Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen tak dál pane Okamura, jen tak dál. Reakce politiků a diskutujících přisluhovačů novodobé diktatury mě ujišťují, že to děláte dobře.

3 0
možnosti

Osobně jsem už kandidátku sekty Úsvit roztrhal, takže mne to nechává klidným. Pan Okamura skončí v propadlišti dějin. Ten nás neohrozí. Je to méně inteligentní jedinec. Jednou vykřikne, že cikáni půjdou do Indie, tím nachytá pár ubožáčků, co na rassismus slyší, ale nepřemýšlejí mozkem a tím se intelektuálně vyčerpal. Druhý výkřik o vystěhovávání nezaměstnaných cizinců je ubohost. Už vidím, jak rozdělí manželský pár, kdy ona bude pracovovat v nemocnici a on na stavbě a on přijde na zimu  o práci. Okamura vykope chlapa ze země za naše peníze. Pan Okamura je nemocný psychopat. Je třeba ho tak brát. Já bych navrhoval, dle jeho vlastního nárhu, vykopat Okamuru a bude klid. Nevidím lepší řešení.

0 3
možnosti
Foto

J59a39n 95C48a84b56a85l

27. 5. 2014 9:51

S tím útokem jste docela ubohý. Takový typický mentální průjem. Rassismus se dvěma ss už je jen taková třešnička na dortu. Nemocných psychopatů je poslanecká sněmovna plná, bohužel Okamura se mi tam zdá jako jediný se zdravým rozumem. Asi nejste dost dobře seznámen s Okamurovým programem a pak je velmi vtipné, jak spekulujete nad nějakou modelovou situací, na které se snažíte ukázat, jak je jeho plán špatný. Doporučil bych se seznámit pořádně s fakty dřív, než ze sebe zase uděláte internetového šaška.

0 0
možnosti
Foto

J63a65k48u22b 90J38a59h90l

18. 5. 2014 2:50

Haha, dobře Tomio, pěkný blog. Pište prosím častěji. Babiš mě svým výrokem pobavil, mě prakticky pravdu. Ale lopatou by mělo dostat spoustu dalších politiků. Snad se jednou dočkáme !

1 0
možnosti
Foto

I práce s lopatou může těšit. FAKT. Je ovšem rozdíl, zda se s ní přehazují peníze vlastní, či peníze vlastníka lopaty. No když by platil...

0 0
možnosti
Foto

- versus polopatická politika8-o;-)

1 1
možnosti

Možná to proberte se soudruhem Zilvarem a příště to poradenství fakturujte nějak chytřeji.Rv

1 1
možnosti

Okamure, na faktury za poradenskou činnost jste machr především vy.

3 3
možnosti

Je opravdu relevantní porovnávat milion za předvolební doplňkovou kampaň Úsvitu, kde se fakturovali peníze zase Úsvitu a oproti tomu, že Sobotka prodal důl České republiky namísto 20 miliard za miliardy čtyři ?! Že Telička si přišel za tuto "poradenskou činnost" na desítky milionů z rozpočtu ČR ? Zajímavé je, že jak je Úsvit čistý, tak se hledá problém v účetnictví strany, kde samozřejmě není a strana tyto peníze má na svojí činnost. Pokud teda hlídáme rozpočty stran, namísto v miliardách tunelovaného našeho rozpočtu České republiky, jsme trochu veledementní. ;-)

http://jardanovak.blog.idnes.cz/c/406738/Okamura-promyvany-bulvary-a-nepochopen.html

[>-]

2 0
možnosti

Milý Okamuro, máme radost, že jste tak znalý věci, a proto byste byl pro tyto hochy vhodným předákem a zaučil je v praxi.

Hlavně, že ovčane ta výkonná směsice jede podle ulice.

2 2
možnosti

Podle Vašeho FB je to glosa vašeho příznivce, proč to zde vydáváte za vlastní text?

2 0
možnosti

P62e67t98r 21H50á79j48e29k

17. 5. 2014 13:30

Démonizovat pana Bakalu se mně vůbec nelíbí. Vede společnost, která dává práci tisícům horníků na severu Moravy. Že někdo sepsal špatně smlouvu o prodeji bytů, to je další věc. Stejně tak vyčítat někomu, že bere peníze za svoji práci, mi nepřipadá slušné.

Jinak ta lopata v ruce pana Sobotky by se mi také líbila.

0 3
možnosti

Zní to hezky, ale takhle umí podnikat každý. Platit miliony, brát miliardy a dělníka pohladit po hlavě. Když vezmu že důl má výtěžnost okolo 40 miliard, tak by každý dělník měl mít tedy plat cca 130 000,- měsíčně nebo stát měl důl prodat za poloviční cenu cca 20 miliard né 4 miliardy.

2 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/