Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Yesname

21. 12. 2010 8:12
Zatím tu situaci

nepopsal nikdo tak, aby se to takto blížilo mému názoru.

0 0
možnosti
TU

tuzemsky um

21. 12. 2010 8:08
ANO

Naprosto skvělý článek, díky. Má spád i neotřesitelnou logiku. Připomíná mi film Krutý Řím. A také film Untouchables (český název neznám) o Al Capone. Tam říká Sean Connery památnou větu. Chcete-li najít nezkorumpovaného policajta, nehledejte ho v policejním sboru. V podstatě byl ten prokurátor, který chtěl dostat Capona za mříže přesně v roli Michálka a Johna!!R^

0 0
možnosti
ZN

PowerCut

21. 12. 2010 15:13
Re: ANO

Neúplatní

0 0
možnosti
M

mraduk

21. 12. 2010 0:23
Co se to stalo?

Koukám se na seznam článků Tomia Okamury. Dříve psal o dobrých, zajímavých věcech - o japonské kuchyni, o tipech na výlet, o svých postřezích ze své pozice. To bylo v roce 2007.

Pak se na tři roky odmlčel, a najednou začal plodit takovéto neskutečné hovadiny, opakující stokrát přežvýkané prázdné fráze... ano, korupce ve vládě je jistě průšvih, ale vážně je nutné, aby se k tomu vyjadřoval každý, kdo má do p*dele díru a ví o tom akorát z médií? A to už nemluvím o té hovadině z doby, kdy se ztratila Anička... za to jsem měl chuť vás profackovat, člověče, něco tak nebezpečně blbého jsem dlouho nečetl.

Vážně to na mě působí tak, že se pan Okamura rozhodl, že v dalších parlamentních volbách bude kandidovat za ČSSD, nebo ještě hůř, za nějaký podobně zhovadilý subjekt hrající na naivivu jednodušších voličů, jako jsou teď VV. A to jsem vás považoval za rozumného člověka...

0 0
možnosti
A

AMCPP

21. 12. 2010 0:29
Re: Co se to stalo?

Nj, příklad senátora Fischera táhne... Alespoň chvilku být na výsluní a brát slušný plat za... nic...

0 0
možnosti
TJB

To je bomba

20. 12. 2010 23:32
jak naivní...

Milý pane Tomio, vždycky jsem obdivoval vaši schopnost uspět i v obtížných podmínkách, ale teď jsem opravdu zklamán hloubkou vaší naivity (nebo zlé vůle, jak naznačují předchozí?). Vaše politická neschopnost se dá srovnat snad jen s tou Johnovou..

Ano, bezpochyby došlo knějakému korupčnímu jednání, a to musí být vyšetřeno, a taky vyšetřeno bude, pokud k tomu premiér Nečas dostane příležitost.

Jenže, lidé nejsou všíchni dokonalí, na to se můžete spolehnout. Politika je umění kompromisu, a vedoucí politik musí pracovat s tím, co má k dispozici. Nemůžete očekávat - nebo snad můžete, vy a blouznivci z VV - že žádná politik nikdy neuklouzne. Na to je tam příliš velké pokušení. co je ale nutné je takové uklouznutí řádně vyšetřit. Ale ne nekompromisně trvat na pádu vlády.JEŠTĚ JEDNOU: POLITIKA JE KOMPROMIS..

A co chcete vy ? Pravděpodobně dalších pár let zmatků, bezvádí, státní prachy potečou proudem... cui bono ? 

0 0
možnosti
HPP

harmonická perzistence paměti

20. 12. 2010 23:40
Re: jak naivní...

Já se nikoho nezastávám, a nedělám si iluze-- ale já jsem NESLYŠEL z těch nahrávek ani NIC relevantního, myslím opravdu "naprosto jasného"- slyšel jsem jen bohapusté plácání, žvanění a nic víc. -- je to jako kdyby plácali dva v hospodě-, například- " hele, Pepo, ten Novák, ten má peněz, to by nám měl něco přihrát, né? To joo, já to nějak zařídím, héhé....."---- a máme tu hnedka KORUPCI!???

 A nad tím vším strašně důležitě se tvářící investigativec Kroupa. Nic víc.

0 0
možnosti
JK

jan kubalek

20. 12. 2010 21:13
...

Ono to bude možná trošku složitější, než se zdá :) ...

0 0
možnosti
A

Arth-

20. 12. 2010 18:24
Souhlasím s tím, že je to hnus...

ale proč vynecháváte fakta, která se Vám nehodí?

Michálek byl už v létě za Johnem... takže akci chystal ve spolupráci s ním.

Byl za ním dobu před tím, že než vůbec jednání začala - takže nemohl mít indicie!

John je ministrem vnitra... tak proč je to Langerova policie?

Proč Michálek neposkytl informace policii... ale JEN novinářům? Když je tím především učnil nepoužitelnými... ty informace... Nezlobte se na mě, ale svůj boj o mou důvěru jste tím definitivně ztratil. :-P

0 0
možnosti
A

Arth-

20. 12. 2010 18:29
Re: Souhlasím s tím, že je to hnus...

Aby nedošlo k omylu - těch gaunerů jako takových se nezastávám... jen poukazuju na to, že je to hra jiných gaunberů - včetně autora tohoto článku.

Ten systém vyvěrá z morálky zkřivené desetiletími komunistického teroru... a v "nové době" ho dovedli k dokonalsti paroubkovci. Jenže "vůdce " dostával 10% a rozesílal obálky s nábojnicema... takže nikdo ani necekl.

Už to, že se o tom mluví a nikdo neměl autonehodu považuji za ohromnej pokrok! Jen tak dál... a třeba se ještě dožiju normální demokracie.

Howgh.

0 0
možnosti
VH

cvlad

20. 12. 2010 18:20
Souhlas.

0 0
možnosti
JP

Pedrogonzales

20. 12. 2010 17:37
Souhlas!

Skvely clanek, naprosto s nim souhlasim a dekuji za nej!

0 0
možnosti
ZG

gracik

20. 12. 2010 17:35
Souhlas

Já to vidím bohužel podobně. Velká škoda, čekal jsem od téhle vlády hodně.:-(

0 0
možnosti
FAT

frantiska aus Troppau

20. 12. 2010 16:18
Pane Okamuro,

naprostý souhlas, bez výhrad

0 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/