Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Tamifl

29. 3. 2011 18:05
Brigáda pro pošťáky

Kdyby se ušetřilo na sčítání, 2,5 mld. by se vyhodilo jinde např. za skvělé zfušované ale nejdražší dálnice ( nedivil bych se kdyby skutečná hodnota byla 1/10 té udávané - Skanska šidí kde to jde - div že to drží pohromadě ).

Takto si pošťačky alespoň přilepší ( pokud to nedělají zdarma v rámci 150 hodin pro vlast - jak se stalo módním u jiných profesí )

0 0
možnosti
F

f0rr35t

29. 3. 2011 17:50
.

Souhlasím, ty formuláře mají strašné nedostatky. Vyplňujeme informace, které o nás stát dávno ví a přitom se vůbec nezeptají na jiné věci, které by mohly být přinejmenším zajímavé. O formulaci některých otázek nemluvě... Podle mě by mělo právě sčítání lidu odhalit nové poznatky, ale otázky byly defacto kladeny tak, že kdo nežije úplně podle šablony, musel improvizovat (pracoviště, dojíždění do práce, způsob dojíždění... tohle může jednoznačně vyplnit jen dělník v továrně nebo úředník).

0 0
možnosti
M

Milan.6.6

29. 3. 2011 17:43
Otázka vzdělání.

Postrádám zájem v souvislosti se vděláním otázku,zda mi je k něčemu.

Umím vyrobit řemeslně poctivé a velmi krásné věci,ale nikdo o ně nestojí.Všichni kupují průmyslný brak z pilin a papíru v OBI,Baumaxech a Globusech.

S pozdravem Váš truhlář těsně před vymřením.

P.S. Zajímá tě to státe ?

0 0
možnosti
H

Haša

29. 3. 2011 18:04
Re: Otázka vzdělání.

Riskněte to a prubněte Den D. Třeba vám pan Tomio Okamura s jeho partičkou moudrých pomůže nastartovat skvělou podnikatelskou karieru. Ale, upřímně, obávám se, že zrovna vás tam totálně před televizním národem zesměšní. Místo řemeslně poctivé práce vymyslete nějakou šikovnou levárnu a budete ve vatě. 

 

PS: Mně byste zajímal (jasně jako poctivý řemeslník, ti jsou na vymření), ale nejsem investor. ;-(A stát? [>-]

Jsem jenom jeho desetimiliontina. :-/

0 0
možnosti
P

přítel.agresivního.primitiva

29. 3. 2011 17:43
V tom přehledu na konci, kde je H-P?

?

0 0
možnosti
PJ

pepa játro

29. 3. 2011 17:56
Re: V tom přehledu na konci, kde je H-P?

compaq je HP

0 0
možnosti
PV

Celestyn z Celestynowa

29. 3. 2011 17:31
Napriklad otazka - dojizdite do zamestnani

a) denne

...

mi pripada naprosto uchylna. Prece kazdy ma v praci nejake dny volna, takze vetsina lidi nedojizdi denne, ale pouze 5 dni v tydnu. Cili patrne nikdo neodpovi na tuto otazku - a. Dalsi volby jsou uz jen velmi nepresne pro zjisteni skutecneho stavu veci.

Kdyz si jeste vezmu, kolik tato nesmyslna dotaznikova otazka stala penez, je mi z toho zle.

Tentokrat naprosty souhlas s clankem a karma.

0 0
možnosti
SR

Sucipej Roznec

29. 3. 2011 17:33
Re: Napriklad otazka - dojizdite do zamestnani

Pokud clovek nechce lhat, tak mu nezbyva, nez vyplnit moznost "jinak".

0 0
možnosti
SR

Sucipej Roznec

29. 3. 2011 17:11
Jeste necham formulare ulezet(pres PC bohuzel poslat nemohu)

Treba vyjde nejaka ustavni stiznost a kdyz ne, tak si me dosectou v kvetnu.

0 0
možnosti
LJ

carandache

29. 3. 2011 17:49
Re: Jeste necham formulare ulezet(pres PC bohuzel poslat nemohu)

:-) jojo, taky nechávám vyhnít, na Macu mi to taky nejde (pro šťouraly, co si myslí, že jsem debil http://info.scitani.cz/cz/potrebuji_poradit/konfigurace_pc.html) a tak si říkám, že stát po mně nemůže spravedlivě požadovat vlastnictí adekvátní tužky pro vyplnění. Zvlášť když sám utratil za propisky 15 melounů, jak tu píše Tomio, a s chudákem občanem se nerozdělil. ;-D

0 0
možnosti
MB

kuttna

29. 3. 2011 17:02
Nestává se mi příliš často,

že bych s panem Okamurou bezvýhradně souhlasil. Tady ale není co namítat. Sčítání, tak jak bylo pojato u nás, nedokážu pochopit jinak, než jako tunel na státní peníze. Téměř všechny údaje bylo možné opatřit jednodušeji a levněji, pokud vůbec mělo smysl je zjišťovat. Jejich praktické využití ku prospěchu lidí v tomto státě je snad až nemožné, neboť se z nich nic použitelného nedá vyčíst.

0 0
možnosti
KKR

K. K. Rokossovskij

29. 3. 2011 17:01
Já jsem se nesečetl.

Na mě už to bylo přespříliš.

0 0
možnosti
LH

Linde CZ

29. 3. 2011 17:03
Re: Já jsem se nesečetl.

Tak to kvuli tobe jsou to vyhozene penize! Doufam ze te zkasnou aspon o tech 10 litru :-)

0 0
možnosti
D

dampfer

29. 3. 2011 16:58
Samozřejmě

kde bojuje proti sčítání - není normální a k tomu všeobecnému nepořádku-- přidává i ten svůj soukromý bordýlek. Odhodíte-li u lesíka plechovku od sardinek--- za týden tam bude hora veteše a sutin.A tak ta blbost narůstá zcela shodně.

Za císařů a králů blbcům sťali hlavu--- dnes si titíž mohou založit stranu nebo hnutí na příklad proti sčítání.

0 0
možnosti
KKR

K. K. Rokossovskij

29. 3. 2011 17:00
Re: Samozřejmě

K čemu je dobré sčítání lidu?

0 0
možnosti
SR

Sucipej Roznec

29. 3. 2011 16:46
Zpracovatelsky system za 300 mega?

No to si ze me delaji srandu. Jak se podava zaloba na predrazenou statni zakazku?

0 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/