Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

panther84

27. 9. 2011 19:49
Velice dobře vím.....

....o čem jste psal !!!! A je na škodu věci - a to tuším dopředu - že mnoho lidi Vás odsoudí za tzv. "pozdvihnutí" pana poslance Filipa z KSČM a nebo jiných poslanců, kteří jim nejdou pod nos a nebude brát ohled na to oč jde.

    Myslím, že máte pravdu, co se týče exekutorů. A pak je to kategorie mladých "lvů", kteří chtějí, ze včera na dnes, být milionáři ! A proč je to tak??, Protože u lidí, kteří pracují a nejsou na vysokých postech - prostě obyčejný lidé - je vymahatelnost dluhů SNADNĚJŠÍ než u milionářů - zlodějů. Prostě cesta menšího odporu !!!! Asi tak.[>-]R^!!

0 0
možnosti

fudin

13. 9. 2011 14:36
Lichva- ještě slabé slovo !

Je to beznaděj a hrůza - dostat se k vůli vlastně pár korunám až na dno společnosti.

Vím, že dluhy se musí platit, sama je nenávidím a platím ráda, ať mám pokoj...ale dnes je tak složité, pohybovat se v téhle společnosti, když je schopen přijít exekutor i k vůli nepotvrzeným - nedoloženým 30.- Kč od lékařů a pod.....!!!

Tak to bych už teď vlastně seděla pod mostem, stvrzenky za 30.- od lékaře jsem nikdy nevyžadovala - už si dám pozor a věřím, že mě exekuce nedostihne...za ty dluhy...30.- poplatky ...fuj, až se za tyhle belery stydím, stydím se za vyděrače a nepoctivce,stydím se před světem za velení, jak takové svinčíky mohou dopustit !

0 0
možnosti

ixobrychus

10. 9. 2011 19:22
Děkuji Vám pane Okamuro

Dobrý den!

Nechci diskutovat,jen bych byl rád,aby se pan Okamura dozvěděl o mém názoru.Je mi 48 let a považuji se za levičáka.Pan Okamura o sobě tvrdí,že je pravičák.Po přečtení jeho článků jsem ale zmatený!Musím s ním v 99%souhlasit!Takže mě napadá kacířská myšlenka.Ono nejde o pravičáctví nebo levičáctví,ale o zdravý rozum!A v tomto případě pana Okamuru plně respektuji a pokud by byla přímá volba prezidenta republiky a on se rozhodl kandidovat,byl bych první,kdo by mu dal hlas!!!IA to i přes to,že se považuji i za nacionalistu!!!Ale pan Okamura mě přesvědčil o tom,že má v hlavě mozek!!!

Jiří Bukáček

Pardubice

e-mail: ixobrychus@gmail.com

1 0
možnosti

Kittanya

26. 10. 2011 18:30
Re: Děkuji Vám pane Okamuro

První může být jen jeden. A tak, kdybych to nebyla já, budu další, kdo by takto volil.

0 0
možnosti

Vladimír Novotný

8. 9. 2011 8:13
Pane Okamuro,jako vždy-

Karma!!

Já bych jenom přidal k pořekadlu paní či slečny Lucie Paceltové jedno naše rodinné.

KAŽDÝ JEŽEK MÁ MÍSTO,KDE SE DÁ KOPNOUT BOSOU NOHOU DO PRDELE.

Toto se traduje asi 6 generací a je velmi pravdivé.

0 0
možnosti

Gaudentius

6. 9. 2011 7:33
Děkuji za článek

Děkuji za velice pěkný článek, plně s Vámi souhlasím a jdu schrastit účtenky od movitostí.

0 0
možnosti

kladivo a srp, naroste ti hrb

30. 8. 2011 17:09
Stále otevřené téma

Exekuční zákony byly od počátku cíleně manipulované a ve výsledku bezohledně represivní.

Není to pouze forma lichvy, ale v mnoha případech vydírání.  Je mnoho věcí, co potřebují nápravu.

Za článek karmaR^

0 0
možnosti

Lucie Paceltová

30. 8. 2011 3:22
Přesné.

Při mém pestrém a zvídavém životě jsem se s několika exekutory potkala. A viděla jsem, kolik  desítek tisíc jsou schopni marnotratně utratit za jeden večer a slyšela na vlastní uši jejich "veselé pracovní historky". Tihle lidé mají prsty vysoko, ale přes každé prsty jde klepnout.

0 0
možnosti

pepeeCZ

25. 8. 2011 17:37
Výborně napsaný článek, ...

například pokud dlužník vlastní podíl v nějaké nemovitosti, nemůžete ho odkoupit ani za cenu, která by pokryla dlužnou částku, máte právo se pouze zůčastnit dražby, kde můžete dorovnat nejvyšší částku, ale pokud někdo bude chtít, udělá vám ze společné nemovitosti celkem peklo. Vivat českému právnímu systému, zajímalo by mne, jak je to řešeno v jiných státech EU.

0 0
možnosti

nicjmeno

23. 8. 2011 10:31
Popis pana Okamury je dost mírný

!!realita bývá mnohem drastičtější!!!

http://webvize.cz/videos/67/sametová-zvůle

1 0
možnosti

René, já a Rudolf

21. 8. 2011 22:57
vraťte se k sushi...

asi byste se měl radši vráti k sushi a k cestovkám... jaderné elektrárny ani exekutoři Vám fakt nejdou...

snažil jsem se Vám to vysvětlit u minulých blogů, ale je to jako u toho házení perel .... obdivuji ale Vaši odvahu psát o něčem, o čem nemáte ani páru...

Doporučení: Exekutorská komora pořádá bezplatné právní poradny - zajděte si tam s Vaším příštím příspěvkem, třeba Vám vysvětli aspoň základní principy exekucí...

0 0
možnosti

racek007

22. 8. 2011 0:39
Re: vraťte se k sushi...

Pokračujte, dál tady ze sebe dělejte blbce, je to sranda:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/