Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

žabiař

Šetřt lze

na všech ostatních,ale nerozhazovat musí každý sám.Zkuste nerozhazovat za souseda-nejde to,že?Takže bych jen poopravil názor a myslím si,že by stačilo k opětnému naplnění eráru,kdyby politici přestali peníze získané z našich daní rozhazovat.

Už dříve jste pane Tomio ve mně získal nadšeného sympatizanta a přeji v novém roce úspěch na všech frontách i pevné zdraví neboť znám už několik lidí,kteří mají z kritizovaných politiků mindráky až k nechuti nadále zůstat s nimi na tomto světě.Vaše názory jsou pro ně útěchou,že ještě vše není ztraceno.R^:-)

0/0
19.1.2011 7:07

škovras

Hospodaření s penězi

Pane Okamuro, Váš článek se mi moc líbil, myslím ale, že v jedné věci se mýlíte. Úředník nezachází s penězi jakoby byly jeho vlastní. Sám jako podnikatel vím, a Vy to víte jistě také, že si velice dobře rozmýšlíme investice, náklady a snažíme se  se svými  VLASTNÍMI  PENĚZI dobře hospodařit. Takže z mého pohledu, kéž by úředníci se státními penězi hospodařili jako kdyby byly jejich vlastní. :-)

0/0
13.1.2011 22:27

Rafael59

Re: Hospodaření s penězi

R^

0/0
23.2.2011 23:47

cojanato

Do Nového roku 2011 vše nejlepší

Tomio Okamurovi i jeho přátelům a čtenářům.

:-)

0/0
1.1.2011 16:57

holcman

Okamura, super!

Moravské Japonec a jak mu to de. Borec, Japonec!

   :o)))

Nečesánek nemá šancu. Tómio Okamura do parlamenta!!!

Ode mě karmica, jak vyšitá.

0/0
30.12.2010 23:39

Jindri

Re: Okamura, super!

souhlas! jen kdyby takovych lidi bylo mnohem vic.R^

0/0
9.1.2011 18:11

Host8

Právo

K rozkrádání přispívá nepřehlednost zákonů, každý se vymlouvá není jak rozkrádání nebo i vlastní okrádání občanů postihnout. Některé zákony jsou pouze  na papíře, ale chybí tu jednoduchý, levný způsob, jak se domoci práva. Právní stát nám tu pláče. Soudní cesta je na léta a drahá. Ale to už je nad rámec příspěvku autora.

0/0
30.12.2010 12:57

zlyjazyk

Re: Právo

Právní stát nepláče,vysmívá se nám!

0/0
14.1.2011 12:32

Roman Křenek

Heh :)

Přečetl jsem pouze perex, první odstavec a stačí, nic nového pod sluncem. Kolego Okamuro, až bude politické jednání a politické pohnutky zodpověditelné co do jednotlivců, nebo alespoň stran, pak vězte, že nebude politiků a klečet bude občan u nějakých nevím koho, aby nás zastupoval :D ...ale ano, alespoň je o čem psát a máme mít z čeho tu nefalšovanou zadnicovou legraci ;)

0/0
30.12.2010 2:13

cojanato

Re: Heh :)

Dělal jsi proti tomu svinstvu za celá ta léta něco Ty sám ? Asi nic, že ?:-/

Tak neplkej a něco začni dělat. Možná se Tě jednou potomci zeptají. Co jim pak odpovíš ?

0/0
30.12.2010 2:31

maudite

V cesu se kradlo odjakziva

a Masaryka citovat je smesne. Ten ma rucicky take pekne zaspinene.

Dnesni problemy a vlastne problemy uz od roku 1935 (cs-sovetska smlouva) jsou dusledek msty za jednu poradnou cechozlodejinu

http://prop.sk/zlate.htm

Vy nejste zatizen cechonacionalismem, tak se v tom muzete porypat.

0/0
29.12.2010 1:43

milenkamikes

no

dobrá rada nad zlato. Píšete: měli bychom se ptát, žádat o vysvětelní - ale jak? Co je mi platné, když se zastupitele zeptáte,proč utratil miliony za vybavení své kanceláře a on neodpoví? Nebo Vám řekne, že částka nebyl přílíš vysoká, že mohl kupovat ještě dražší? co s tím?naši politici nás obyčejný lidi, mají na háku.VVV

0/0
28.12.2010 13:50

scabies

mate pravdu

ostatne o tom vypovida i vase karma u tohoto i u predchoziho statu. Nejvetsim problemem Ceska je naprosto zdecimovana moralka, zlodejina, podvod, okradani, lhani atd. jsou dnes povazovany za normalni zpusob obohaceni se. Myslim ze jednim z hlavnich puvodcu tohoto stavu je Vaclav Klaus.

