Diskuse

Úsvit

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Normalnimu cloveku by mela stacit Okamurova slabomyslna, prolhana a krivacka obhajoba komunismu a jeho zlocinu. Takovy clovek nema v politice demokraticke zeme co delat.Rv

2 1
možnosti
VM

Můžete zaslat odkaz na ověřitelné informace, kde pan Okamura doslova obhajuje komunizmus jako takový a jeho zločiny? Nebo se jedná pouze o váš výklad?

0 0
možnosti
AR

máte můj hlas R^

6 3
možnosti
PS

P32e20t37r 21S76k33á58c97e82l

12. 10. 2013 21:22

Důvěra by měla být podepřena činy, nikoliv slovy. Co jako senátor pan Okamura prosadil?

0 0
možnosti
VM

Tak jsem si početl diskusi a závěr je jednoduchý. Jdu volit Okamuru. Proč? Protože jak zde někteří píší jsem jednoduchý, mám rád populizmus, mám rád "nečechy" a já nevím co ještě. Prostě jsem si pročetl volební programy jednotlivých stran a Okamurův je mi nejbližší. Že je populistický? Všechny volební programy jsou populistické, protože nikdo neví, zda to bude moci splnit. Jsem rád, že jako protiváha mě, jednoduchého, je zde spousta složitých. Jelikož si dobře pamatuji, nemohu volit žádnou z polistopadových vládních stran a obzvláště ne z těch posledních, které si demokraticky prosazovaly své i přes odpor 90% voličů.

7 2
možnosti
Foto

Ač jej já volit nebudu, tak dávám vám R^.

Jen houšť. Jen tak bude možno zde něco změnit. Dostat z pohodlných křesel ve sněmovně nynější příživníky. Možná se tam dostanou jiní, pak je zase vyměníme. Nikdo si nesmí být jist tím, že to má až do důchodu. Pak se totiž přestává snažit.

4 0
možnosti
Foto

Pane Okamuro, i když se snažíte "býti Čechem", nemáte šanci. Tak dlouhý článek prostě žádný Čech, snad s výjimkou Aloise Jiráska, ale ten už nežije, nenapíše. Proč? Protože se v něm čtenář ztratí.

1 4
možnosti
Foto

bohuzel neni trpelivost ze?

0 0
možnosti
TM

Dokud jste se neangažoval v politice, každý Váš názor měl hlavu a patu. A já jsem si říkal: Kéž by tak šel tenhle člověk do politiky. Jenže jakmile se "ten člověk" odvážil do politiky, nechal se strhnout populismem. Není možné, aby fungovala v České republice přímá demokracie tak, jak ji prezentujete. Nastal by tu chaos a anarchie, země by během několika let přišla do bankrotu. Nedoufám v mnoho věcí tolik jako v to, že u voleb propadnete. Pokud diskuzi dobře pročítám, ideální a reálný výsledek je ubrat velkým levicovým stranám 3 až 4 %.

V českém prostředí prostě něco takového, co hlásáte vy, nejde. Jde to ve Švýcarsku, kde je úplně jiná povaha národa, jiná společnost než tady. Zde bohužel ne.

4 7
možnosti
JT

Pane Okamuro je mi vas uprimne lito.

3 6
možnosti
ZK

Z53d88e21n11a 35K21o14č20í

14. 9. 2013 19:25

Proč, vždyť on nijak netrpí ?  na rozdíl od vás chce Tomio něco změnit - a to je celkem sympatické !!R^

12 3
možnosti
JN

J52a27n 90N51o22v93a28k

13. 9. 2013 14:23

Jednoznačná propagace Hnutí/politické strany na BLOGu! Zakázat! Shodit!

5 2
možnosti
PS

P90e23t16r 46S24k98á19c50e67l

15. 9. 2013 23:30

Zákazy zde již byly a kam to vedlo? Sami se shodí, víte? Bude líp.R^

1 0
možnosti
LS

Asi, taky budu volit Úsvit...nepřesvědčila men osoba Tomia Okamury,ale Víta Bárty, poslední dobou jsem s ním souhlasila v mnoha věcech, a mám z něj dojem že se skutečně snaží něco dělat s korupcí .Chvíli jsem koketovala s myšlenkou volit Babiše..kdepak pokud podporoval KS, a i za nepochutiny co jdou na trh z jeho výroby , můj hlas nedostane

3 3
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/