Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

VentreSaintGris_X6

4. 5. 2011 15:24
Četl jsem to jako "Rom a pomazánkové máslo" :-)

a přemýšlel jsem co to má společného. Po přečtení článku jsem zjistil, že vlastně i takto by nápis mohl znít. Koneckonců Rom je taky náhražka zavedeného značení Cikán a to zavedená příkazem shora v podstatě z obdobných důvodů, kdy regulátoři a sociální inžové z Bruselu vytváří "světlé zítřky Evropy" ...

0 0
možnosti
L

lokutus

4. 5. 2011 14:24
Svázaci podruhé

Líbí se mi, jak zapáleně svazáci bojují za svou EU. Vždycky jsem si přál z tohoto pohledu zažít padesátá léta a jiskrné pohledy směrem k rudé vlajce s hvězdou, srpem a kladivem. Když si odmyslím srp a kladivo, přidám pár hvěz navíc a místo rudé dám modrou, nic se nezměnilo. R^EUR^

0 0
možnosti
RJ

molok

4. 5. 2011 14:28
Re: Svázaci podruhé

tak co to tu máme. Bude to nějaký mix neschopnosti rozklíčovat výrobek jež splňuje jen částečné parametry másla a jako takový může klamat (hlavně mimo ČR a SVK), namýchaná s hrdostí nad tradiční českou nekvalitou v kombinaci s klasickým českým ublíženeckým postojem, okořeněné trochou té Klausovské paranoie ze spiknutí 26 států proti ČR a úhledně zabalené ve vzorové škatulce "jsem proti levici, pro svobodu a odmítám byrokracii" ;-D

0 0
možnosti
S

Subo

4. 5. 2011 14:12
...

Je mi to celkem jedno, ale na druhou stranu, kdyz muze mit MF v titulku "Nejduveryhodnejsi zpravodajsky server", proc by tuzemak nemohl mit napsane Rum... klamani zakaznika, jako klamani ne? :-)

0 0
možnosti
Č

čtunoviny

4. 5. 2011 14:12
Češi jsou největší milovníci.........

Milují  cizí státy, p  olitiky cizí i domácí,     politické strany i jejich předsedy...............

Já se veřejně přiznávám ( snad mě za to nezavřou...)

že nemiluji ani Sovětský svaz, ani USA, ani EU, ani Čínu, ani žádný jiný cizí stát a instutuce.  Ani žádného domácího politika a jeho stranu.

    VNa lásku mám svoji ženu Va své dětiV

0 0
možnosti
SP4Z

Si0 po 4. zákazu

4. 5. 2011 15:01
Re: Češi jsou největší milovníci.........

Možná milujete jen sám sebe. Ženu a děti - jen pro vlastní potěšení a pocit prestiže. A jen dokud vám to vyhovuje.

0 0
možnosti
TK

username

4. 5. 2011 14:10
ale jo

ať to zakážou. Ale ať zakážou němcům butterbirne, angličanům butter fish, francouzům beurre d''anchois atd. Vždyť tady jde dokonce o život, představte si, že byste si na chleba namazali Chlorid amonitý (fr. beurre d''antimoine)

jinak hlasuji pro vystoupení z eu a myslím, že by o tom měla proběhnout vážná diskuse. Jsem pro statut jako má švýcarsko atd. Prostě nic od vás nechci, nechtějte nic po nás, klidně přes nás choďte ale my budeme chodit k vám, klidně u nás pracujte, ale mi budem pracovat u vás.

0 0
možnosti
RJ

molok

4. 5. 2011 14:29
Re: ale jo

ČR není v pozici aby jí byl nabídnut Schengen jako SUI ;-)

0 0
možnosti
L

lokutus

4. 5. 2011 13:36
Halo halo,

hlášení místního rozhlasu. Každý, kdo nepozná pomazánkové máslo od másla, není schopen zkonzumovat banán, který je zahnutý špatným směrem, anebo se opakovaně nechal napálit na obrázek pirátů na láhvi tuzemského rumu, nechť se neprodleně dostaví na MÚ v místě svého bydliště a odevzdá tam svůj občanský průkaz. Výměnou dostane opatrovatele, který s ním bude po zbytek života chodit nakupovat a bude ho vodit i na záchod, aby se mu nestala žádná újma na zdraví nebo životě. Kdo této výzvy neuposlechne a později se prokáže, že si na chleba namazal něco, co nechtěl, bude s veškerou platností zavřen do ústavu a po zbytek života bude ohýbat banány správným směrem.

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

4. 5. 2011 13:39
Re: Halo halo,

no teď jste to eurohujerům dal, skvělé, uderné se špetkou ironie jen dál v boj proti zlé EU ;-D

0 0
možnosti
SF

Stary Fafa

4. 5. 2011 13:24
Fando

"vodka" z hroznů je tuším koňak?

To tusite spatne, podivejte se na Ciroc Vodka. http://www.blanchardsliquor.com/sku19413.html

0 0
možnosti
L

lokutus

4. 5. 2011 12:41
Svazáci

Koukám že svazáci z eurohujerátu řádí stále na plný úvazek. Jsem nesmírně rád, že mi stále připomínají, že pravý rum se vaří z třtiny a ne z brambor. Už už bych na tak zásadní informaci normálně zapomněl.

Tak snad ještě přidejte nějaké ty oslavné ódy a svazácké verše, ať je to komplet.

Oči hoří chutí k práci jak u výhně kováři,

proto se nám dobré dílo EUpětiletky podaří.

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

4. 5. 2011 12:49
Re: Svazáci

jaké byste si přál?

0 0
možnosti
LK

lkrata

4. 5. 2011 12:26
to by bylo dilema

Škoda, že se u nás nedělá 50 let "Tuzemské saké".

0 0
možnosti
JP

johnpeters

4. 5. 2011 10:46
A co takhle

si objednat suši,a dostat španělského ptáčka,pane přechytralý z japanu?Taky je to zabalený,no ne?To nevíte,že RUM se MUSÍ vyrobit z cukrové třtiny??!!Když si zaplatíte na př.cestu domů lodí neznamená,že Vám dají ve finále v cestovce kajak z pádlem,jak račte pochopit při Vašem vzdělání!Kdyby to kdysi nazvali ti pomazaní Máslová pomazánka,nemusíte tady teď prudit o hlouposti druhých!:-/

0 0
možnosti
ZK

Graetar

4. 5. 2011 11:05
Re: A co takhle

Myslím, že většina z nás je natolik protřelá životem, že i bez byrokratických směrnic na cokoliv ví, co je zač tuzemský rum a pomazánkové máslo...

0 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/