Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

rchee

22. 10. 2012 15:01
...

jen bych chtel zminit ze pan okamura jeste pred senatnimi volbami rikal ze teprve tyto volby ukazi jestli ma vubec smysl kandidovat na prezidenta, takze bych pozadal par z vas aby si nejprve overili fakta a az pak nazyvali lidi podvodniky, navic me prekvapilo kolik lidi je tu ekonomu a znalcu kdyz se tu ohanite tim ze okamurovi firmy jsou ve ztrate, no hold ceska povaha se znovu projevuje je krasny jak kazdy cech umi akorat kritizovat nebo prechvalovat, nejsem zadny velky sympatizant pana okamury ale nejsem ani hloupej kritik ohanejici se nepodlozenymi informacemi, trochu se tu zamyslete prosim....

4 0
možnosti
JN

Moravský Slovák

22. 10. 2012 14:56
Voleb do senátu

jsem se dosud ani jednou neúčastnil, tento orgán považuji za zbytečný ba přímo nesmyslný.

Přesto vás, pane senátore, prosím o vysvětlení, proč jste si pro ukojení svého ega vybral právě náš obvod.

Za srozumitelnou odpověď předem děkuji.

7 0
možnosti
EN

EMS

23. 10. 2012 10:19
Re: Voleb do senátu

Odpovědi se nejspíš nedočkáte, ale kdyby, bude to něco ve smyslu: "já já já blé blé blé...." Prostě nic smysluplného. Nicméně podle mě je vysvětlení: V Praze tušil, že nemá šanci. Na Zlínsku stačí pár lidem potřepat tlapkou, s vesničany se vyfotit, vypálit Tomiovici a hned ho berou za svého. Co na tom, že tam nikdy před tím nikdy nebyl. Prostě kalkul, výborně spočítáný. Všichni mu tam na to sedli....

2 0
možnosti
JL

jirka1965

22. 10. 2012 14:37
Docela mi to připomíná

volební program VV před volbami do POslanecké Sněmovny v roce 2010. A to Poslanecká sněmovna má mnohem větší páky něco udělat než Senát nebo prezident.

3 0
možnosti

7kulivchrastave

22. 10. 2012 14:27
POZOR OKAMUROVI FIRMY JSOU STÁLE VE ZTRÁTĚ JE TO PODVODNÍK

prezidentem nemůže být člověk, který je stále ve ztrátě a přitom jezdí v autě za 5 mega... dělá co sám kritizuje !!!!!!!!! http://janpapez.blog.idnes.cz/c/239013/Tomio-Rocky-Okamura-chranenec-kmotru-nebo-uzitecny-pitomec.html !!!!!!

11 0
možnosti
MCVR

maršál císařských vojsk Russworm

22. 10. 2012 16:26
Re: POZOR OKAMUROVI FIRMY JSOU STÁLE VE ZTRÁTĚ JE TO PODVODNÍK

A Vás platí Fišer, Zeman, nebo Babiš?

3 0
možnosti
IP

IvaPekárková

22. 10. 2012 13:34
A jak vypadá třicetikoruna

?

1 0
možnosti

Zdeněk Žíkovecký

23. 10. 2012 17:47
0 0
možnosti
MS

MarekSterba

22. 10. 2012 13:27
Nevěřím, že je možná ochraňovat lidi před sebou samými.

Hmm... citace z článku: "Zakázat je (herny) nechci kvůli své popularitě - ale třeba kvůli panu Kučerovi ze Svitav, zemřel poté, co syn prohrál v automatech celý dům, pekárnu, restauraci a dvě herny..."

S tím mám trochu problém - co zákaz nožů? Pan Nový z Lhoty se jedním zabil. Nebo co auta - paní Jiřina z Benešova by žila, nebýt aut... Anebo co zakázat všem Kučerům mít děti, abychom je ochránili? Anebo jim přikázat, jak je správně vychovávat?

5 0
možnosti
PN

Coolll

22. 10. 2012 14:04
Re: Nevěřím, že je možná ochraňovat lidi před sebou samými.

Tak většina normálních lidí porovnáva pro a proti. V čem tkví přínos heren oproti jejím negativům je vcelku jasný.

4 0
možnosti
C

chachar58

22. 10. 2012 13:07
Pěkně se to čte..

