Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

motýl b.

3. 1. 2012 23:02
snad

bude i 3. pamflet, kde se konečně dozvíme, který milionář a miliardář kde a co provedl. to, že je někdo miliardář, je zatím trestné jen v rusku. :-)

0 0
možnosti
R

Reek1

3. 1. 2012 21:07
Média

Pokud se zajímate o média, moc mi pomůžete vyplněním dotazníku.

http://login.oursurvey.biz/3231

:-)

0 0
možnosti
N

Nomarak

3. 1. 2012 20:13
Souhlasím!

Kéž by pane Okumoro více lidí takto myslelo a co víc, i konalo! Takže, začněme každý nejdříve u sebe a můžeme s tím pohnout, ovšem nenechme se otrávit těmi, co mají v hlavě prázdno. Říká se, že prázdný sud vždycky více duní. DávámR^R^R^

8 0
možnosti
AK

adua

4. 1. 2012 10:49
Re: Souhlasím!

Souhlasím a připojuji se. R^Podle některých diskutujících vidím, že Vaše slova nepochopila. Na situaci jaká je v naší zemi máme vinu všichni, neboť 22 let jen mlčímej, když náš stát začal být zadlužován, měli jsme projevit nesouhlas a ke všemu ještě volíme nesprávné lidi, kteří již nás v minulosti zklamali a podvedli. !!

1 0
možnosti
Ž

žížek

3. 1. 2012 18:59
Amazing

...celou dobu jsem jen přikyvoval. Trefné psaní. :-P

0 0
možnosti
K

kion121

3. 1. 2012 16:34
Karma

SouhlasR^

1 0
možnosti
VN

naroznej

3. 1. 2012 15:41
Jako prezidentský novoroční projev je to moc dlouhé

Nicméně nekolik zajímavých myšlenek jsem tam našel.

A to třeba , že náš život není hlavně o ekonomice. Že kvalita života je hlavně  o rodině , přátelích , zájmech atd. Toto si bohužel spousta lidí neuvědomuje. Pro ně spočívá kvalita života v přeplněném nákupním košíku.

1 0
možnosti
BH

dropa

3. 1. 2012 16:59
Re: Jako prezidentský novoroční projev je to moc dlouhé

A co takhle rychleji číst...:-)

0 0
možnosti
PZ

NedStark

3. 1. 2012 15:04
Pan Okamura Prezidentem?

To asi těžko vážení čtenáři. Pana Okamury si velice vážím a možná bych ho i v přímé volbě prezidenta volil. Ovšem to by nějaká přímá volba musela být. A ta nebude, naši úžasní politici se už domluvili a návrh zruší. Jsem si jist, že si nějaký důvod najdou. Však za nějakou dobu uvidíte :)

9 0
možnosti
VN

naroznej

3. 1. 2012 15:42
Re: Pan Okamura Prezidentem?

Já si to myslím také , že žádná přímá volba nebude.

Politici by přišli o jedno koryto ,o ktrém by nemohli s nikým handlovat.

0 0
možnosti
KJ

Džouzef_CZ

3. 1. 2012 14:57
Je to jákési podivné

Většinou s panem Okamurou souhlasí a i v případě tohoto článku s většinou toho co napsal, ale zdá se mi že se mu nějak mění sloh a místo těch pěkně čtivých článků, se objevuje čím-dál-tím-víc účelného karmahoničctví.  Rv

3 0
možnosti
JH

Jarmila 1

4. 1. 2012 5:45
Re: Je to jákési podivné

ja nevim jestli je to "karmahonicstvi", ale pravda je, ze napsal to, co si vetsina lidi mysli. Mozna, ze mate pravdu, ze se honi za karmou, ale i tak mu davamR^R^R^

1 0
možnosti
J

jiripa

3. 1. 2012 14:32
A to jsem měl dříve Okamuru docela rád

ale když teď vidím, jak se všemožně snaží laciným populismem zalíbit většině (že by předvolební kampaň?), tak si začínám říkat, v čem je vlastně Tomio lepší než John, Rath a další vykukové, kteří také šli zachraňovat českou politiku jako morální autority s čitým štítem.

6 0
možnosti
CKJ

Chytrý kluk Joey

3. 1. 2012 20:06
Re: A to jsem měl dříve Okamuru docela rád

srovnávat Okamuru s Johnem nebo Rathem může jen člověk, který nemá absolutně žádný vrozený odhad na lidi. Když vidím Johna, vždycky mi blikne červená kontrolka "pozor podezřelý člověk" a to už od dob, kdy psal do Mladého světa. A taky u Johna plně platí t, že když má člověk plnou hubu lumpů a grázlů, že s nimi bude mít taky něco společného. No a o Rathovi nemá smysl vůbec nic dodávat. Když vidím Okamuru, tak mi tam blikne, to je ten chytrý, vtipný a upřímný člověk :-P

4 0
možnosti
C

crutov

3. 1. 2012 13:01
Ach jo...

:-/

2 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/