Diskuse

Boj o ropu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Pane Okamuro, jste jen prodejný populista. Nevěřím, že věříte tomu, co sám hlásáte, jen jste zdatný manipulátor.

Je to ale nebezpečné.

16 5
možnosti
JO

Kam šlápne komunista, tam hned poté co dojdou zdroje, skončí i přijatelná forma života. Taková je historická zkušenost.

7 4
možnosti
BM

Jde přece o Americkou "národní bezpečnost". Nebo ne?;-) Amerika first!

2 1
možnosti
LJ

Toto jsem čítával dlouhé roky v Rudém právu. Kdekoliv se levičákům podařilo zničit svojí zemi, tak za to mohl imperialismus a USA. Dnes nám to u někoho zůstalo. Jsem konsternován, že pan Okamura jede v tom komunistickém myšlení ještě dnes - velké zklamání. Tento článek dokazuje, že je myšlenkami pořád ještě v roce 1970. Rv

28 4
možnosti
KK

Hmmmmm. Ještě větší ..... než jsem čekal. :-/

11 5
možnosti
Foto

Fronta Hizballahu v Jižní Americe. ;-D

Zaplať Příroda za některé blogery, vždyť smích, zejména při probouzení, je k nezaplacení. :-)

7 3
možnosti
AR

Bohužel tam ekonomika jde dolů už řadu let a problémem je teď už i nákup potravin;-(

5 0
možnosti
SN

:-).......Vážení diskutující.......vřele vám doporučuji přečíst si přecházející článek Ladislava Jakla! Možná začnete někteří přemýšlet proč je zrovna taková starost o demokracii ve Venezuele, když jsou na světě diktatury podstatně horší a utrpení lidí několikanásobně větší. Ale..... tyto země neoplývají takovým množstvím nafty. !!!!!!

9 17
možnosti
SN

:-).....předcházející....

0 0
možnosti
Foto

Je to sice otřepané, ale.....i Hitler byl zvolen demokraticky.

7 2
možnosti
VV

Zajimalo by mne, co vlastne autor o te zemi o ktere pise vi? My stredoevropane jsme se o n ucili v zemepisu, ale jak tomu bylo v Japonsku. Co jsem mel moznost poznat, tak zemepis v Japonsku neni zrovna intensivne vyucovan.

6 2
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/