Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

halaker

12. 11. 2011 17:07
Pane Okamuro, vynikajici text, ktery jsem ochoten podepsat

bohuzel se vsak obavam, ze pokud nemate schopnosti obavaneho "Sokola, strážce noci" - hrdiny mého nejoblíbenějšího seriálu z dětství, kde přes den zahálčivý samurai po nocích efektně likviduje grázla za grázlem, tak se obávám, že to demokratickou cestou bude ještě hodně dlouhý, až nekonečný běh ... Ale jinak respekt maximus!

0 0
možnosti
Z

zikkurat

12. 11. 2011 16:16
Česká republika ...

hledá 7 statečných! Jeden - s odvahou a morálními vlastnostmi samuraje už by byl. Zvedne někdo hozenou rukavici?

0 0
možnosti
TK

4dv3nTur3

12. 11. 2011 16:12
Bezesporu...

...nejodvážnější text, jaký jsem kdy na českých serverech četl. Opravdu smekám...

9 0
možnosti
M

mudrlant

12. 11. 2011 13:53
moc bych si přál pana Okamuru jako českého premiéra...

bez ironieR^ zdá se že jen premiér s japonskými předky by oplýval tou správnou dávkou fair-play, ctižádosti, pracovitosti a pořádkumilovnosti kterou by naše země tak potřebovala: proto prosím pana Okamuru přejít od slov k činům a založit novou stranu, neboť etablovat se na základě existujících parlamentních mafiánských sdružení by efekt nepřineslo...tyto strany jsou již tak propojeny a zachváceny klientelismem že jsou zevnitř NEREFORMOVATELNÉ [>-];-)

4 0
možnosti
PV

P.spk

12. 11. 2011 15:43
Re: moc bych si přál pana Okamuru jako českého premiéra...

..bez ironie: i kdyby pan Okamura stranu založil, jak by zabránil českým spekulantům, aby  skrze tuto stranu opět nerealizovali především své sobecké zájmy?  Tolik Japonců v ČR nežije, aby  se tomuto nešvaru zabránilo....:-/

0 0
možnosti
J

janní

12. 11. 2011 13:09
ano,ale oni stydět nikdy nebudou

R^

0 0
možnosti
K2

kamča 2

12. 11. 2011 12:13
Poděkování

Pane Okamuro ,cítím povinnost Vám poděkovat za vyjádření názoru ,který s váma beze zbytku sdílím.

3 0
možnosti
PV

P.spk

12. 11. 2011 9:32
Růže mezi trním

Kéž by bylo více takových Okamurů!  Teď si jen přát, aby Tomiovi vydrželo pevné zdraví dlouhá léta a bez házení klacků pod nohy!   Problém vidím jeden zásadní - Bakalů, Grossů, Charouzů, Langerů ajj. generuje česká společnost mraky, zato Okamurů minimum....v podstatě nemá rovnocenného spojence. Kdyby byli lidé typy Okamura ve  většině, ČR by vzkvétala a nebyla by  totálně rozkradena a  nechodily by bezmocným zaměstnancům složenky od Kalouska....

2 0
možnosti
VM

ViktorMahdal

12. 11. 2011 8:57
To je první krok k tomu se zlodějnami skoncovat.

Vážený pane Tomio Okamuro.

Když jsem Vás viděl v pořadu DEN D, myslel jsem si, že patříte mezi úspěšné.Poté jsem čet Vašich pár blogů, a nabyl jsem dojmu, že patříte mezi inteligentní.Následně jsem viděl, jak jste vlastníma rukama zasadil strom na počest mé zesnulé matky ve škole v Bystřici pod Lopeníkem a nabyl jsem dojmu, že jste skvělý člověk. Nyní když čtu tento článek, nabyl jsem dojmu že jste nejenom úspěšný, inteligentní, skvělý člověk ale také statečný.Co se týče mého názoru na dění ve společnosti:JE TO TUNELOVÁNÍ SYSTÉMOVÁ CHYBA NEBO OSOBNÍ SELHÁNÍ? JE TO OBOJÍ ALE ZAČALO TO OSOBNÍM SELHÁNÍM. MUSÍME ZAČÍT KAŽDÝ U SEBE JEN TAK BUDE NAŠE SPOLEČNOST LEPŠÍ.

NIKDO S TÍM NIC NEUDĚLÁ DOKUD NEZAČNOU VŠICHNI U SEBE.

NECHTĚJTE PENÍZE CHTĚJTE LÁSKU K SOBĚ A K DRUHÝM.

Děkuji za pozornost a přeji příjemný a úspěšný den všem.

8 0
možnosti
Z

Zygota

12. 11. 2011 14:00
Re: To je první krok k tomu se zlodějnami skoncovat.

Vážený pane, mám podobné pocity jako Vy, lépe bych to nenapsala. Minulý měsíc jsem se zúčastnila autorského čtení pana Okamury, byl to úžasný zážitek. Je opravdu úspěšný, inteligentní, skvělý, navíc skromný a také vtipný. No a když začal vykládat o tom, jak bude na druhý den sadit lípy ve vesnicích na Moravě, byla jsem unešená,....Víc takových by bylo třeba, jako je pan Okamura. Věřím, že o něm ještě uslyšíme,...;-D

1 0
možnosti
JH

hurkajan

12. 11. 2011 8:38
nevzpomněl jste

Agrobanku zde se podílel dle tehdejšího našeho vyšetřování na převedení až 18 mil.do spol.PPF a machinacemi Motokovu a Strojimportu ...spis za Langra zmizel tým pozůstalých  vyšetřovatelů byl rozpuštěn

0 0
možnosti
VV

Vendula Voláková

11. 11. 2011 20:29
Pane Okamuro

Pane Okamuro,

děkuji Vám, že jste se nebál vyjádřit a nazvat věci správným jménem.

A my všichni, nebojme se vyjádřit nespokojenost!

4 0
možnosti
M

martinmartyhlavac

11. 11. 2011 21:14
Re: Pane Okamuro

Též se přidávám k poděkování za skvělý tento i minulý

článek. Někdo už to říci musel. Máte můj obdiv a podporu. Jen tak dál pane

Okamuro.

1 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/