Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

ppetr1

4. 5. 2011 10:40
EU

ta uz stejne skoncila a posledni at za sebou zavre dvere.

krachujicich statu bude pribivat a EU samotna bude chudnout a chudnout a chudnout ............

0 0
možnosti

Obyčejný člobrda

4. 5. 2011 10:45
Re: EU

A hrdá a nezávislá ČR s potravinovými náhražkami pojmenovanými ukradenými názvy bude jediným ostrůvkem prosperity v srdci Evropy (při naší 90% závislosti na exportu do zemí EU)!

0 0
možnosti
PK

ppetr1

4. 5. 2011 10:39
EU

0 0
možnosti
ZPBMM

za pravdu blokovaná motorová myš

4. 5. 2011 10:41
Re: EU

UE taktéž. Máte pravdu.;-)

0 0
možnosti
ZPBMM

za pravdu blokovaná motorová myš

4. 5. 2011 10:36
Molok

Nejste vy kolísající zemedělec z Kádéúčéezel?;-D

0 0
možnosti
RJ

molok

4. 5. 2011 10:43
Re: Molok

ne nejsem ;-) jenom se obyčejně nechytám na lacinou národní vějičku a zlou chyméru EU jak je zvykem. Prostě EU vydává nějaká nařízení, některá jsou dobrá, některá horší, některá špatná, o jednotlivých by se dalo věcně diskutovat, velmi častý problém kritiky EU je právě absence této věcné diskuze a konkretizace negativ rozhodnutí evropských orgánů. Stačí být obyčejně člověk, který žije v této republice, platí daně, vnímá právní předpisy a omezení a pak ví, že proti tomu jak jeho život ovlivňuje národní parlament, jsou ovlivnění z EU jenom plyvnutím do rybníku, dobré akorát tak na hospodské diskuze jak je EU spiknutí 26 států proti ČR ...

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

4. 5. 2011 10:16
nakonec

když se můžou u nás prodávat plechovky s názvem "baltické sardinky" tak proč ne "pomazankové máslo"

0 0
možnosti
RJ

molok

4. 5. 2011 10:21
Re: nakonec

Eu na to ještě nepřišla, takže můžeš jí to oznámit, je samozřejmě klamání spotřebitele, když se šproty nazývají sardinky ať už jsou či nejsou z jakékoliv oblasti a mělo by se to pochopitelně přejmenovat ....

0 0
možnosti
JD

janded

4. 5. 2011 9:45
ché

Nakonec nám Prusel nařídí přejmenovat Říp, protože by to mohlo být matoucí a cizinec by tam mohl hledat řípu. Zakážou také český ležák, protože cizojazyčné označení se může snadno změnit v matoucí CZECH Lágr! Co mě naplňuje optimizmem je, že dřív nebo později nám musí Prusel zakázat i toho Špidlu, protože si cizinec pak snadno splete eurokomisaře s idiotem (bez Gogola).R^

Karma

0 0
možnosti
AP

Alekks dostal banana

4. 5. 2011 9:48
Re: ché

tvůj optimismus je naprosto lichý. přestože mu nehrozí vyhynutí, tak úředník je v eu chráněným druhem. a čím větší idiot, tím lépe.

0 0
možnosti
RJ

molok

4. 5. 2011 9:16
Zrovna tuzemák je příkladem

že přejmenování nikomu neuškodí a pár jedinců se dozví, že rum je opravdu něco jiného a narozdíl od tuzemáka je to chutný a kvalitní alkohol. ;-) To samé se stane s pomazínkovým máslem, pokud ČR v odvolání neuspěje (mimochodem je to první zamítnutá žádost ČR u Evropské komise od vstupu - toliko k té zlé EU). Bude se jednoduše jmenovat třeba "POMAZÁNKOVÉ". Ale chápu, že český spotřebitel, který má v rámci EU nejkvalitnější výrobky s nejlepším složením a není prakticky klamán, si jakékoliv zásahy na ochranu spotřebitele vyprošuje ;-) 

0 0
možnosti
PJ

administrator_xxx

4. 5. 2011 9:35
Re: Zrovna tuzemák je příkladem

Ano, je dobre, ze urednicky aparat EU, stojici danove poplatniky miliardy rocne mysli na ty hloupejsi z nas a vysvetluje jim:

toto je maslo, toto neni maslo, toto je rum, toto neni rum, toto je okurka, toto uz neni okurka - je moc zahnuta.... Dekujeme ;-D

0 0
možnosti
PJ

administrator_xxx

4. 5. 2011 9:13
oFce

Je zajimave, jak tady ruzni chytrolini a odbornici na trtinovy rum a prave maslo resi, jak je dobre, ze nam nejaky paprda z Bruselu predepisuje jak se co ma jmenovat a jeste u toho skokojene hykaji! Bravo panove.

