Diskuse

Pravda a lež

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Asi bych na pravdomluvnost politiků nekladl  vysoké nároky. Umění neříct, zapřít či zamlžit asi k politice patří. V tom bych s páně Okamurovými úvahami mohl skoro souhlasit. Lži a klamu se však musí užívat jednak jako supervzácného koření, jednak jako velice nebezpečné a dvojsečné zbraně.

Pan Hašek ale svým dětinským zatloukáním už profláknuté schůzky prokázal hluboký deficit politického odhadu i zdravého rozumu. Proto je mizerným politikem.

Já doufám, že na takového babráka nikdy nebude položena odpovědnost za osudy mé země.

A velice mu přeji všechen ten "pravdomluvný" kýč, který se snesl na jeho hlavu.

0 0
možnosti
JZ

Zajisté by stačilo. kdyby pan Hašek řekl :bez komentáře.Jiná je však situace, kdy ve své podstatě ten, který ostatní vyzvalo k mlčenlivosti, je první ,kterýto šéfovi donese.A ejhle je mu vše odpuštěno a hrdě se staví při různých příležitostech(hlavně , které jsou v televizi) vedle šéfa.Jsem přesvědčený, že takový hoch by potřeboval spravedlivou odměnu, pokud možno ruční.l

0 0
možnosti
AK

Pane Tomio, moje symoatie k vam klesaji. obhajovat lzi Haskovy, na to bych naturu, ani odvahu nemel.

0 0
možnosti
Foto

A teď upřímně. Volili by jste politika, který by vám řekl, že za to, jak to tady vypadá můžete vy?

0 0
možnosti
JR

Ano, protože je to pravda. Český ovčan už dávno není občanem, protože se jako občan nechová. Chová se jako hlupák, který, přesycen plným korýtkem a brutální masáží médií a absencí vlastního názoru, který si nedokáže vytvořit pro své nízké IQ, si do svého čela voli objekty , které jim, pro jejich tupost, imponují: vypité manipulátory, převyšující je mnohokráte inteligenci, kterou ale neužívají k rozvoji a blahu svých občanů, ale k manipulaci stáda, které se po volbách ze svobodných občanů nahlé stane. Rv

1 0
možnosti
Foto

Relativizace absolutna. A lidi na to skáčou a skáčou. ;-D

0 0
možnosti
Foto

P40e13t56r 53H29a93h37n

7. 11. 2013 11:54

Vaše vulkanická páteř, Okamuro, je skutečností dokazující, že je dobře, jak jste se pěkně veřejně odkopal. Jsem rád, že jsem nikdy neuvažoval o tom, že bych vám dal hlas, byť v pořadu Den D jste mi občas konvenoval. Ale i tam jsem vás přecenil.

1 1
možnosti
OK

O12t18o 61K68o25s18t55a

6. 11. 2013 14:58

Pane Okamuro, je mi líto, ale zdá se že zůstanete nepochopen. Většina se prostě nedokáže vyvléknout z hávů svých sympatií k té či oné straně ... a v těch intencích si váš příspěvek vykládají... Jako že se zastáváte jedněch, případně druhých... Kampak na ně se spekulativní úvahou o podstatě pravdy a lži... Oni stále bojují...  Za červené! Za modré! Za pravé! Za levé! Za dobré! Za zlé!

4 4
možnosti
PT

P66e20t94r 63T23o88m82e19k

6. 11. 2013 17:00

Tak Oto, já se směju tobě a ne panu Skálovi.

0 0
možnosti
HP

Ano, občas je obhajitelné a někdy dokonce objektivně lepší lhát. Ale to tenhle případ není.

3 0
možnosti
VS

Pořád přemýšlím, kdo mohl takovéhoto exota jako je Pitomio vůbec volit. To lidem tolik vadilo, že už dlouho není v PS Sládek, a tak si zvolili jeho pokračovatele?!? Nebo někoho oslnil kadencí své řeči, které se vyrovná snad jen kulomet, při čemž nikdo neví, o čem tento politický komik vůbec mluví?!? Je snad voličům sympatické, že je populista, xenofob, lehký rasista (ač sám zvláštně namixovaný) nebo že je takový trapák?!?

Nikdy jsem neměl nějaké přehnané iluze o svých krajenech, ale ani ve snu by mě nenapadlo, že někdo může volit tak nebezpečného podivína! A propo zatím se mu spousta lidí jenom směje...snad nás smích v budoucnu nepřejde (už se to v dějinách několikrát stalo).

5 6
možnosti
OK

O48t74o 35K35o69s14t30a

6. 11. 2013 14:52

zatím to vypadá, že se spoustu lidí směje akorát vám... ;-D

0 2
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/