Bohužel částečně uvěřím, až třeba začne pan Okamura využívat i "zpětné vazby". Kromě několika veřejných vystoupení jsem si nevšiml, že by třeba reagoval na texty p.Papeže  a další, které nejsou 2x "pochvalné". Je to něco jako "paroubkovština" = píše se dobře, co chtějí lidi číst. Ty babičky s třicetikorunou mne málem rozplakaly.. :-). Ale to již tady bylo. Být občanem Zlínska, tak si dnešní blog vytisknu a pravidelně s ním budu chodit do senátorské kanceláře (pokud tam TO zabloudí) a vyhodnocovat, co bylo z blogu reálné a co byly jen populistické řeči. Četl jsem to pomalu a můj názor je, že reálné v blogu není nic, snad pouze věta - budu kandidovat na vyšší funkci. Uvidíme, co ukáže čas.

8 0
možnosti
JN

vecernicek

23. 10. 2012 17:34
na lži a bláboly Papeže

jsem reagoval já - najdete je na mém blogu - tomio k tomu všemu nechal udělat audity všech svých firem a informace o nich jsou pro média dostupné.

Víc se asi s pomluvamy a výmysly dělat nedá. pan Papež neunes těžký neuspěc jako mluvčí asociace ve srovnání s tomiem a holt Tomia nemiluje.

Jeho problém jsou ovšem nehorázné lži a výmysly. nevím jak se kdokoli z vás vyrovnává s pomluvami - jde to těžko a Papež není sám - takových pitomců přibývá - nemají argumenty nemají fakta mají jen výmysly ale i lež kupodivu žije svým virtuálním životem navzdory faktům. bohužel a s tím se bojuje velmi težko.

Te'd jste mi připoměli - zkusíme toho blbce aspoň žalovat - ať svoje bláboly doloží - přeci jen bychom se měli pokusit takovým tvorům zatnout tipec.

0 0
možnosti
IH

misaviki

22. 10. 2012 12:52
Děkuji

Děkuji, že jste se rozhodl kandidovat, moc mě to potěšilo. Na rozdíl od ostatních za sebou nemáte žádné korupční aféry, ke všemu, co jste dokázal, jste se dostal vlastní prací a pílí, navíc vaše výchozí pozice nebyla vůbec ideální(viděla jsem vaši 13. komnatu na ČT1). Držím palce a doufám, že v souboji o prezidentské křeslo uspějete - naše země to potřebuje.

5 0
možnosti
PV

petrs51

22. 10. 2012 12:42
Jednoho majitele cestovky

v senátu jsem už zažil. Mluvil skoro stejně a stejně plameně a radikálně. Výsledek jeho práce byl nulový.

7 0
možnosti
T

Tarqeq

22. 10. 2012 12:55
Re: Jednoho majitele cestovky

V senátu už byly i ženy a muži, kteří nehnuli prstem, podle téhle logiky bychom asi do senátu měli zvolit vašeho psa...

2 0
možnosti
SL

strycek-Joe LLC

22. 10. 2012 12:32
Výborně p.Okamura

máte podporu inteligentních obyvatel této země R^!

5 0
možnosti
KK

rracek

22. 10. 2012 12:36
Re: Výborně p.Okamura

No jen strýčku doufejte, že si Okamura nečte Vaše zdejší příspěvky, mohl by se zděsit, kde jste si stanovil hranici, kdo je podle Vás inteligentní a kdo už ne. Raději více no comment...

4 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 75180x
Mám moravsko-japonsko-korejský původ (maminka pochází z Bystřice pod Hostýnem ve Zlínském kraji, tatínek z Japonska), žiju více než 35 let v České republice a žil jsem v dětství také necelých 10 let v Japonsku. Jsem zastáncem přímé demokracie, tedy systému přímé odpovědnosti politiků vůči občanům a zároveň větší možnosti přímého zapojení občanů do ovlivňování veřejného dění. Jsem předsedou parlamentního Hnutí Svoboda a Přímá demokracie (SPD) www.spd.cz https://www.facebook.com/hnutispd

https://www.facebook.com/tomio.cz

https://twitter.com/tomio_cz

www.tomio.cz

http://www.japafoods.cz/