Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kocurstvo

29. 3. 2011 16:01
Pane Okamuro,

jak tady píšou dole dva mudrlanti, že chcete začít kariéru politika... Kéž by!!! Konečně by se do politiky vneslo něco, čemu se říká inteligence, čest, poctivost a další v politice mrtvé vlastnosti..

0 0
možnosti
B

brooklin

29. 3. 2011 16:14
Re: Pane Okamuro,

To bych nedoporučoval. I Jiří Čunek vstoupil do politiky jako úspěšný a oblíbený muž, který taky chtěl situaci v politice měnit. Když to ale viděli staří mazáci objevila se najednou bývalá vyhozená sekretářka s pohádkou o půlmilionovém úplatku, který dokazovala očitým svědectvím přes několik centimetrů tlustou zeď kanceláře a několik let starým diářem. Je to k smíchu, když připustíme, že půl milionu je částka rovnající se přibližně jedné až dvěma měsíčním "odměnám" ve vysoké politice. Ale dokazuje to jak ze slušného člověka jde v okamžiku udělat grázla, gaunera, zloděje a rasistu...stačí jen politická vůle a senzacechtivé medium. PANE OKAMURO, URČITĚ DO POLITIKY NECHOĎTE.

0 0
možnosti
RH

Socca

29. 3. 2011 15:55
Propisky

Propisky, pera - Centropen a.s., cca 15 mil. Kč

a ani tu propisku jsem nedostal:))

0 0
možnosti
K

kocurstvo

29. 3. 2011 16:02
Re: Propisky

Za ty prachy jich udělali max sto, tak se nediv...

0 0
možnosti
G

Gašpo

29. 3. 2011 15:47
Už snáď stý blog o sčítaní, ale prečítal som ho rád

Blogy od Vás ma bavia.

Ja ešte stále váham, či do toho formulára napíšem, že bývam v 50 poschodovom baráku so slamenými stenami a do práce jazdím na ľadovom medveďovi, alebo či ho len vyhodím do koša.;-)

0 0
možnosti
JP

pirna

29. 3. 2011 15:40
Perfektní blog

Jeden z nejlepších komentářů, které jsem kdy na blogu i.dnes četl. Karma velká jak tunel při sčítání.

0 0
možnosti
MM

mosulsky machredz

29. 3. 2011 15:33
oo

pan Tomio má 4 články v TOP TEN všech dob, ale ani jednu na bedně ;-D - z bronzové pozice ho odsunul nedávno Kříž - takže tenhle článek má sice vysokou karmu a možná po něm polovina článků v TOP bude Tomiova,nicméně na bednu to ještě dlouho nebude - kdo chce na bednu musí napsat působivý článek na téma o kterém se většinou nesmí diskutovat ;-(

0 0
možnosti
TSBC

torn sphincter...by black censor

29. 3. 2011 15:24
"zaciname politickou karieru"

v praxi

0 0
možnosti
PB

beef-eater

29. 3. 2011 15:52
Re: "zaciname politickou karieru"

Ale ne, nezačínáte. Začíná jen p. Okamura. Ty tu máš jen zakomplexované řeči, protože nemáš ani na to dát dohromady v pořádku šest slov, natož pak celý blog...

0 0
možnosti
I

I.G.Farben

29. 3. 2011 15:19
A sakra, teď mi došlo

že jsem ty dotazníky vyplnil blbě. Rodná čísla si nepamatuju, tak jsem si tam něco vymyslel ale data jsem zase napsal dobře. Tedy jestli se dá říct dobře, když jsem přehodil den, měsíc i rok ?

0 0
možnosti
LI-DC

lopenik III - duveryhodny ctenar

29. 3. 2011 15:15
x

odmitam se scitani ucastnit, nemam duvod nekomu o sobe sdelovat data; pokud stat nejaka data potrebuje, uz je davno ma, zadna dalsi mu nesdelim, nemam duvod... at me klidne zazaluje, at si me klidne taha po soudech, nereknu jim nic, nikdo me nemuze nutit, abych vyplnoval pochybny papir, zlocin jsem nespachal...

0 0
možnosti
MH

HeyHall

29. 3. 2011 15:57
Re: x

Mam uplne stejny nazor. R^R^R^

Vsechna data, ktera po me v dotazniku chteji stat jiz ma. At me urady neotravuji svou neschopnosti tato data smysluplne zpracovat...

0 0
možnosti
VS

Vlados2

29. 3. 2011 14:59
Zlo.dějina

Nehodlám se na té šaškárně podílet. V avizované době jsem nebyl přítomen, do schránky jsem nic nedostal, a tím to pro mě končí !

0 0
možnosti
B

Beginner

29. 3. 2011 14:52
Rodné číslo + datum narození a pohlaví

Sčítání podléhá: a) každá fyzická osoba, která má v rozhodný okamžik trvalý pobyt nebo povolený přechodný pobyt na území České republiky,

b) každá další fyzická osoba, která je na území České republiky v rozhodný okamžik přítomna, a nemá zde trvalý nebo povolený přechodný pobyt

Plati to tedy i pro cizince, kteří nemají rodné číslo.

P.S.: rodné číslo je například i 702227/9814 a schválně, kdo uhádne, jestli jde o muže či ženu :)

0 0
možnosti
KT

ca699546

29. 3. 2011 15:09
Re: Rodné číslo + datum narození a pohlaví

Evidentně z rodného čísla poznají jestli jde o muže či ženu.

Zcela úmyslně jsem zaškrtl že jsem žena ale nepovolilo mi to formulář odeslat :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/