Diskuse

Jsem vinen

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BL

Díky za blog!

I já jsem vinen,neboť trpím zcela jasně chorobou, zvanou Islamonausea...

http://www.jihadwatch.org/2012/01/islamonausea-not-islamophobia

Jen mi tam chybí... budete se bránit, že ?!

Hodně štěstí a díky za velmi dobrý proslov 17.listopadu.

Dík za vše!!

7 0
možnosti
RK

Islám je většinou lidí v ČR považován za středověkou fašistickou ideologii, která je v přímém rozporu s listinou práv a svobod! Tak se ptám  - JAK TO, že tato nebezpečná ideologie ještě nebyla postavena mimo zákon, stejně jako fašismus??!!! KDO platí některé naše poslance, aby k nám pomáhali tuto ideologii zavlékat a doatávali tak národ do přímého nebezpečí??!!!

17 0
možnosti
LS

Pane Králi, pokud by se domníváte, že tomu tak je a přesto se to dosud nikde na světě nestalo, tak problém bude asi v tom, že ona ideologie asi není tak závadná, aby se tak stát mohlo. A není-li tak závadná a vy přesto máte pocit že je, pak bude problém v informacích, které o ní vy, nebo já, máme ... prostě ty informace nejsou dostatečné (v mém případě) nebo jsou zkreslené (asi u většiny lidí, kteří "nenávidí")

1 6
možnosti
RK

Bratr pana Pelikána je muslim? Tak ČEMU se ještě kdo diví?? Pan Pelikán vyhrožuje obyvatelstvu a jeho výroky jsou v rozporu s právem na svobodu slova a vyjádření se! To považuji za jasný trestný čin! Takže ne vy, Tomio, ale pan Pelikán se bude muset zřejmě jednou zodpovídat za to, jak lidem vyhrožoval!

Pane Okamuro, hlavně vydržte, lidi vám fandí R^R^R^

16 2
možnosti
PV

I já jsem v tomto případě vinen, ovšem bez nenávisti, neklesnu na úroveň tohoto šíleného ministra.

Tímto se tahle vládní squadra stala zcela nevolitelnou! Neboť - vousáči střílí o sto pět a nás chce pan ministr trestat. Je to vůbec normální?

Vám dík a karmaR^

19 3
možnosti

Karma. Byla jsem 17.11 na Václaváku a slyšela jsem" nenávist" jen takovou, s kterou se davy (i já) ztotožnili! Díky, pane Okamuro!

8 3
možnosti
MO

Také nenávidím totalitní ideologie. Včetně islámu. Jsem tedy také vinen.

15 0
možnosti
MC

Nenávidím tohle, nenávidím támhleto...

Jen jestli Vás, pane Okamuro, ta nenávist příliš nespaluje.

3 17
možnosti
RK

Spíš si myslím, že naopak být snášenlivý k invazi čehokoliv islámského, je do budoucna pro ČR velice spalující...

10 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/