost neudělali jako otroci.

+7/−3
22.11.2015 10:22

Z83d54e83n64ě92k 87M83a25t73u71š81k81a 7308116905356

těch, kteří na současné situaci chtějí vytřískat politický kapitál, je třeba se bát stejně, jako toho islámu.

Konec konců, rétoriku mají shodnou.

+7/−6
22.11.2015 9:58

P14a22v61e96l 41H49r80d51l69i72č21k24a 2891938950659

...a co má říkat jiného, když je to jeho názor. Názor politiků je opačný (podvolme se) ovšem realita dává za pravdu spíše jemu.

+8/−2
22.11.2015 10:08

I37n58g60. 17L24i73b70o25r 16V81a53n97ě77k81, 64C68s31c21. 2282685754302

Fčil už jen kdy ta nejbezpečnější rétorika vystřílí koncert.

+4/−2
22.11.2015 10:25

E20v44ž73e41n 94P29o76l69á34k 3788748261543

Ale jak to souvisí s článkem? Jasně, já mám z Dienstbiera a podobných taky větší obavu, než z islamistů samotných.

+5/−1
22.11.2015 10:26

M71i49c83h21a40e51l 46C89h58a95r81v73á86t 9179528913782

Nenávidím tohle, nenávidím támhlento...

Tohle když bude řvát "dělník" někde na náměstí, tak to bude zcela adekvátní jeho intelektu. Ale když se bude takhle vyjadřovat někdo, kdo má ambice na čelní místa v politice, je mirně řečeno nevkusné.

Asi něco podobného, jak dělal politiku pro masy spodiny nechvalně známý muž s knírkem.

+8/−8
22.11.2015 9:36

D32a61n37i92e28l 47K98r87o26n38e40r 7604474906677

Neda se rict (alespon podle clanku), ze by pan Okamura nenavidel spoustu veci. On ve skutecnosti nenavidi veci jen par, protoze ty veci spolu proste souvisi. Slovo "nenavidim" pouzil v clanku mnohokrat jen kvuli vetsi udernosti, ve skutecnosti jde de facto o jednu vec...I ja bych mohl napsat clanek, ve kterem bych napsal "nenavidim vrahy, zlodeje, lzi, nespravedlnost"...oznacil byste me na zaklade toho za nenavistnika? Je spatne nenavidet patologicke jevy, ktere nezpochybnitelne spolecnosti skodi? Co vy vlastne vite o Islamu?

+8/−3
22.11.2015 9:41

BLOGER ROKU 2016

Petice

Hlasujte, kdo má být blogerem roku, a vyhrajte!

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.