U mne EU a jeji "supernapady" skoncila kdyz chteli zakazat nazev SLIVOVICE.

To si nedovolili ani RUSACI behem 40ti let okupace. A my pak strcime hlavu do jeste horsiho chomoutu! Hnus! Vivat Klaus R^[>-]

0 0
možnosti
RJ

molok

4. 5. 2011 9:19
Re: oFce

kdy byl zakázán název Slivovice? A vy také jako Klaus srovnáváte dobrovolné společenství v současnosti nejvyspělejších států světa s nedobrovolným společenstvím s miliony mrtvých tedy SSSR? Tak to jste důstojný vyznavač Klause ;-)

0 0
možnosti
T

Turnerr

4. 5. 2011 9:02
Pomazánkové máslo --> Máslová pomazánka

A je to! Upřímně taky bych ten blevajz nenazýval máslem

0 0
možnosti
SP4Z

Si0 po 4. zákazu

4. 5. 2011 8:52
Pane Okamuro, s tím "pomazánkovým máslem" nemáte pravdu.

Ten název má sice "tradici" 30 let, ale od samého začátku byl ten název založen na podvodu a ten podvod se s námi už těch 30 let táhne. Koneckonců, to se týká i toho "tuzemského rumu", který taky žádným rumem není, akorát, že ta tradice podvodu je, jak správně píšete, stoletá. Vy, poloviční Japonec, jistě taky nemáte rád podvody na spotřebitelích. Opravdu nevím, proč by mi, jako kupujícímu, mělo vadit, když se toto zboží přejmenuje.

.

Chápu architekty jednotného trhu, že chtějí, aby klíčové názvy zboží byly jednotně chápány na celém území trhu.

.

A pokud jde o ty Vaše příklady s pojmy "mléko" nebo "jogurt", nechť je to podnět k zamyšlení, jak v rámci clé EU jejich používání zpřesnit. Koneckonců, i Vy můžete dát podnět kterýmkoliv europoslancům (nejen českým) a pokusit se to s jejich pomocí prosadit. Bude to, podle mého, krok správným směrem a budu Vám držet palce.

0 0
možnosti
G

Gmur

4. 5. 2011 8:57
Re: Pane Okamuro, s tím "pomazánkovým máslem" nemáte pravdu.

Vyborne, to je presne popsano.

TO pomazankove "Maslo" proste neni vubec zadne maslo. Okamura zase potrebuje posilit ego a nasbirat body. A cesky obcan souhlasi.....a souhlasi.

0 0
možnosti
JT

Pivomil Ochmelka

4. 5. 2011 8:45
Je to sice pravda,

a z těch pomazánkových másel mi též jde hlava kolem, ale zvažte následující -  co bychom říkali my tomu, kdyby kdejaký bambula mohl na svůj paskvil dát etiketu "Budvar" či dokonce "Budweiser Budvar", neřkuli "Pilsner Urquell". Já jsem pro obětování pomazánkového másla za to, že Evropa není zaplavená močovinou z Bulharska, která má na sobě napsáno Budvar. Navíc, olomoucké syrečky též musí být z Olomouce. Pravda, s tím smaženým sýrem to tenkrát naši vlastenci přepískli:)

0 0
možnosti
1

1000101110111110

4. 5. 2011 8:50
Re: Je to sice pravda,

Budvar = chráněná známka. Pilsner Urquell = chráněná známka. Pivo = generický výraz. Slovo "pivo" si na "pivo" může napsat každý a stejně tak je to i s máslem. Pokud ani tohle nepochopíš, pak ještě dodám, "pomazánkové máslo je v pořáku". Napsat na to "Olma" by už v pořádku nebylo. Je to srozumitelné?

0 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/