0/0
26.12.2010 0:07

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: mate pravdu

Souhlasím až na Klause. Klaus je pouze příznak. Nikdy by nemohl mít takový vliv, kdyby se lidem nelíbil, a kdyby ho tito lidé v 90. letech nevolili. Nebo mi snad chcete říct, že tenkrát nebylo vidět, co to je za člověka? Já jsem to věděl, a proto jsem ho nikdy nevolil. I když upřímně řečeno zaplaťpámbu za něj nyní oproti Švejnarovi.

0/0
29.12.2010 18:00

maudite

Re: mate pravdu

Klaus neni priznak. Za tim, ze ho lide volili, byla medializace ,propaganda a penize. Hadejte, kdo to financoval. Tech informaci o nem bylo dost a proc se vsechna media mohla roztrhnout, aby je popirala, vyvracela a siritele blamovala ?

0/0
30.12.2010 2:46

FCBman

O čem píšete víme naprosto všichni..

..i ti nahoře, jenže zrovna oni nemají důvod měnit své návyky, když jsou u zdroje příjmu a nikdo jim do toho nevidí, protože všichni tam kryjí navzájem sami sebe. Věřím ale, že kdyby se to díky někomu "provalilo" a nedokázali by jej přitom odstranit nebo zpochybnit jeho teze a důkazy, tak se jim to zboří jako domeček z karet..

Celé to ale začíná VLÁDNÍMI KOALICEMI.. Místo toho, aby poslanci jednotlivých stran podřídili své hlasování volebnímu programu, který si zvolili voliči, tak ho podřizují programu koalice, aby byli pohlaváři či jiné zákulisní osoby u koryta, což je naprosto nehorázný zločin páchaný na voličích, jenže (s prominutím) těm tupým stádům to nevadí a pořád volí ty stejné strany (resp.lidi)..

Morálka je hezká věc, ale vzhledem k sociálnímu postavení většiny lidí ve společnosti, jsou myslím snad všichni lidé v kapitalisticky nastaveném systému moc velcí egoisté, než aby to dělali poctivě.. Je to ale také samozřejmě o výchově od rodičů a následně (ne)rozvinutém charakteru..

0/0
25.12.2010 23:39

NTPT_V_EXILU

Nebát se a nekrást ?

NEBOJÍM SE, KRADU.....

0/0
23.12.2010 22:51

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: Nebát se a nekrást ?

A skončil jste v exilu.

0/0
29.12.2010 18:01

Aretta

...

R^R^R^

0/0
23.12.2010 22:24

king2010

Souhlasím s Vámi, mimo poslední odstavec,

Normální je nekrást. Již více jak 20 let tvrdím, že slovo provize je kamufláž a legalizace úplatků . Státní úředník a manažeři státních podníků, by měli být tvrdě trestáni za přijmutí provize ( Vlastně by ji po trestem museli přiznat a zdanit) A to je problém i pana NOváka z ODS. Zdanil tuto provizi ?? Proč tak dlouho čekal na soud ??  Jak to že není souzen i jeho soudce a prokurátor, kteří to nechali dojít takto daleko ??

A pan Michalálek. Neschopný manažer, který se bál něco dotáhnout do konce. A proč asi ?? Nebyl někomu vděčný za místo, které obsadil bez výběrového řízení a konkurzu ?  Správný manažer by postupoval jinak. Za prvé by informoval policii a svého právníka . A pak by s jejich dohledem to celé dotáhl do konce, aby se Ty peníze převedly a byly důkazy .  Takto ? Nikdo nic neukradl a nic se navyřešilo, je pan Michálek ja za mediální hvězdu a to jën proto, ža naše media jsou plytká ( bez rozdílu od bulváru -AHA až po bulvár MFDnes a ČT).

Provize u státního úřerníka je úplatek

0/0
23.12.2010 17:32

king2010

Souhlasím s Vámi, mimo poslední odstavec,

0/0
23.12.2010 17:20

robert.poch

S chutí a zájmem jsem si Váš text přečetl

měl by být povinnou četbou v Parlamentu:-)

0/0
23.12.2010 17:14

Jindri

KARMA

kdyby takhle premyslela cela spolecnost jako Vy byli bychom uplne nekde jinde! Jenze jenze...

0/0
23.12.2010 14:19

deviv

Re: KARMA

tak pod tohle se ráda podepíšu R^R^

0/0
23.12.2010 15:40

Edmund Černá Zmije

K úvodu: Vláda by měla padnout na kolena

a prosit o peníze ty, kteří platí daně? Ti, kteří žijí z vybraných daní, by pak zase mohli padnout na kolena a děkovat za každou korunu, kterou jim stát vyplatí.

