Romové mě zažalovali

15. 06. 2015 9:00:00
Romové na mě opět podali trestní oznámení - tentokrát za můj videoblog na mém facebooku, kde narovinu a znovu opakovaně říkám, že v České republice je diskriminovaná slušná většina, nikoliv nepřizpůsobivá menšina.
Za tímto svým názorem pevně stojím a nenechám se zastrašit. Co si o tom myslíte Vy? Napište mi to, prosím, do komentářů. Souhlasíte se mnou nebo s těmi, co na mne podali trestní oznámení? A jestli souhlasíte, prosím sdílejte Vašim přátelům, jelikož jinak se lidé v celé republice nedozví skutečný stav věcí. A prosím Vás o veřejnou podporu, jinak situaci nezměníme. Za poslední rok je to už asi desáté trestní oznámení, co na mne Romové podali za moje názory.

Trestní oznámení obskurních a nenávistných protibělošských spolků jako je Romea mě opravdu nijak nevzrušují. A teď se podržte - z veřejných zdrojů vyplývá, že tento romský spolek Romea, který na mne podal trestní oznámení, dosud získal na dotacích 47 919 884 korun. Ano, více než 47 milionů z daní občanů. To je neuvěřitelné.

Fakta ohledně mých názorů jsou jasná - roste počet ghett a nepřizpůsobivých, přičemž drtivá většina z nich jsou Romové. Stejně tak je jasný fakt, že značná část vězňů v České republice jsou romského původu. A stejně tak je zcela jasné, že při současné strmé křivce růstu porodnosti nepřizpůsobivého obyvatelstva nebude mít brzy ekonomicky aktivní obyvatelstvo České republiky sílu utáhnout finančně republiku. A proto jasně říkám, že strmý růst porodnosti romské populace za současného stavu je podle mého názoru spolu s problémem imigrantů jedním ze dvou největších bezpečnostních rizik pro budoucnost České republiky. Tento problém zmiňuje ve své zprávě i česká tajná služba (BIS).

Řešením není tvářit se jako že se nic neděje - řešením je analyzovat příčiny, následně příčiny vymýtit a minimalizovat negativní jevy. V praxi to znamená dát práci každému Romovi - ne peníze a dávky, ale práci. S tím, že bez práce nebudou dávky. V každém městě a vesnici každý kolem sebe najde spoustu věcí, které je třeba opravit, udržovat, uklidit nebo vybudovat. Každé romské dítě musí povinně do školky a už od předškolního věku se naučit dobře česky a evropské sociální a kulturní návyky. Za neomluvené hodiny v rámci školní docházky dětí musí přijít trest pro rodiče formou odebrání dávek.

To není rasismus - to je naopak zcela nezbytná obrana před rasismem. Nejen já, ale i rozumní Romové říkají, že současný systém sociálních dávek je cesta do pekel. A rozumní Romové také podporují můj návrh zákona na úplný plošný zákaz výherních hracích automatů a jejich internetových obdob či můj návrh zákona proti lichvě. Bohužel tato vládní koalice oba moje návrhy i mojí koncepci zamítá, přičemž sama vláda nic lepšího nenavrhuje. Až mi připadá, že to nicnedělání dělá současná vláda schválně, aby získala hlasy ve volbách od těchto skupin obyvatelstva.

Na základě tohoto posledního trestního oznámení, které na mne Romové podali jménem spolku Romea, jsem si tento obskurní server Romea.cz prohlédl - a jeho aktivita mě ovšem přeci jen pozitivně inspirovala - štvavé, lživé a nenávistné texty na tomto serveru mě přivedly k myšlence, že by je měli přezkoumat policisté a státní zástupce, protože porušují jak standardní míru slušnosti, ale nepochybně i české zákony.

Za sebe Vám slibuji, že Vás nezradím a budu důsledně trvat na řešení této problematiky. Prosím Vás o veřejnou podporu. Já ze svých názorů neustoupím, i kdyby na mne Romové podali sto trestních oznámení.

A jestli souhlasíte s mými názory, prosím sdílejte Vašim přátelům. Udělejme to společně pro budoucnost naší republiky.

Děkuji, že jste navštívili můj blog a přeji, ať se Vám ve všem daří.
Autor: Tomio Okamura | pondělí 15.6.2015 9:00 | karma článku: 44.65 | přečteno: 3827x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 28.59 | Přečteno: 549 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 50 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 299 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 525 | Diskuse
VIP
Počet článků 157 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 75177

Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...