Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

EKRAS

27. 4. 2012 8:59
Čeští zbohatlíci mají hroší kůži.

Dobrý článek. Mám pocit, že se stejně nic nezmění, protože Čeští zbohatlíci mají hroší kůži, kterou si ještě kompletně zabalí do právnických sak.

0 0
možnosti

mmilan2

18. 4. 2012 5:53
Poděkování a zamyšlení nad způsobem provedení změny

Děkuji Tomio že jste posbíral fakta a otevíráte lidem oči, je to naprostá nezbytnost abychom odlišili zloděje od férových lidí - nejvíc se mi líbí shrnutí v závěru, kde říkáte aby se zloděj jasně pojmenoval zlodějem a ne podnikatelem. Často mi to vadí v tzv.mainstreamových médiích, že zjevného zloděje a podvodníka neoznačují těmito správnými slovy ale výrazem "podnikatel". Čímž jsou tito parazité chráněni jakoby to byli podnikatelé kteří se snad jen spletli - a skuteční podnikatelé vlastně dehonestovaní.

Osobně si myslím, že je potřeba realizaci změn proti korupci a zlodějině všeho druhu začít RESETEM PROSTŘEDÍ a to změnou současné vertikální demokracie, která je záměrně deformována na demokracii horizontální, která je přirozená. Konkrétní představu mám. Chcete ji slyšet?:-)

0 0
možnosti

Lemmen

5. 3. 2012 8:03
Na hrubý pytel hrubá záplata

Takhle se mi to líbí. Odpověď slušná a při tom "na míru". ;-) Tomio, máš u mne bod R^

0 0
možnosti

Chosé34

14. 2. 2012 18:44
Konečně

Pane Tomio, neznal jsem Vás tak moc dobře, ale jen z medií a sem-tam z nějakých zpráv - po přečtení tohoto článku si vás i vážím a děkuji za něj. Pokud to půjde tak bojujte proti těm kdo rozkrádají tuto zem!!R^ Ch.J. Cheb

0 0
možnosti

Navrátil

25. 1. 2012 17:44
to bylo báječné jak jsme se zbavovali toho soc. vlastnictví

... že se kradlo po "sametu" je blbost  !! Ono se v devadesátých letech na pokyn V. Klause a jeho kámošů  P R I V A T I Z O V A L O (!)...(!),  a tedy legálně se  r o z e b í r a l o  (zůstatkové) vlastnictví hmotných statků, bohatství státu, do soukromých rukou. - - Jako zde, konkrétní případ  : http://www.hypothesis-of-universe.com/docs/h/h_101.doc

0 0
možnosti

Shadow stalker

19. 1. 2012 14:31
Líp bych to nenapsal, díky

Tohle je přesně pan "jsem hrozný chudák" Charouz v kostce.R^

0 0
možnosti

2kedar

11. 1. 2012 7:57
Týýýýjooo!!

R^R^R^!!

0 0
možnosti

Barkynson

21. 12. 2011 9:16
Díky příspěvkům, které se tu množí

je možná na čase otázka pane Okamuro: Kdy a kde??Nenechte to usnout, chopte se konečně této šance a pojďme se podívat pravdě a lásce do očí,napište kdy a kde, já určitě příjdu a doufám, že nebudu sám...[>-]R^

4 0
možnosti

Bouše

12. 12. 2011 14:08
Tak tomu říkám omluva jako řemen !

;-D R^ R^

6 0
možnosti

tuan4

21. 12. 2011 8:43
Re: Tak tomu říkám omluva jako řemen !

.......................já taky,já taky!!

0 0
možnosti

TheCakeIsALie

6. 12. 2011 19:11
Děkuji

Pane Okamuro, velice děkuji za článek. Již dříve jste mi byl sympatický a spoustu názorů s Vámi sdílím. Kéž by bylo víc takových. Ne jen stáda ovcí. Ještě jednou děkuji. Miroslav Fanta.

2 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/