Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aoraki

31. 3. 2011 7:10
Pár slov pro Tomia

Tomio jste jeden z vyjímečných lidí na tomto světě, Váš blog jsem objevila teprve nedávno, paradoxně díky Japonsku, kdy jste se začal častěji objevovat v televizi. Vaše vyzařování je pro mě neuvěřitelné, tolik dobra, pokory, sounáležitosti v jedné osobě. Čtením vašich článků jsem okouzlena. Je nádherné vidět snoubení vzdělanosti a moudrosti. Ano hledání a nalezení smylslu života je tím nejdůležitějsím pilířem našeho života. Lidé zapomínají na morálku, a to že pomoci jeden druhému nenahradí nic co si člověk může koupit za peníze. Je mi třiadvacet let a touto otázkou hledání se zabývám dlouho. Jsem prostá občanka české země, která hledá pravdu, spravedlnost, laskavost, pokoru a odpuštění. Představuji si svět, kde každému člověku záleží víc na tom druhém, než na sobě samém. Asi proto nejčastěji prohlašuji, že chci žít právě v domorodém kmeni, kde láska mezi všemi rozkvétá do rajské voňavé překrásné zahrady a je dost pro všechny aby se pokochali.

Díky, cením si Vás.

0 0
možnosti

Tesik

15. 2. 2011 8:48
Obrovsky smekám!

Je až neuvěřitelné, jak mám stejné názory na život  jako pan Okamura... pokaždé mě mrazí v zádech. Čtu pravidelně jeho blogy. Jen to nedokážu tak napsat.. ale to mrazení to potrvzuje... kam na to chodí? Japonec! Mluví a píše, jako by tu žil 200 let... obrovsky smekám! Doufám, že tenhle člověk bude jednou předsedou nějaké politické strany, kterou budu chodit volit... R^ Ale na to je zřejmě moc chytrej..... R^

0 0
možnosti

darmo

30. 1. 2011 16:05
Důkaz

Pan Okamura je nejviditelnější současný příklad toho, že milionář nemusí být zkažený člověk, který se dere nahoru přes záda chudáků, co pro něj pracují. Víc takových a závist a zášť mezi lidmi o něco poklesne a budeme se mít všichni líp, ať je HDP jakékoliv. ;-D

0 0
možnosti

matilde

18. 1. 2011 9:58
štěstí

řekla bych, že hlavní myšlenka článku nebyla v tom, že nám chybí morálně silné osobnosti v politice, ale že máme každý začít sám u sebe..

0 0
možnosti

ternbachova

15. 1. 2011 11:55
Poděkování

Úžasné, díky

0 0
možnosti

Hana F.

9. 1. 2011 19:27
Škoda

Co slovo to perla, škoda  že lidi s takovou inteligencí a s takovým morálním kreditem jako jste vy, nám nevládnou, pak by exempla trahunt  pozitivně působilo na většinu lidí a žilo by se nám všem líp.

A jak čtu Vaše články, tak vidím, že vůdce a osobnost na post prezidenta nám nechybí.:-)

0 0
možnosti

slunecniceC

8. 1. 2011 8:12
Pan Okamura-poslední(a první )samuraj v české kotlině

R^

0 0
možnosti

slunecniceC

8. 1. 2011 8:14
Moc hezky řečeno

R^

0 0
možnosti

von Schnitzel

7. 1. 2011 21:03
Vše nejlepší do Nového roku.

Dobře se Vás čte, pane Okamuro. Víte, co chcete říct. Na rozdíl od mnohých. Děkuji. Palec nahoru.

0 0
možnosti

beziluzí

7. 1. 2011 11:27
Pan Okamura - poslední (první) samuraj v české kotlině

Velmi moudré názory a postoje. Buďte i nadále ochráncem morálky, etiky a cti. Dodatečně přeji vše dobré v Novém roce.

0 0
možnosti

Alma60

7. 1. 2011 0:47
Opět musím souhlasit.

 Proč nejsou lidé jako Tomio Okamura v politice?  Zřejmně by si na něho něco špatného našli. Já ho sleduji delší dobu a nenašla jsem jeden článek, se kterým bych nesouhlasila. Po shlédnutí ČT1 den D jsem si uvědomila, že to je jedinný člověk, kterému jsem ochotná svěřit  zajimavé KNOW HAW. Pokud si to pane Okamuro přečtete, napište mi na e-mail: alma60@seznam.cz. Jistě Vás bude zajímat co jsem ochotna předat jen Vám. A.F.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS