Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pepakolo

19. 3. 2012 23:07
Pravda?

Pane Okamuro,

Vto že jste můj favorit, i když jsem Vám ze začátku nemohl přijít na "chuť  nemusím zveřejňovat. To asi ví hodně lidí, že z Vás mluví "zdravý selský rozum". Samozřejmě, že když se snažíte něco prosadit, tak máte jak přátele, tak i nepřátele. Já se chystám o tom napsat knihu. Žere mně situace v naší zemi a vím, že se s tím musí něco udělat. Viděl jsem spoustu bídy ve světě, ale i spokojené chudé!  O bohatství nemluvím. To člověka baví jen chvilku. (pokud je normální) . Mám to vyzkoušené. Ani jsem si těch peněz neužil a už se našli  "kamarádi" kteří mně sesadili z toho dlouze budovaného piadestálu. To že z toho nic neměli, to jim nevadilo. Ale právě v tom je malost českého človíčka. Závist je to nejstrašnější, co jsem zatím v životě zažil a to jsem se narodil v první polovině minulého století... %

0 0
možnosti

dajmona

12. 2. 2012 21:17
Ach jo ...

Právě čtu to skloňování STB agenta, ale no tak, to řvou ti co sami mají máslo na hlavě, připadá mi že jsou tu jen andělé, kam se poděli ti komunisté co ochotně a za různé výhody zvedali ruce. Bylo jich statisíce a najednou ... nejsou, každý jen kritizuje a žvaní, ale měl by si, zejména, zamést před vlastním prahem.

0 0
možnosti

dajmona

12. 2. 2012 21:13
Co s tím Babišem ....

Tak spojit se, pan Okamura, pan Babiš a třeba i pan čert, je to jedno, ale slušní lidé kterým záleží na tom abychom se nestali banánovou republikou. My víme co chceme, ale vy máte možnosti a víte jak, nenechávejte nás v tom.

0 0
možnosti

tondisek

30. 1. 2012 21:41
Nevím?

Jen skutečnost: Velké protipovodňové zábrany postaveny vloni kolem chemické továrny Lovosice a kolem sila BRASICA též v Lovosicích. Majitel, nebo spolumajitel obou: Babiš! Nevím, zda placeno z dotací EU, ale samotné Lovosice se ponechaly zase na pospas příštím povodním!!!

0 0
možnosti

ProsteJenda

30. 12. 2011 17:06
Babis mozna odvede 600M na danich

ale obratem 5x tolik dostane na jeho EKOpaliva, EKOtopiva a EKObuhvico od statu zpatky. Ze Charouz zbohatl podvody vadi, jak zbohatl polistopadovy podnikatel Babis uz nezajima. Zvlastni meritko.Rv

1 0
možnosti

tuan4

21. 12. 2011 8:51
Co se týče pana Babiše-počkám co podnikne reálně...........!

Neboť ne podle slov,ale podle činů člověka hodnoťme.

Sám za sebe ale říkám - nevěřím mu!

1 0
možnosti

pětrandočepice

27. 12. 2011 22:47
Re: Co se týče pana Babiše-počkám co podnikne reálně...........!

Taky Babišovi nevěřím. Myslím si, že mu jde o rozšíření svého finančního impéria nebo o to dosáhnout významnou pozici ve státě pro uspokojení svého ega. Mluví a chová se vulgárně, jeho čechoslovenština je krkolomná, působí na mě jako osobnostně vyšinutý člověk. Stačí si vzpomenout na jeho střílení na auto s dvěma mladíky, které mu bylo podezřelé. Chová se jako paranoik.!!Rv!!:-(

0 0
možnosti

Mirecta

16. 12. 2011 22:03
Tomio na hrad

Uvažoval jste o kandidatuře na prezidenta ?

0 0
možnosti

Bára ze života

12. 12. 2011 12:07
Ostatní nejsou stejní

Dobrý den Pane Okamura, když to tady čtu mám dobrý pocit, že Vás společnost nenechává zabloudit, a také se mi zdá , že svoje motivace snadno dáváte i jiným.Přijde mi, že miliardy není možné vydělat  bez gaunerství, a když už jednou člověk k tomu přikročil, tak to bude dělat dál.Podle mně je tato diskouze dobrá, abychom hledali způsob , jak odhalit ty žraloky, / a to předložit návrhy možných vládnoucích odborníků veřejnosti se zdá být  podle mne vhodnou cestou,ale nějak to ještě nestačí/.Ale zahlídla jsem i nitku, kdy se snažíte trošku dále pojmenovat , co potřebujeme.Pane Okamura, ještě dál.Podle mne visí ve vzduchu, jak vybrat a zabezpečit ,aby nekradli, co se vyberou. To tam visí mně. Kdo hledá ,najde.Bára ze života .

0 0
možnosti

+palič

11. 12. 2011 22:01
Velebit

estébácko komunistického úplatkáře jako je Babiš, k tomu se asi nedá nic dodat. Ta paměť akvarijních rybiček je potvora.

1 0
možnosti

kiv

7. 12. 2011 15:02
Jsem se takto dlouho nezasmál pane Okamuro ...

"Jeho firmy odvádí 600M na daních" ... nějakým nedopatřením  Vám vypadla druhé půlka, tedy:  " ale na dotacích ( tedy z těch samých daní)  do nich teče cca 4,5MLD"   ...;-D

Vy jste vážně komik a nedej Přirodo ( jsem ateista) aby se Vy a Vám podobní, tedy i s.Babiš  kdy dostali dostali do exekutivy....

Jinak STÁT opravdu není firma. Pokud se jím stane (pokusy byly) nazývá se to pak "diktatura", popř. "oligarchie"  ať již jakékoli barvy.

Nebo se snad u Vás na firmě  rozhoduje  hlasováním všech zaměstnanců a vyplácíte těm  bývalým  z firemního rozpočtu penze, nemocenskou, porodné a příspěvky na bydlení?8-o

1 0
možnosti

SID09

7. 12. 2011 22:22
Re: Jsem se takto dlouho nezasmál pane Okamuro ...

Mohl byste mi ty dotace trošku popsat ? Např. Kč a dotační titul ?

 Ano nějaké dotace skutečně bere, ale já vím řádově o mnohem, mnohem menší částce, ale možná nemám přehled o všem. Dokonce řada velkých zemědělských podniků je před celým agrofertem !!;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/