Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KS

Timetraveller

23. 10. 2012 15:03
To co píšete

mi přijde jako boj s větrnými mlýny...bylo by to hezké, ale...

.

zatím jenom hezká slova, tak uvidíme jak vám to půjde v reálu...ať už jako senátorovi nebo prezidentovi teď nebo příště...

0 0
možnosti
ČM

česká matka

23. 10. 2012 12:58
Prosím, zůstaňte bojovníkem, senátorem a vyzrajte v politika

0 0
možnosti
T

tchajkonaut

23. 10. 2012 12:50
Karma

R^ I vyšší počet rozhořčených placených diskutérů pod blogem svědčí o tom, že už Vás nemohou brát na lehkou váhu :-)

6 0
možnosti
MD

UpsideDown

23. 10. 2012 14:28
Re: Karma

Nevíte prosimvás jak se takovým placeným diskutérem stát? Sám jsem byl mockrát označen za placeného diskutéra a mrzí mě, že dělám zadarmo něco, za co by mi měli platit. :-P

5 0
možnosti
OJ

omve

23. 10. 2012 12:17
Touha po moci

Já jen z toho článku čtu mezi řádky jen touhu po moci, nic jiného mi z něj nezbylo :-(

Nejvíc mě dodalo, když jsem si v rozhovoru v časopise Týden

(http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/okamura-komunisty-nezavrhuji-o-jejich-podporu-se-rad-opru_248035.html) přečet, jak se Okamura vlichocuje komunistickým poslancům a senátorům, že by mohl být jejich kandidát :-) 

Tím, jste asi nejen pro mě (ale i pro spoustu dalších slušných lidí) přestal být jakkoliv zajímavý, mám Vás v kolonce "další bezvýznamný POPULISTA toužící po moci" - ve společnosti pánů Paroubka, Ratha či Sládka, kteří už skončili na propadlišti dějin ...

12 0
možnosti
LV

Konópek

24. 10. 2012 11:35
Re: Touha po moci

No ty bláho, takhle se odkopat8-oRv

0 0
možnosti
Š

Šašekkrál

23. 10. 2012 11:07
Jen tak dál

Neměla jsem Vás Tomio Okamuro ráda. Nerozuměla jsem Vám,ale po přečtení Vašeho životopisu, jsem pochopila s kým mám tu čest (ela-nakamura?) No i kdybych jsem se spletla a to je v celku možné, tak člověk Vašeho ražení být presidentem může. Máte zkušenosti, které synáček svého světově proslulého otce J.D. Nemá.

Nic nedejte na zlá, závistivá či nenávistná slova lidí v Česku. Někteří jsou tak líní sami pro sebe něco udělat,že jen plivou na odvážné průkopníky. Držím Vám palce a moc si přeji,aby jste se stal našim moudrým presidentem...jen tak dál. :-)V

2 0
možnosti
H

Halfunx

23. 10. 2012 10:30
S přímou demokracií jste mě potěšil.

Už se mi totiž zdálo, že ve víru volebním, jste tento nejdemokratičtější systém odsunul do pozadí. Začít přímou volbou na obcích je základ. Dá se pak pokračovat městy a kraji. To je cesta zespodu. A co cesta shora? Prezidenta (zaplaťpánbu) už přímo volíme, vadí mi úleva pro některé, kteří nemusí mít podporu veřejnosti (50 tis. podpisů), ale stačí stranická knížka, či židle v komoře. A co takhle senátoři? Ve vašem případě to již zafungovalo, senátor má mít ve svém obvodě před kandidaturou podporu min. 5% voličů, nominace stranou je nadbytečná a podporuje systém volby menšího zla. Stálo by za to domyslet s přímou volbou i přímé financování. Odbourejme toky peněz tam a zpět spolu se stohy žádostí, povolení, rozborů, plánů atd. Jednosměrný tok peněz od daňového poplatníka tam, kde jsou potřeba, bez přerozdělování. To je (dle mého) rána na solar korupci, i když KO to nebude nikdy.

S tím co jste napsal souhlasím, hlas vám klidně dám a doufám, že pokud změníte své cíle vyvodíte důsledky.

1 0
možnosti
EN

EMS

23. 10. 2012 10:11
Dle klasika:

Jdu ble.t velebnosti..... Tak Vám je líto pána, který díky synovu hraní přišel o vše? Víte kde máte se svou prací tedy začít? Zkuste tomu pánovi vysvětlit, že na vině není herna, ale jeho výchova... Jste populistický mazal, který ví, co chtějí lidé slyšet a spolu se svým novinářským kámošem Večerníčkem máte snazší přístup k médiím. Už jste řekl do centrály vašeho zaměstnavatele, co hodláte vykonávat za funkci? Ještě stále jste nesložil svou pozici v Miki Travel? Tuším, že budete úplně stejní jako Ti, po jejichž zádech jste se na senátora vyšplhal. Budiž Vám přáno, jen Vám nevěřím nos mezi očima. Myslíte jen na sebe, ostatní jsou Vám ukradení.

2 0
možnosti
MS

michal soukup

23. 10. 2012 9:58
Prosím

Pane Okamura, prosím Vás nahoru se jde po schodech. Buďte pokorný a rád, že jste uspěl do senátu. Pracujte aktivně dál aby jste zavřel ústa těm, kteří Vám nepřejí. Je mnoho těch kteří Vám závidí i se Vás bojí. Ti všichni se při volbě prezidenta spojí proti Vám a Vaše první vítězství zůstane jediné ... To by byla velká škoda. Počkejte si prosím až si na Vás lidé zvyknou jako na "politika". Jedině tak budete mít šanci jednou vstoupit do dějin a pomoci nám všem.

Proto prosím volbu prezidenta  o d l o ž t e . Přeji Vám vše dobré. Soukup.

2 0
možnosti
PK

Pavel K

23. 10. 2012 9:43
Naprosto s Vámi souhlasím, pane Okamuro

Jako prezident sice těžko můžete přímo ovlivnit českou legislativu a nastartovat všechny potřebné procesy k uskutečnění nutných změn v Česku, je ale pravda, že o tom můžete neustále hovořit a nepřímo se zasloužit o to, aby politické strany samy projevily vůli nad výše zmíněnými těmaty diskutovat. Tak jako to svého času dělal Havel. Tak jako to nakonec dnes dělá i Klaus (i když s ním dost často nesouhlasím). Fandím Vám a jen doufám, že se Vám podaří něco z toho, co píšete v blogu uskutečnit. Rozhodně Vás budu v tomto snažení podporovat.

0 0
možnosti
ZB

racek612

23. 10. 2012 8:57
Populistický blábol...

Populista prezidentem ? To raději bývalý komunista Fischer...;-(

5 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/