Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

P.J.

29. 3. 2011 16:43
...

Přiznám se, že tohle jsem od pana Okamury, coby syna sociologa nečekal. Nebude rozebírat důvody, proč je sčítání potřeba, časem si snad lidé uvědomí, že za možnost  žít v právním státe (ano, právním státě, podívejte se třeba do Afriky) má občan i určité povinnosti a mezi ně patří i to a mezi ně patří i povinnost nechat se sečíst. A lidé, kteří tvrdí, že statistici by si svoje informace mohli získat jinde by si měli uvědomit, že právě kvůli možnosti zneužití informací nemají do různých databází přístup a dělají samostatné, přísně kontrolované sčítání. Nicméně vím, že velké množství lidí už prostě má tu SVOJI pravdu a automaticky proto ignorují argumenty TĚCH DRUHÝCH.

0 0
možnosti
K

kocurstvo

29. 3. 2011 16:46
Re: ...

Ty bys na oltář právního státu obětoval snad i vlastní děti.. :-) Ale jo, takové ovečky, které udělají poslušně vše, co se jim řekne stát potřebuje více, než mudrlanty... ;-D

0 0
možnosti
ZK

Graetar

29. 3. 2011 16:42
Bravo

Výstižný a střízlivý příspěvek na dané téma. A nic na tom nemění ani otázka, co všechno (ne)lze zjistit z rodného čísla.

Také by mě zajímalo, co stát zjistí s ohledem na fakt, že nemálo lidí hodlá celou taškařici více či méně okatě sabotovat, a to s plným vědomím rizika případného postihu. Pokud by se skutečně jednalo o nějaké významnější procento, bude to opravdu vypovídající statistika za ty prachy...

0 0
možnosti
K

kocurstvo

29. 3. 2011 16:38
...

Stát po dokončením sčítání řekne: "Občané ČR se mají za posledních 20 let lépe a lépe, majetkem atd. jsme už dohnali západní Evropu" a příští rok nám strhne zase něco z platu, podojí nás o zbytek "výhod" a zdraží služby, benzín a potraviny. Samozřejmě už nevezme v potaz to, že jsme na naše byty, domy, auta i elektroniku zadlužení a že se v podstatě nemáme nijak extra a bohatí nejme určitě!!! Tak tam hlavně všechno nezapomeňte napsat po pravdě, ať si stát na příští rok připraví co nejkvalitnější bič na obyčejné občany a přichystá velkým firmám co nejpevnější a největší korýtka....!!

0 0
možnosti
KM

Karel moudrý

29. 3. 2011 16:29
výtečně

Výtečně napsáno. A to pan Okamura ani příliš nespekuluje, jak bude naloženo s databází, která sčítáním vznikne.

Zkorumpovaný úředník ani okem nemrkne a prodá údaje, které mohou posloužit komerčním i kriminálním aktivitám.

0 0
možnosti
S

seabow

29. 3. 2011 16:21
***

"Na první pohled se autor... jeví jako víceméně duševně zpožděný"

- tohle všechno říká už rodné číslo

I u lidi s RC zacinajicim, 00 nebo 9x, kdyz neuvedou spravne koncove trojcisli?

Nebo u lidi s chybnym RC?

I u kritiky je lepsi 2x merit a pak az rezat... :-P

0 0
možnosti
K

kocurstvo

29. 3. 2011 16:34
Re: ***

Další chytrolín ;-D;-D;-D;-D Radši už nic nepiš...

0 0
možnosti
CVGO

Chazar, vládce gojímských otroků

29. 3. 2011 16:14
Bravo

Skvěle napsáno. Pro mě osobně jen další potvrzení, že svobodný a inteligentní občan tohoto státu musí z principu toto sčítání bojkotovat.R^R^R^

0 0
možnosti
K

kocurstvo

29. 3. 2011 16:33
Re: Bravo

asi tak... Pravdu tam napíše jen připos... mamlas

0 0
možnosti
MZ

Normann

29. 3. 2011 16:14
z rodného čísla se pohlaví 100% určit nedá

coby datař jsem se to taky domníval až do doby, než jsem narazil na případy přešitých jedinců (=ty co si operativně nechali změnit pohlaví)

0 0
možnosti
CVGO

Chazar, vládce gojímských otroků

29. 3. 2011 16:15
Re: z rodného čísla se pohlaví 100% určit nedá

Kolik procent tito jedinci tvoří v celé společnosti?

0 0
možnosti
PJ

gebra

29. 3. 2011 16:08
Dost trefne - karma

Jen si dovolim pridat jeste jednoho "partnera" scitani a to Ceska posta. Ta zinkasuje za scitani cca 3/4 miliardy (rozumej presun penez ze statniho rozpoctu do statniho podniku) a nasledne se v tisku docteme ze posta resi akvizici a ma zalusk na konkurenta na trhu. Pekny pokus o maskovani dotace statniho podniku na znarodneni jineho privatniho podniku. A nemyslim si ze zrovna postovni sektor je to nejdulezitejsi, kde by se mel stat angazovat. Proste duvenblit

0 0
možnosti
D

daduna383

29. 3. 2011 16:05
propisky

jaký smysl má tato položka? To jako měl každý občan vyplňující dostat propisku na vyplnění? Jestli ano, tak hodlám podat stížnost, protože já jsem žádnou nedostal. A jestli je pro zaměstnance čsú, tak mi to přijde jako drahá věc pro škrábání se na zadku

0 0
možnosti
O

Obludni_K

29. 3. 2011 17:09
Re: propisky

Údajně to mělo být pro vězně, pro obyčejné lidi prdlačka, ti si to můžou zaplatit sami. Tak počítejme splečně. Vězňů je v ČR ne víc než 25000. Při patnácti melounech vychází jedna propiska na 600 Kč. To je podle mně trošku moc i s distribucí a administrativou. Ale kdo by se divil, každý si chce přece přilepšit do kapsičky když už je ruka páně otevřená ne?

0 0
možnosti
I

I.G.Farben

29. 3. 2011 16:04
Nenašel jsem to nikde v zákoně

ale třeba mi někdo poradí: musím být při vyplňování dotazníku střízlivý?

0 0
možnosti
K

kocurstvo

29. 3. 2011 16:06
Re: Nenašel jsem to nikde v zákoně

Já jsem nebyl a taky jsem tam nepsal pravdu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/