Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

O39t27a 43K63i20n43c

23. 12. 2017 21:39

Ač jsem váš názorový odpůrce téměř ve všem, přesto vám přeji krásné vánoční svátky.

12 1
možnosti
IM

Hezké a pravdivé. Děkuji R^

21 5
možnosti
BC

Taky přeji šťastné a veselé, a těm ***** tady ať zítra zaskočí třeba kost v krku ;-D

2 6
možnosti
JR

J91a96r50a 65R87a32n34k

23. 12. 2017 20:27

Mela jsem tu kliku, nebo smulu, ze jsme byla "doma" v CR prave 17.11 a nedovedete si s.Okamuro predstavit, jak libeznym zvukem pro mne bylo Vas a Babisovo vypiskani na Narodni tride, jeste se stale narod natolik nesnizil:-)

11 33
možnosti
IM

Ty musíš v týhle zemi hodně trpět. Mám radost :-P

17 5
možnosti
Foto

I45v97a61n 25M74a74r34e15k

23. 12. 2017 20:24

Dík za přání p.Tomio, a hezké svátky i Vám. R^

30 5
možnosti
AL

Prostě to do nás leje horem dolem. Kdyby z toho nečouhaly politické body, tak jsme mu u zadele

5 10
možnosti
IM

Co leje ? Jaké body ? Už je po volbách ! Možná by bylo dobré připustit, že to myslí upřímě. Ale vy raději nálepku že ?

5 2
možnosti
Foto

Naši předkové nebojovali jen s hordami muslimských nájezdníků, ale taky asijských. Správný čech by nikdy nikoho se šikmýma očima nevolil. Předkové s v hrobě obrací.;-D

10 26
možnosti
VV

Ano, pred Turky nas v roce 1683 zachranili Polaci a Rakusaci. Ovsem pred asiaty z Ruskych stepi nas v letech 1945 a 1968 nezachranil nikdo.

8 4
možnosti
Foto

Také přeji krásné vánoční svátky! R^:-)

A těch "hovádek Božích", plných nenávisti a osobní zášti, kteří dokáží sprostě napadat a kritizovat i prosté přání, těch si, pane Okamuro, není třeba vůbec všímat!Rv

30 15
možnosti
MT

Vy, co mínusujete , se možná budete divit co nám hrozí možná ne za pár let, ale za pár měsíců.[>-]

13 13
možnosti
JK

To tady píšete třetím rokem.

5 3
možnosti
MT
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/