Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

renesis

15. 8. 2011 19:14
Odpady 4.

..vzal jsem kramle a

vracim se jen na par tydnu v lete na tu chalupu, kde jsem i s rodici

prave ted.Skutecne nerozumim tomu, jak je mozne takhle moc castku navysit.Ano,

jsem si vedom toho, ze to byla moje nedbalost, hloupost, jak kdo 

chcete..

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

15. 8. 2011 19:18
Re: Odpady 4.

Hm..... strhnul vám z účtu celou částku a pak ještě obstavil chatu?....to je nějaké divné, pokud pohledávka byla již uspokojena z účtu. Spíš bych řekla že šlo o dost nepříjemné nedopatření

0 0
možnosti
PL

renesis

15. 8. 2011 19:13
Odpady 3.

Do tydne byla exekuce na chatu

stazena. Kazdopadne, kdyz jsem o tomhle rekl kolegum ve Svedsku,

nechapave kroutili hlavou, jak je tohle vubec mozne. Bylo mi to tenkrat tak lito, ze jsem sve puvodni plany totalne zmenil

a namisto hypoteky a usazeni se v Praze trvale..

0 0
možnosti
PL

renesis

15. 8. 2011 19:12
Odpady 2.

Totalne. Pak jsem jeste zjistil,

ze doslo k obstaveni prave te chaty, v hodnote asi 300tis. a ac jsem se

snazil jak to jen slo, nikdo se mnou nechtel o nicem mluvit a jednoho

dne mne ta nebetycna arogance lidi z jeho kancelare dozrala natolik, ze

jsem pozadal o pomoc firemniho pravnika.

0 0
možnosti
PL

renesis

15. 8. 2011 19:12
Odpady

Dovolim si take prispet svoji zkusenosti. Po dokonceni skoly, jsem cestoval po zahranici a zdokonaloval jazyk - konkretne EN. V te dobe se bohuzel rozvedli moji rodice a kazdy sel svoji cestou. Oba taktez do zahranici, jak jsem jim to v roce '81 nepovedlo. Prepsali na mne chalupu na krasne Vranovske prehrade, ostatni majetek prodali a nyni spokojene ziji v Rakousku respektive v Irsku. Vsichni se navstevujeme. Po asi dvou letech jsem se vratil do vlasti, ze si udelam potrebne

zkousky. Povedlo se. Nastoupil jsem do velke nadnarodni korporace jako

programator a usadil se v Praze. Po case mi na ucet pristala exekuce na

68.000,-. Bylo to za 600,- kvuli nezaplacenemu poplatku za svoz odpadu v mem rodnem meste. Tedy, abych byl presny, jednalo se o 2x300,-.Pan Podkonicky usoudil, ze je castka tak akorat a tuto castku mi z

uctu strhnul. Byl jsem vyveden z miry.

1 0
možnosti
TK

psycholog.idnes

15. 8. 2011 19:00
Minule to bylo slabší, ale dnes vám dávám

R^

0 0
možnosti
.

.@.

15. 8. 2011 18:13
Okamura for Czech President

Nic jiného si naše země nezaslouží.

2 0
možnosti
RP

R.Pal

15. 8. 2011 18:41
Re: Okamura for Czech President

President to ani ne, ten má takřka žádné pravomoce.

Chtělo by to, aby Tomio založil stranu, získal ve sněmovně 105 hlasů. Pak by tato země byla čistá a krásná. Exekutoři, rasističtí romové, tuneláři z ODS+ČSSD a spol. by šli za katr.

Bohužel dnes je opak pravdou. Cením si toho, co tu p. Okamura píše. Veškeré tyto mafiánské praktiky popisuje naprosto přesně, a jde ho slyšet. Je to jenom dobře R^

Tomio Okamaura = poslední velký Čech ![>-]

1 0
možnosti
P

pepako

15. 8. 2011 17:57
Do posledního haléře . . .

Nechte je, ať si žerou - zaplatí do posledního haléře a bude je to sakra mrzet !!! Ateisti blb. Pak to najednou pochopí - ale pozdě?!

0 0
možnosti
M

mamlas

15. 8. 2011 17:46
musim uznat

ze diskuter 'nenovak' pise vcelku velice rozume a timto se mu omlouvam ze jsem ho dvakrat bezduvodne slovne napadl...

0 0
možnosti
M

mamlas

15. 8. 2011 17:40
znami gauneri:

Podkonicky, Mika, Wolfova, Tvrdkova...

doplňte prosim tento seznam...

0 0
možnosti
LH

Lady Humussprey

15. 8. 2011 17:21
Váš popis situace byl správný a tak je si dovolím celou akci

exekutora dokončit. Na střechu nad hlavou nešťastného dlužníka za vysavač dá exekutor zablokovat nemovitost na KN označením, "Nařízen prodej exekucí". Háček je v tom, že dražba se koná klidně 300 km od nemovitosti a musí každý účastník složit zálohu ve výši vyvolávací ceny. Tak je samozřejmé, že se dostaví jen zájemce s exekutorem domluvený a nemovitost koupí za 2/3 už i tak podhodnoceného odhadu. Mnohdy to ani nepokryje účtované náklady a dluh a tak se z dlužníka stává otrok, který má i nadále obstaven účet a žije jen z životního minima, tedy o hladu. Pravičáci řeknou, že ten zoufalec neměl být hloupý, ale to mně připadá, jako zmlátit hubeného a říkat, že měl být svalnatější.

2 0
možnosti
KT

Ježikača

15. 8. 2011 18:48
Re: Váš popis situace byl správný a tak je si dovolím celou akci

tentokrát s vámi bez výhrad souhlasím

0 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/