Diskuse

Ženy vpřed!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

tlamiczka

4. 8. 2011 10:05
Z části pravda, z části hloupost

Původně jsem psala reakci sem, ale trochu mi nabobtnala, protože pan Tomio Okamura má v něčem úplnou pravdu a v něčem naopak dost ujel a chtělo to trochu rozepsat.

Kdyby to někoho zajímalo, je celá reakce zde :-) http://www.tlamiczka.com/2011/08/40-procent-zen-ve-vedeni-ani-o-chlup.html

0 0
možnosti
MV

mak63

4. 8. 2011 1:09
to je celej pan Okamura

ten ví proste všechno a lidi  v Česku mu to žerou - Okamura na Hrad! umí sushi, ví co s lapáliemi pri cestování, začal u hamburgerů, vypracoval se na majitele obchodu s jídlem - prostě japonsko českej brouk Pytlik

jak dlouho mu ještě budou Česi, klavíristé, zahrádkáři, ženy, muži a já nevím kdo hltat ty jeho, pardon, pindy?

3 0
možnosti
MD

Mr. Dalby

3. 8. 2011 23:57
Vy jste tak strašně genderově nekorektní

že Vám to dá někdo brutálně sežrat. Gender-studies Vás budou honit jak pravdoláskaři doktora Bátoru.

Od mne karma. R^

3 0
možnosti
ZS

Doa

3. 8. 2011 21:14
2/2

Taky mě mrzí, že si pan Okamura vzal na paškál zrovna Norsko. Mnohem vyspělejší země. Osobně se domnívám, že jsou vyspělejší právě proto, že kromě mužského egocentrismu začali využívat citlivost a intuici žen. Věřím, že to pan Okamura nemyslel zle, že se třeba jen blbě vyjádřil.... alečlánek mě doopravdy nepotěšil... pochopila jsem ho tak, jako že podporuje ten stereotyp: Radši ve vládě mít neschopné sobecké muže než neschopné ženy. Neschopný muž je pořád ještě pro chlapy přijatelňější, než neschopná žena.... a v tom je ten pravý rasismus.... Takhle to vidím....

3 0
možnosti
MD

Mr. Dalby

4. 8. 2011 0:08
Re: 2/2

Ta vaše "citlivost a intuice žen" vedla k poklesu hodnoty firem o téměř jednu pětinu. nebo to je taky nějaké mužské šovinistické spiknutí?

0 0
možnosti
ZS

Doa

3. 8. 2011 21:11
1/2

Hmm, tak nevím, co si teď mám myslet. Určitě by neměli být někam dosazováni lidé neschopní, jen proto, aby byly splněny nějaké kvóty. Ale podle mne to pan Okamura trochu blbě vyhodnotil. Ženy nejsou méně nadané, ale spíše jde podle mne o to, že schopnost prosazovat se je hlavně mužskou vlastností, kterou opravdu asi nemá každá žena.... (Ale souhlasím, že asi existuje více inteligentnějších mužů) Talentované ženy se třeba neprosadily. Třeba necestovaly po Evropě jako to dělali třeba svobodní mládenci - budoucí světoznámí hudební skladatelé. Třeba to nebylo vhodné, aby slušná žena někde "lítala" po Evropě a sbírala zkušenosti a studovala. (Dříve ani vzdělání pro ženy nepřipadalo v úvahu, pokud se nepletu, je tedy možné, že právě proto působíme hloupěji.) Pokud neměla neobvyklou kuráž, raději se podřídila a stála u plotny... a myslím si, že nikdo v minulých stoletích o talentované ženy nestál... a ty rozdíly se do dnes ještě nevyrovnaly...

5 0
možnosti
X

xmarek2

3. 8. 2011 18:41
Pozor !

Pane Okamuro, psát ryzí pravdu nemusí být vždycky OK. Napsat, že existují rozdíly v inteligenci mezi rasami...Já  sice souhlasím a dvakrát podtrhuji. (Stejně jako existují  rozdíly v  anatomii, povahy, barvě pleti).  Ale bohužel - právě tohle je základ rasismu. Jednou nám ve škole přednášel "odborník" na rasismus a svou diskusi zahájil takto: "rasismus neexistuje.  Nemáme definici. Protože v okamžiku, kdy definujeme rasismus, připustíme rasovou odlišnost a sami se stáváme rasisty". Tomio, žijeme v pseudohumanismu a napsat ten článek čech a ne poloviční asiat, asi by mu to, slušně řečeno, mediálně neprošlo.

0 0
možnosti
JN

jenyknovak

3. 8. 2011 18:16
Souhlasím

Také nechápu, proč by do mojí firmy, kterou jsem založil před lety jako s.r.o., následně přerodil na a.s. a v budoucnu chci jít na burzu, měla být nějaká ženská, kruci... Firma je moje, a já budu rozhodovat, jestli vůbec někoho přijmu a koho. Možná budu chtít přijmout jen a jen lidi z podkrkonoší a jen chlapi, kteři jsou tmavší.... Tak, a celá EU mi může boskať (_I_) !!!!!!

0 0
možnosti
MP

Martin V2

3. 8. 2011 17:38
Kvoty pro ženy - ženy by měly protestovat!

Představte si, že se do vedoucí funkce dostane na základě kvot nějaká žena? Jaká je šance, že do svého kolektivu přijme další ženu? Pokud není úplně blbá, tak nepřijme žádnou ženu, která se jeví schopnější než ona a ostatní chytré ženy mají v té firmě stopku.

0 0
možnosti
MC

Asdarel

3. 8. 2011 16:41
Kvo, kvo, kvóty

"Ti, kdo se bojí otevřené soutěže, požadují kvóty a regulaci. Typické ovšem je, že jen tam, kde se jim to hodí. Tam, kde mají nějaké výhody, se jakémukoliv narovnání zoufale brání."

http://hodina.blog.idnes.cz/c/200421/Kvo-kvo-kvoty.html

0 0
možnosti
S

SangInnocent

3. 8. 2011 16:35
..

Ano, ty kvóty jsou hloupost, ale fakt, že na ženy je pohlíženo obecně s despektem a s nedůvěrou je pravdivý. A každý vždycky řekne: velmi podporuji nadané ženy, ALE.. Asi něco podobného jako: nejsem rasista, ale.. Možná že se ženy méně zajímají o různé technické obory a více tíhnou k rodině, ale ono se to pomalu mění a jsem velmi zvědavá, jak bezproblémově budou tato místa uvolňovat muži ženám, až jim tam třeba nějaká ta lepší přijde a pro toho chlapa to bude znamenat jít dělat tu sekretářku, na kterou se přeci hodí jen ta ženská (protože my jsme ty idiotky, co umí je zvedat telefon, pro muže by to bylo ponižující, že)

1 0
možnosti
MP

Martin V2

3. 8. 2011 17:34
Re: ..

Máte to trochu pomotané, proč by šel muž, dělajícího šéfa a který byl vystřídaný ženou, dělat sekretářku?8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/