Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je ale špína Rv

5 0
možnosti
ZH

Člověče, rázem jsem při čtení toho článku omládl tak o 30 let. To se podobný zhovadilosti psali v Rudým Právu, mě bylo právě dvacet čtyři, šrotil jsem se na patent a svět byl růžovej. Že budou politici podobný pitomosti ale psát 25 let po pádu komoušů, to mě teda nikdy nenapadlo.;-D

14 0
možnosti
JB

J22a43n 10B77a53r93t15o79ň

10. 8. 2015 9:58

Vážený pane Okamuro,

jste prvotřídní demagog.

13 0
možnosti
Foto

L93e92o25n 94T95o39m93e52v

10. 8. 2015 13:20

a vážný soupeř Brouka Pytlíka !!

3 0
možnosti
PP

Osobně mi stačilo vaše nedávné:

"Právě jsem se vrátil z mezinárodního sympózia v Budapešti, kde jsem podepsal Smlouvu o strategickém partnerství o vzájemné spolupráci a podpoře mezi naším hnutí Svoboda a přímá demokracie (SPD) a Eurasijskou asociací ekonomické spolupráce podnikatelů a občanských sdružení, která je součástí Euroasijské hospodářské unie (EAHU). Euroasijská hospodářská unie je v současnosti páté největší hospodářské uskupení na světě. Jeho členy jsou Ruská federace, Bělorusko, Kazachstán, Arménie a Kyrgyzstán. "

Tenhle článek už je jen třešinka na dortu. Můj skromný odhad pro 2017 je tak 2,5%.

14 0
možnosti
Foto

J64a53k83u70b 56R77o43t83h

10. 8. 2015 9:41

Srb Doleček pochopitelně publikoval bludy o Srbech coby neviňátkách. Japonec Okamura pochopitelně musí hájit prasácký režim japonských militaristů. I za pomoci staré sovětské vylhané propagandy.:-/

22 0
možnosti
OK

Když už, milý diletante, chcete psát podobné "historické objevy", uveďte prosím zdroje, z nichž čerpáte. Jinak máte příliš malou autoritu na to, aby vás seriozní občané mohli brát vážně.

Těch dvou měst a lidí v nich je mi samozřejmě líto. Válka nemá vítěze, jen poražené.

11 0
možnosti
PS

Pane Okamuro, člověk, který se vyjádří, že komunistický systém byl nejlepší v dějinách u mě  definitivně skončil a váš článek mě potvrdil, že se nemýlím.

16 0
možnosti
JJ

Tohohle člověka opravdu někdo dobrovolně volí? :-/

12 0
možnosti
RH

V demokracii mají i pitomci právo na svého člověka v parlamentu...

20 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/