Diskuse

Nová totalita

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Svoboda, to je těch 20 dní dovolený?

0 0
možnosti
PU

P19e44t63r 60U42h41e63r

28. 2. 2019 14:51

Prostě Pitomio...

4 4
možnosti
MV

bylo by treba trochu zvednout mandle volicum SPD

ve volbach ziskanych pres pul milionu hlasu a zde "pouze" pres 3.000 precteni

nejak se vam ta parta flaka, pane Okamuro

4 0
možnosti
LS

Je mi úzko, když čtu takové články pane Okamuro, když se v minulosti začaly podobné názory objevovat a "karmovat", vedlo to k hodně špatným koncům.

Ale nebojte, mohu vám slíbit, že dokud budu moct, budu proti podobným nenávistným projevům a demagogiím vystupovat. Ano, mívám leckdy pocit, že jsem v menšině, ale to mě neodradí.

Jinak - věděl to už kníže Svatopluk, že 3 pruty vydrží víc než jeden ... proto nevidím vůbec žádnou výhodu ten jeden slabý ještě dál štěpit.

4 0
možnosti
VM

No tak konkrétně, co se Venezuely týká, doporučuji toto video

https://www.youtube.com/watch?v=UoAHKQtooo0&t=27s

Je to dvě hodiny dlouhé, tak že pro ty méně trpělivé od 32:00 do 36:00 minuty :-)

0 1
možnosti
PB

Tahle levičácká demagogická nalejvárna mě vždycky pobaví. ;-D

1 0
možnosti
IJ

Imigrant Okamura bojující proti imigrantům.

6 5
možnosti
Foto

A to mu zase křivdíte, není migrant, je tu z 1/2 doma. Dokud nezačne hlásat o čistotě rasy, tak to pokrytectví není.:-)

2 0
možnosti
JS

Mě napadá název jedné české komedie s Luďkem Sobotou....

6 0
možnosti
Foto

I když vím, co máte na mysli, tak se hodí ještě "Co je doma, to se počítá, pánové".

3 0
možnosti
LH

Je to smutné, ale je to tak

3 1
možnosti
Foto

Demokrat Okamura? Ten Okamura co zlikvidoval svému poslanci mateřskou organizaci? Ten Okamura, který vypíše anketu, která se nevyvíjí předpokládaným směrem a tak ji zruší? Ten Okamura, jehož sympatizant provedl jediný teroristický útok na našem území? Ten Okamura, jehož i soud uznal Pitomiem?

Napadá mne v té souvislosti jen jedno: v souladu s Okamurovou politikou vlám Čechy Čechům.......;-)

13 0
možnosti
TH

Pane Okamuro, řekněte mi upřímně, zdali si po mezinárodních těžkostech s brexitem stále myslíte, že prostému a neinformovanému lidu patří do ruky tak mocná a nebezpečná zbraň, jakou je všeobecné referendum.

Děkuji za odpověď.

6 4
možnosti
LH

Já myslím, že ano. Politici mají plnit vůli lidí, protože lidé stejně nakonec nesou následky. Buď chceme demokracii nebo nechceme. Demokracie není nejlepší možností lidského uspořádání, podle mého je to republika, kde právě hlas plebsu odpadá a hlasují pouze občané s velkým O

2 1
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/