Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Okamura, Vy jste se vším tak rychle hotov. Opravdu mě to děsí.

1 0
možnosti

Pane Okamura, nabíháte si pořád na vidle. Opravdu buď nechcete chápat a nebo nechápete. Vaše politika je nebezpečná, ať už jí skutečně věříte nebo jste jen populista.

1 0
možnosti

L47i71b72o34r 23S42y91n67e24k

16. 3. 2014 18:06

Znevěrohodnění článku Sokola chápu, ale dočíst Tomiovu slohovou práci jsem nezvládl. Škoda, že to je jak smlouva z pojišťovny.

4 0
možnosti
Foto

Diskuze tady na blogu nezklame. Zase se osočuje a k věci nic. Držím palce, Tomio. Obdivuji váš zápal a věřím, že neochladnete a nakonec vyhrajete a my s Vámi. DíkR^

2 5
možnosti
Foto

doufám, že toho se nedožiji

7 0
možnosti

Nejhorší je, když se někdo vydává za Tomia Okamuru a zplodí něco ještě horšího, než obvyklý populismus.

6 0
možnosti

J41a53n 14H27l65e55d25í37k

16. 3. 2014 14:17

s vývody pana Okamury  lze souhlasit, má pravdu, akorát to měl zkrátit minimál na půlku

1 2
možnosti

D74a81v63i23d 81M97a43c89k37ů

18. 3. 2014 17:23

A v čem má ten žvanivec pravdu? Že ho nelze brát vážně?

0 0
možnosti
Foto

Nic si z toho, autore, nedělejte, že nechápete souvislost nadpisu s dalším textem. Stává se to i významnějším osobám.

Při čtení jsem přemýšlel, proč vy, právní laik, se pouštíte na pole legislativy. Pak jsem to pochopil.

Jste nejlepší... jak s myslíte.

Nejste, spíš naopak..... jak jsem přesvědčen a vím já. 

Dobré, ne? ;-)

8 1
možnosti
Foto

O42t47a16k14a94r 51S72e64k60l

16. 3. 2014 14:44

P. Okamura je finanční génius. Posuďte : se stranou Úsvit..... a jejími 9 ( slovy devíti) členy se dostal do vlády , má čtrnáct ( nebo kolik , ale více než devět) poslanců a na dotacích pro sněmovní strany dosáhne za 4 následující roky na sumu 122 ( slovy jednostodvacetdva) mil Kč.

Kam se hrabe s produktivitou Jágr nebo Messi .....

8 0
možnosti
Foto

M54i71l71a31n 92N50o73v43ý

16. 3. 2014 14:02

Zdravím Tomio:-), moc rád sleduji způsob, jakým reagujete na celkové dění ve společnosti, je zajímavý styl i obsah, nicméně si myslím, že zatím je společenské klima k vytvoření některých Vámi navrhovaných opatření, teprve ve vývoji. Vaše myšlení obsahuje spoustu zajímavých i podnětných myšlenek, některé je potřeba dotáhnout a dopracovat, jiné se mi zdají skutečně revoluční. Lidské vědomí naše však trošičku pokulhává a tedy tady vznikají třecí plochy. Mějte prosím s námi všemi trpělivost a ikdyž se na první pohled může náš (můj) postoj zdát odmítavý, jistě najdeme v budoucnu spoustu společného. Věřím ve stálý a nezaujatý, pokud možno "bez-egoistický" dialog. Rád se zamýšlím nad podstatou. Myslím si tady a vnímám a cítím, že jsme jako český národ podcenili význam získání základní finanční gramotnosti před léty. Tento fakt vedl národ do kapes jedinců a subjektů, kteří vycítili logicky příležitost. Obecně je zatím povědomí o finanční gramotnosti na nízké úrovni. Co třeba vymyslet systém, který by mohl trošku pomoci i malým žáčkům na základních školách (2-3-4 třída) v získání těchto dovedností. Vím, že je to již v nějaké formě realizováno, ale chtělo by to mnohem širší osvětu. Rozhodně se moc zapomíná v této oblasti i na střední třídu. Nyní je, si myslím, zbytečné plakat nad rozlitým mlékem. Chtělo by to inovace a pomoci lidem, aby získali zkušenosti a aby si navzájem v tomto pomáhali. Díky ještě jednou, rád Vás čtuV

1 4
možnosti
Foto

Nehodnoťte, prosím, občanstvo podle sebe. Všichni nejsou jako vy, opravdu ne.

5 1
možnosti

Už se mě párkrát stalo,že jsem neměla příspěvek,jo dobrý,mám ho...;-D

0 0
možnosti

Pan Sokol ,to je advokát největších zlodějů,taky si ho jen tak každý nemůže dovolit,je dobrej, ale jeho žaludek bych nechtěla a málo kdo má;-O

2 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/