Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SP

kiv

11. 1. 2012 18:44
Smutný příběh mediální hvězdy

Klasika, jeden se vidí v Tv bedně a rázem má pocit spasitele všehomíra, že pane Okamura?

Od začátku Vaší PR massage v mediích i na Vašem blogu,  jsem si myslel a i napsal , ,že Vám jde o senátorskou židli. Několikrát jste toto výslovně poipřel. A nyní? Uvažujte prý o kanditatuře do Senátu.... Co si o Vás jako člověku myslet? Populista, vychcánek co potřebuje imunitu?  Jen doufám, ačkoli asi marně vzhldem k tuposti zdejšího elektorátu, , že od dob pánů Fischera a d. už Vám zde na tenhle špek voliči neskočí ...:-/

0 0
možnosti
F

f.broz

10. 1. 2012 9:42
Vy víte, co je populismus

Ano,pane Okamuro jste populista a význam toho slova znáte: „jak se zviditelnit na základě reagování na aktuální společenské podněty, které se nesnaží řešit“. Považoval jsem Vás za moudrého člověka, avšak Vaše články stále více zavánějí komunismem. Budu raději věřit, že jste populista a utopista a tento výplod jste psal v novoročním opojení. S pozdravem František Brož

0 0
možnosti
PV

Nenapravitelný optimista

9. 1. 2012 17:38
Pane Okamuro,

až Vás zvolíme prezidentem, odvezete nás na svoji planetu?:-P

0 0
možnosti
D

dulka

9. 1. 2012 13:47
Co dodat.

Kandidovat na Hrad?Tam  je Vás škoda.Prezident má omezené pravomoce.I když něco zamítne,stejně to parlamentem projde.Takže kandidujte ,třeba sám za sebe,uvidíme co na to voliči.Je Vás třeba tam,kde se rozhoduje.

0 0
možnosti
B

bastianka

9. 1. 2012 12:36
Sladkobolný článek ....

ale CO NAVRHUJETE????

0 0
možnosti
AJ

aljavX

9. 1. 2012 13:11
Re: Sladkobolný článek ....

přemýšlet u voleb ?

0 0
možnosti
NJZJB

Nemohu ji zadat, je blokovana...

9. 1. 2012 12:29
Uzasne

Uzasny projev, ktery mi mluvi z duse. Moc bych si pral aby podobni lide vedli nasi zem. Otazka ovsem je co zbyde z idealu pokud se clovek opravdu dostane k moci. Doufam ze nam ukazete pane Okamuro ze moc cloveka nezkazi. Okamura na HRADR^V[>-]

2 0
možnosti
B

bastianka

9. 1. 2012 12:27
panenko skákavá

0 0
možnosti
MQ

OrignalTrotl

9. 1. 2012 12:06
Ač jsem považován za největšího xenovoba

a za rasistické prase musím s autorem souhlasit. Mluvíte mi z duše pane Okamuro. Proto karma. R^

0 0
možnosti
PB

pbrodka

9. 1. 2012 8:58
Restituce církve

Zdravim, zajímal by mě názor pana Okamury ohledně restitucí církvi, konkrétně proč my mladší střední generace máme platit za hříchy komunistů, jsem pro aby účet za restituce byl zaslán komunistické straně ,ta to již jistě ráda rozpočítá mezi své příznivce.Pane Okamuro , jste podle mě víc čech než ostatní a potřebujem zde novou Techrovou v kalhotách. Pavlína

0 0
možnosti
AJ

aljavX

9. 1. 2012 13:27
Re: Restituce církve

za hříchy komoušů dnes platíme všichni. Dnešní obraz společnosti je výsledkem jejich 40 leté devastace společnosti, a to nejen ekonomické

0 0
možnosti
JM
JM

zeolit

8. 1. 2012 14:36
Re: TO, co Vy na to? Jsou pravdivá ta vážná obvinění?

Odpovíte v Novoročním projevu III.?;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/