-

Kdo je víc arogantní? Stát, který vybírá daně, nebo člověk, který si od státu chce brát co nejvíc? Pokud se rozhodnu pracovat pro stát, měl bych být vůči státu loajální. Ne vydírat. Pokud stát platí málo, můžu ze státních služeb odejít, vždyť je jasné, že žádat víc znamená chodit po sousedech s nataženou rukou. 

-

Státní zaměstnanci by neměli mít za stejnou práci víc než zaměstnanci v soukromém sektoru. Takové uspořádání je amorální. Nižší plat státních zaměstnanců oproti soukromé sféře by pak měl být kompenzován jistotami, které stát svým zaměstnancům nabízí.

0/0
23.12.2010 14:10

noboty666

Re: K úvodu: Vláda by měla padnout na kolena

"Nižší plat státních zaměstnanců oproti soukromé sféře by pak měl být

kompenzován jistotami, které stát svým zaměstnancům nabízí."

A to konkretne kterymi jistotami? Jistotou nesnizeni platu vic nez o 10%? Jistotou zamestanani, kdyz se vyhazuje (pardon reorganizuje a zestihluje) ve velkem?

A dochazi Vam vubec, ze statni zamestnanci nejsou jen urednici, ale take hasici, ucitele, vojaci, znacna cast lekaru ...?

Trochu Vam zavidim Vasi jistotu - ja tedy pochybuji a radeji se informuji, nez abych vynasel kategoricke soudy na zaklade politickeho skoleni. No, nekomu muze vyhovovat modrooranzove videni sveta a vykrikovani hesel typu "Psovi psi smrt!" ... Ale mne ztoho, prosim, vynechte.

0/0
29.12.2010 1:38

Edmund Černá Zmije

Nekrást je normální

aspoň pro většinu lidí.

-

Jsou ovšem lidé, pro které je normální krást. Když zavírali v Brně za korupci vysoko postavené politiky, divili se tito lidé, za co vlastně dostali tak vysoké tresty. Nechápali, že říct si o miliónový úplatek je takový zločin.

-

Problém je, že tito lidé se pohybují v nejvyšší politice. Proto je systém nastavený tak, že je velmi obtížné někoho usvědčit z rozkrádání státního majetku nebo z korupce. Lidé jako Gross a Langer dovedli policii k obdivuhodné neschopnosti v těchto případech konat, dokonce se zdá, že podobnou trestnou činnost kryjí. Tady je potřeba začít - policie musí být schopná a ochotná podobné kauzy řešit. Protože amatéři typu Michálka nic neodhalí, jen všechno zamotají a znedůvěryhodní spoustu lidí, zatímco praví darebáci zůstanou neviditelní. Takové kauzy musí mít trestně právní řešení, ne politické.

0/0
23.12.2010 14:08

noboty666

Re: Nekrást je normální

Jasna zprava, hajzl neni ten kdo krade, ale ten kdo na to upozorni. Ale jen v tom pripade, ze upozorni na NASE hochy ...

Chce se mi zvracet.

0/0
29.12.2010 1:40

me neprevychovate komanci /19

cetl jsem docela dobry napad

zavolat odborniky na korupci z Ciny a nestat jim v jejich profesionalnim provedeni daneho ukolu

0/0
23.12.2010 14:01

raks

Re: cetl jsem docela dobry napad - ?

Občane, Vy jste nevzal v potaz velikost populace. Kdo by na těch úřadech seděl?

Mám jiný návrh, předáme jim jednoho, křišťálově čistého, aby věc vyřešili dočista dočista, ČT24 přímý přenos:-), exempla trahunt

0/0
23.12.2010 14:50

Roman Potoczný

Báječný článek ...

... děkuji ...  R^

0/0
23.12.2010 13:54

Igor1

Pane Okamuro - tleskám (opět)

vy mi dáváte důvěru, že ještě je nějaká cesta ven, že existují lidé, kteří se na zlodějinu a podvod nedívají jako na důkaz chytrosti a píle, ale jako na zločin.  Chápu, že do politiky by se vám asi nechtělo, ale je to škoda. Současný výběr mezi naší "levicí"a "pravicí" je výběrem mezi neschopnými a všeho schopnými. Společnost by měli vést lidé jako vy a ne jako např. pan Kalousek. Díky.

0/0
23.12.2010 13:46

RenataZ

Re: Pane Okamuro - tleskám (opět)

Doufám, že p.O. již u sebe začal. Ale, pár let mu to trvalo.

0/0
23.12.2010 13:53

marlow

Re: Pane Okamuro - tleskám (opět)

A Vy?

0/0
23.12.2010 13:57

RenataZ

Re: Pane Okamuro - tleskám (opět)

Já nepodvádím ze zásady. On to o sobě říci nemůže.  Praha je malá, všechno se ví. Proto se tomu náhlému prozření divím.

0/0
23.12.2010 15:07

marlow

Re: Pane Okamuro - tleskám (opět)

Njn nevim sice o cem mluvite ale lide se meni a svet s nimi :-)

0/0
23.12.2010 16:28

vecernicek

vzkaz nevymáchané hubě

Pokud podle Tomio někoho podvedl buďte od té dobroty a sdělte koho a jak podvedl. Není to poprvé co si v diskuzi o něj někdo otírá hudbu. Společné mají pomluvy jediné, jde o temné nekonkrétní pomlouvačné výkřiky. Mají vzbutit podezření vždycky ovšem jen náznaky Okamurových zločinů.

Lhář pod nickem RenataZ je tak zbabělý, že si ani nedovede něco vymyslet. Chyba!

Pro příště se těším na něco konkrétního a opravdu pikantního ze života "zloděje" Okamury.

0/0
23.12.2010 19:22

RenataZ

Re: vzkaz nevymáchané hubě

Tak za prvé, nejsem lhář. A za druhé, tito moralisté s máslem na hlavě jsou ubozí. A těch, kteří věří v upřímnost jeho zápalu pro poctivost je mi líto.

0/0
25.12.2010 16:56

Sawy

Re: vzkaz nevymáchané hubě

A teď  už to konkrétní obvinění prosím.

0/0
25.12.2010 17:30

FCBman

Re: vzkaz nevymáchané hubě

Mně je spíše líto lidí, jako jste Vy, kteří nevidí naději a raději budou spokojeni s tím, jaké to tu máme, než aby pro to "hejbli zadkem"..

Pokud nemáte čím hodnotným přispět do diskuse, tak se jí raději nezúčastňujte, protože si jen děláte ostudu ;-)

0/0
25.12.2010 23:16

noboty666

Re: vzkaz nevymáchané hubě

Mozna lhar nejste. Ale zatim to tak vypada, ze spis jste.

Dovoluji si upozornit, ze utokem proti kritikum se tohoto podezreni nezbavite.

0/0
29.12.2010 1:27

ceItic

Je nutné znát míru

jsou věci - veřejné peníze, když už si z toho někdo něco bere, tak tam musí zůstat ta většina pro ty lidi, pro ty občany...

S tím přece souhlasí opozice i pozice ;-D

0/0
23.12.2010 13:41

marlow

Re: Je nutné znát míru

hmm skoda ze jde o penize urcene treba na platy zdravotniku, ucitelu, opravy silnic, cisticky odpadnich vod...  me to moc vtipne nepripada Rv

0/0
23.12.2010 13:44

mubu

Nebát se a zeptat se

zda ten druhý nemá náhodou zapnuté nahrávací zařízení.

0/0
23.12.2010 13:38

raks

Krade se všude

o tom není pochyb. Tak třeba B. Madoff, pachatel největší zpronevěry v dějinách USA,

škoda kolem 20 miliard USD. Po roce vyšetřování trest 150 let ve vězení,

syn se hanbou oběsil, manželce zabavili i platinové zubní implantáty.

Voliči u nás se mohou jenom stydět, koho že to mají včele státu.

Pan V.K. nechce využívat zahraničních zkušeností. Dobře ví proč. Kdo ví, jak je na tom s chrupem.;-D

0/0
23.12.2010 13:33

pefben2

No...

Ono to zase bude normální pane Okamuro. Tak za 30 let. Padesát let se kára tlačila do bláta, 50 let se musí tlačit zpět. Máme za sebou 20, ještě nejsme v půlce..... (doufám, že ani mezi půlkami :-).

Hezké V... (vlastně hezkou sezónu, abych byl nekřesťansky korektní ;-D)

0/0
23.12.2010 13:24

marlow

Re: No...

A proc? Na co chcete cekat? Az zahrmi?

0/0
23.12.2010 13:30

a-b-c-d

Re: No...

Vy máte vážně pocit, že se od plyšáka tlačí kára nějakým jiným směrem???

pokud se něco změnilo - tak v otáce "nebát se nekrást" - se kára velkých objemů jen rozjela víc z kopce...

(malé vozíčky se ale přidusily, to souhlasím)

0/0
23.12.2010 13:32

marlow

Re: No...

Neni zadny rozdil mezi malym a velkym zlodejem. Jen ten co krade vic ma vic penez na uplatky. Ale to nic nemeni na tom ze pred nim nikdo nemusi uhybat pohledem kdyz nechce.

0/0
23.12.2010 13:34

laduk

Re: No...

... vy jste tady za ODS ?

0/0
23.12.2010 13:58

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz